Ja, waar ging het mis?quote:
Oké, bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je niet over de juiste dosis inlevingsvermogen beschikt.
Is wel het antwoord op je vraagquote:
Je weet best wat ik bedoel.quote:
Hier niet meerquote:
Je weet best dat ik een nazi benquote:
Klinkt hilarisch.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:38 schreef Fascination het volgende:
Er is zo'n filmpje waarbij een vrouw plotseling een penis in haar gezicht geslagen krijgt en ik weet van verscheidene mannen dat ze dat heel grappig vinden. Ik snap er alleen helemaal niets van. Waarom is dat?
En wat doen vrouwen als ze onzeker zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, om antwoord te geven op je vraag: mannen zijn onzeker en proberen dat te verbergen door alfalfagedrag te vertonen.
Geen serieuze praat meer hier van mij. Back to basicquote:
Zeuren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat doen vrouwen als ze onzeker zijn?
I said I dunnoooo, you tell meeee. gaaawd. woman.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen serieuze praat meer hier van mij. Back to basic
Consume vast quantities of chocolatequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I said I dunnoooo, you tell meeee. gaaawd. woman.
but ok fine.
Check je broncontrole ff.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:51 schreef FrauMilena het volgende:
Weet iemand waar je kan zien welke updates Windows op dit moment installeert? Klinkt alsof m'n pc zomenteen gaat opstijgen.
Luchten van onderenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nah, meestal proberen ze dan andere kutjes te pakken te krijgen op 't lachwekkende afquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, om antwoord te geven op je vraag: mannen zijn onzeker en proberen dat te verbergen door alfalfagedrag te vertonen.
Ik zag jouw naam en las 'lunchen van onderen'quote:
Dat klinkt niet heel vervelend hoor, maar ik weet niet hoe dat voor jou is :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam en las 'lunchen van onderen'
Volgens mij heb ik net per ongeluk aangeklikt dat Windows 10 morgen geïnstalleerd gaat wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:51 schreef FrauMilena het volgende:
Weet iemand waar je kan zien welke updates Windows op dit moment installeert? Klinkt alsof m'n pc zomenteen gaat opstijgen.
Ik hoop voor je dat je geen deadlines hebtquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net per ongeluk aangeklikt dat Windows 10 morgen geïnstalleerd gaat wordenhalp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |