eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt, gewoon in vol ornaat naar buiten gaan, zomerjurkje strak aanbinden en schudden met die epische tieten van je
Als een paar weken het oplossen, hebben we het over een paar kg right? Dan rock je die jurk nu ook wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zitten
Dat vieze werkt wel voor me trouwens. Ik voel me heel gezond nu
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
eerst een paar weken vieze oats voor dat die weer mooi zitten
Dat vieze werkt wel voor me trouwens. Ik voel me heel gezond nu
toch wel 5 of zo hoor. Voel me er niet chill in nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als een paar weken het oplossen, hebben we het over een paar kg right? Dan rock je die jurk nu ook wel hoor
Piemeljachtquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jij
Maar pannekoeken zijn heul niet gezondquote:
ik heb vers sapquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vieze smaak wegspoelen met een geilmakend wijntje en huphup op piemeljacht jij
Wat is er niet gezond aan banaan en ei dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Piemeljacht
[..]
Maar pannekoeken zijn heul niet gezond
Hosti tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:24 schreef Californium het volgende:
Heb nog nooit een klootzak gedate. Valt gewoon niet binnen mijn interesseveld ofzo
!
yoghurt en fruit zijn viesquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik neem meestal yoghurt met fruit.
Oja, je hebt gelijkquote:
Er gaat toch wel meer in?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er niet gezond aan banaan en ei dan?
Ja klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er gaat toch wel meer in?Anders is het een omelet met banaan
ja iedereen zegt dat ie een klootzak is maar tegen mij doet ie echt heel liefquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet hoe je op klootzakken kunt vallen.
Volgens mij is die gozer net zo onschuldig als een pasgeboren panda johquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijkEcht een klootzak is dat!
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijkEcht een klootzak is dat!
Ja, super lief enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is die gozer net zo onschuldig als een pasgeboren panda joh
wolf in schaapskleren!quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
" ik heb er voor de boyfriend ook stroop op gedaan (houd ik zelf niet van, en ja pannenkoekjes zijn met stroop niet meer zo healthy)"quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt.
http://chickslovefood.com/skinny-bananenpannenkoekjes/
hou wel van je hoorquote:
Het gaat om het recept.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
" ik heb er voor de boyfriend ook stroop op gedaan (houd ik zelf niet van, en ja pannenkoekjes zijn met stroop niet meer zo healthy)"![]()
![]()
Maar okay, bananenomelet dus
Ja okay, maar dat typische basicbitch taalgebruikquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Basicbitch? Wat is dat ongeveer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat typische basicbitch taalgebruik
Eerder andersomquote:
Typische blanke meisjes die van Starbucks, Foodtrucks en blogs houdenquote:
Is vanavond de finale ja? Helft van de eerste halve finale gezien, was weer intens triestquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Typische blanke meisjes die van Starbucks, Foodtrucks en blogs houden
aldus de typische fokkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee de tweede halve finale.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is vanavond de finale ja? Helft van de eerste halve finale gezien, was weer intens triest
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?quote:
Oh dacht dat dat gisteren zou zijnquote:
Er zit steeds een dag tussen, dus zaterdag is de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat gisteren zou zijn
Nee maar ik roep wel vergelijkbare dingen die ik niet ga herhalen nu hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?
Ik had een 'mannelijke' huisgenoot die steeds vroeg of ik mijn 'boyfriend' nog gezien had.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?
Ah, toequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee maar ik roep wel vergelijkbare dingen die ik niet ga herhalen nu hier
Waarom mag je niet lief zijn tegen je bae?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Lieve mannen![]()
Van die schaapjesrelaties waar 't vrouwtje de baas is![]()
Vrouwen die denken te kunnen bazen
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chai tea lattequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@
Oats op! Ben ouderwets trots op mezelf
quote:
Zolang je niet loopt met een frappuchino en een primark tas tegelijk moet het goedkomenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@
Oats op! Ben ouderwets trots op mezelf
Geweldig, de hele dag vanuit alle keukens vretenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit op een food festival geweest.
Ben ik meteen een paar kilo zwaarder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldig, de hele dag vanuit alle keukens vreten
oh ik ben al weer uit gechait. Te veel gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chai tea latte![]()
Alsof ik vloeibare zonneschijn drink
primark is niet hipquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]!
[..]
Zolang je niet loopt met een frappuchino en een primark tas tegelijk moet het goedkomen
Ik 1x in Friedrichshain, de grootste hippiewijk van Berlijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit op een food festival geweest.
People who use that deserve a high five. In their face. With a brickquote:
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
People who use that deserve a high five. In their face. With a brick
Deze post is zo on fleekquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriteren
Jongelui tegenwoordig noemen het ook niet meer een hossel, maar een fix.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriteren
Berlijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik 1x in Friedrichshain, de grootste hippiewijk van BerlijnLeuk om een keer mee te maken maar om nou te zeggen dat het mijn ding was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |