Beetje lachen om de bolle wangetjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Grappig gezicht.
Ergens is het wel herkenbaar, ik vind het ook leuk om andermans babyfoto's te zien.
Ik ben gewoon nieuwsgierig, zit geen verdere intentie achter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn niet relevant vanwege mijn leeftijd
Hipster.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Allures het volgende:
Pfff ik ga overnight oats proberen. Tijd om mijn winterlaagje kwijt te raken
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combinerenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Allures het volgende:
Pfff ik ga overnight oats proberen. Tijd om mijn winterlaagje kwijt te raken
ik kan zelfs op fok geen date scoren zie je netquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combineren
Van die paar minuten van Allures val je niet af denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combineren
Iedereen kan een date scoren, maar ja, ligt er aan wie er wilquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan zelfs op fok geen date scoren zie je netdus dat word niks
Vind je het gek met zo'n eisenlijstquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:
De zon schijnt, gewoon in vol ornaat naar buiten gaan, zomerjurkje strak aanbinden en schudden met die epische tieten van jequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten wetenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet hoe je op klootzakken kunt vallen.
Ook die eerste keer, dan heb je er toch gewoon niet over nagedacht? :$quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten weten
Veel geleerd dus van die ene keer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten weten
1 halfgare foto in S&G of KPD en en je hebt 387629 pm's van beroep fappers. Dus due hebben vers zaad. Rukken zich de hele dag suf.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ook weer waarquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die paar minuten van Allures val je niet af denk ik.
Ach, ik val niet op kutwijven. And look what that got mequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt, gewoon in vol ornaat naar buiten gaan, zomerjurkje strak aanbinden en schudden met die epische tieten van je
Als een paar weken het oplossen, hebben we het over een paar kg right? Dan rock je die jurk nu ook wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zitten
Dat vieze werkt wel voor me trouwens. Ik voel me heel gezond nu
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zitten
Dat vieze werkt wel voor me trouwens. Ik voel me heel gezond nu
toch wel 5 of zo hoor. Voel me er niet chill in nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als een paar weken het oplossen, hebben we het over een paar kg right? Dan rock je die jurk nu ook wel hoor
Piemeljachtquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jij
Maar pannekoeken zijn heul niet gezondquote:
ik heb vers sapquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jij
Wat is er niet gezond aan banaan en ei dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Piemeljacht
[..]
Maar pannekoeken zijn heul niet gezond
Hosti tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:24 schreef Californium het volgende:
Heb nog nooit een klootzak gedate. Valt gewoon niet binnen mijn interesseveld ofzo
!
yoghurt en fruit zijn viesquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik neem meestal yoghurt met fruit.
Oja, je hebt gelijkquote:
Er gaat toch wel meer in?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er niet gezond aan banaan en ei dan?
Ja klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er gaat toch wel meer in?Anders is het een omelet met banaan
ja iedereen zegt dat ie een klootzak is maar tegen mij doet ie echt heel liefquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet hoe je op klootzakken kunt vallen.
Volgens mij is die gozer net zo onschuldig als een pasgeboren panda johquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijkEcht een klootzak is dat!
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijkEcht een klootzak is dat!
Ja, super lief enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is die gozer net zo onschuldig als een pasgeboren panda joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |