Wat is dat? Heb hem onderhand al uitgezet, though.quote:
Ik blijf liever bij Windows 7, heb 10 wel op de laptop, maar ik weet niet of al m'n software voor werk compatibel is en ik vind 7 gewoon fijner werken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat is dat? Heb hem onderhand al uitgezet, though.
@CL
Kan je vast wel ergens annuleren if verzetten.Zelf van de week die upgrade gedaan (was zo gebeurd) en ben er blij mee
Oh, ja, als je niet weet of de software dan nog wel naar behoren werkt zou ik er even voor zorgen dat hij bij 7 blijft, al heb je een maand de tijd om te downgraden van 10 naar 7... Mocht je pc een eigen wil hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf liever bij Windows 7, heb 10 wel op de laptop, maar ik weet niet of al m'n software voor werk compatibel is en ik vind 7 gewoon fijner werken.
Heel mooi, een kapot plaatje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef Andromache het volgende:
Mijn stadje is zo mooi.Dit is het uitzicht vanuit mijn woonkamer.
[ afbeelding ]
Tututut, zit mobiel, kon niet testen. Nu blij?quote:
Ik heb 'm drie jaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
Al jaren? Je hebt op een oud stoffig apparaat de nieuwste OS gezet?
Ohquote:
Windows 10 schijnt wel 'lichter' te zijn dan 7. Maar dat is van horen zeggen, misschien is het onzin.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohwel balen dat ie het zo slecht doet.
Ik ga morgen W10 op m'n tablet zetten denk ik.Alleen bij m'n oude laptop (ook 3 jaar) durf ik het niet aan want die is al kapotslooim met W7
Schijnt wel beter om te gaan met de hardware ja, maar heb me er verder niet in verdiept.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows 10 schijnt wel 'lichter' te zijn dan 7. Maar dat is van horen zeggen, misschien is het onzin.
M'n vader heeft nog XP op z'n laptop staan en gebruikt die dan ook niet meer. Een familielid dat veel verstand heeft van PC's zegt dat er geen 8 of 10 op kan, omdat de laptop dan te traag was. Terwijl er oorspronkelijk Windows Vista op stond. Dan moet 8 toch ook kunnen?
En wij maar denken dat jij altijd hard was.quote:
Waarom wil jij altijd de hele sc vertegenwoordigenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
En wij maar denken dat jij altijd hard was.
Woerden? Mooi uitzicht inderdaad!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef Andromache het volgende:
Mijn stadje is zo mooi.Dit is het uitzicht vanuit mijn woonkamer.
[ afbeelding ]
Ik doe enkel wat voor uitstraling herkenbaar moet zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd de hele sc vertegenwoordigen
Nee, dat is een heel andere kerk, ben daar wel opgegroeid toevallig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Woerden? Mooi uitzicht inderdaad!
Oh, en bedankt voor het aansluiten bij het team
Op naar Utrecht?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, dat is een heel andere kerk, ben daar wel opgegroeid toevallig.Ik hou van IJsselstein, maar ook deze liefde ga ik verlaten.
Ja, ben er erg trots op dat het me gelukt isquote:
Tof! Weet je ook waar al?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, ben er erg trots op dat het me gelukt is
Ja haha heb al gekocht, hypotheek en alles is rond.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja haha heb al gekocht, hypotheek en alles is rond.
Vaag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe enkel wat voor uitstraling herkenbaar moet zijn.
Mwah, 'houden', ik ben hier geboren en opgegroeid en het is vertrouwd. Maar achteraf gezien was het misschien beter om in Wageningen ofzo te gaan wonen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel leuk om van je woonplaats te houden.
Of Utrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, 'houden', ik ben hier geboren en opgegroeid en het is vertrouwd. Maar achteraf gezien was het misschien beter om in Wageningen ofzo te gaan wonen.
Daar was ik sowieso een beetje klaar meequote:
Tssssss, jij kon Terwijde gewoon niet aan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar was ik sowieso een beetje klaar meeWilde ook wel graag dichter bij familie wonen.
Wat is dit? 'Gescheiden kampen'?quote:
Ze vonden me niet lief. Dat kan ik niet hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Tssssss, jij kon Terwijde gewoon niet aan.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft onze ontluikende relatie genekt
Waar heb je Windows dan voor nodig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Als Apple niet zo duur was en ik Linux kon gebruiken zou ik het misschien nog overwegen.
Ik doe het nu ook met Windows.. Oftewel.. Ik raak nooit meer een computer aan sinds m'n MacBook is overleden.. ik vind m'n telefoon makkelijkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Als Apple niet zo duur was en ik Linux kon gebruiken zou ik het misschien nog overwegen.
M'n werkquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waar heb je Windows dan voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |