Beetje lachen om de bolle wangetjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Grappig gezicht.
Ergens is het wel herkenbaar, ik vind het ook leuk om andermans babyfoto's te zien.
Ik ben gewoon nieuwsgierig, zit geen verdere intentie achter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn niet relevant vanwege mijn leeftijd
Hipster.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Allures het volgende:
Pfff ik ga overnight oats proberen. Tijd om mijn winterlaagje kwijt te raken
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combinerenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Allures het volgende:
Pfff ik ga overnight oats proberen. Tijd om mijn winterlaagje kwijt te raken
ik kan zelfs op fok geen date scoren zie je netquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combineren
Van die paar minuten van Allures val je niet af denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon veel voorjaarsseks hebben, het aangename met het praktische combineren
Iedereen kan een date scoren, maar ja, ligt er aan wie er wilquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan zelfs op fok geen date scoren zie je netdus dat word niks
Vind je het gek met zo'n eisenlijstquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:
De zon schijnt, gewoon in vol ornaat naar buiten gaan, zomerjurkje strak aanbinden en schudden met die epische tieten van jequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten wetenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet hoe je op klootzakken kunt vallen.
Ook die eerste keer, dan heb je er toch gewoon niet over nagedacht? :$quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten weten
Veel geleerd dus van die ene keer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mwa, 1 keer kan ik me nog wel voorstellen. Maar na die vergissing zou je toch beter moeten weten
1 halfgare foto in S&G of KPD en en je hebt 387629 pm's van beroep fappers. Dus due hebben vers zaad. Rukken zich de hele dag suf.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ook weer waarquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die paar minuten van Allures val je niet af denk ik.
Ach, ik val niet op kutwijven. And look what that got mequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |