Wat is dat? Heb hem onderhand al uitgezet, though.quote:
Ik blijf liever bij Windows 7, heb 10 wel op de laptop, maar ik weet niet of al m'n software voor werk compatibel is en ik vind 7 gewoon fijner werken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat is dat? Heb hem onderhand al uitgezet, though.
@CL
Kan je vast wel ergens annuleren if verzetten.Zelf van de week die upgrade gedaan (was zo gebeurd) en ben er blij mee
Oh, ja, als je niet weet of de software dan nog wel naar behoren werkt zou ik er even voor zorgen dat hij bij 7 blijft, al heb je een maand de tijd om te downgraden van 10 naar 7... Mocht je pc een eigen wil hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf liever bij Windows 7, heb 10 wel op de laptop, maar ik weet niet of al m'n software voor werk compatibel is en ik vind 7 gewoon fijner werken.
Heel mooi, een kapot plaatje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef Andromache het volgende:
Mijn stadje is zo mooi.Dit is het uitzicht vanuit mijn woonkamer.
[ afbeelding ]
Tututut, zit mobiel, kon niet testen. Nu blij?quote:
Ik heb 'm drie jaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
Al jaren? Je hebt op een oud stoffig apparaat de nieuwste OS gezet?
Ohquote:
Windows 10 schijnt wel 'lichter' te zijn dan 7. Maar dat is van horen zeggen, misschien is het onzin.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohwel balen dat ie het zo slecht doet.
Ik ga morgen W10 op m'n tablet zetten denk ik.Alleen bij m'n oude laptop (ook 3 jaar) durf ik het niet aan want die is al kapotslooim met W7
Schijnt wel beter om te gaan met de hardware ja, maar heb me er verder niet in verdiept.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows 10 schijnt wel 'lichter' te zijn dan 7. Maar dat is van horen zeggen, misschien is het onzin.
M'n vader heeft nog XP op z'n laptop staan en gebruikt die dan ook niet meer. Een familielid dat veel verstand heeft van PC's zegt dat er geen 8 of 10 op kan, omdat de laptop dan te traag was. Terwijl er oorspronkelijk Windows Vista op stond. Dan moet 8 toch ook kunnen?
En wij maar denken dat jij altijd hard was.quote:
Waarom wil jij altijd de hele sc vertegenwoordigenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
En wij maar denken dat jij altijd hard was.
Woerden? Mooi uitzicht inderdaad!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef Andromache het volgende:
Mijn stadje is zo mooi.Dit is het uitzicht vanuit mijn woonkamer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |