wolf in schaapskleren!quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is die gozer net zo onschuldig als een pasgeboren panda joh
" ik heb er voor de boyfriend ook stroop op gedaan (houd ik zelf niet van, en ja pannenkoekjes zijn met stroop niet meer zo healthy)"quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt.
http://chickslovefood.com/skinny-bananenpannenkoekjes/
hou wel van je hoorquote:
Het gaat om het recept.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
" ik heb er voor de boyfriend ook stroop op gedaan (houd ik zelf niet van, en ja pannenkoekjes zijn met stroop niet meer zo healthy)"![]()
![]()
Maar okay, bananenomelet dus
Ja okay, maar dat typische basicbitch taalgebruikquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is die gozer net zo onschuldig als een pasgeboren panda joh
Basicbitch? Wat is dat ongeveer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat typische basicbitch taalgebruik
Eerder andersomquote:
Typische blanke meisjes die van Starbucks, Foodtrucks en blogs houdenquote:
Is vanavond de finale ja? Helft van de eerste halve finale gezien, was weer intens triestquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Typische blanke meisjes die van Starbucks, Foodtrucks en blogs houden
aldus de typische fokkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee de tweede halve finale.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is vanavond de finale ja? Helft van de eerste halve finale gezien, was weer intens triest
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?quote:
Oh dacht dat dat gisteren zou zijnquote:
Er zit steeds een dag tussen, dus zaterdag is de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat gisteren zou zijn
Nee maar ik roep wel vergelijkbare dingen die ik niet ga herhalen nu hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?
Ik had een 'mannelijke' huisgenoot die steeds vroeg of ik mijn 'boyfriend' nog gezien had.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem jij je vriend ook continu je "boyfriend"?
Ah, toequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee maar ik roep wel vergelijkbare dingen die ik niet ga herhalen nu hier
Waarom mag je niet lief zijn tegen je bae?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Lieve mannen![]()
Van die schaapjesrelaties waar 't vrouwtje de baas is![]()
Vrouwen die denken te kunnen bazen
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chai tea lattequote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@
Oats op! Ben ouderwets trots op mezelf
quote:
Zolang je niet loopt met een frappuchino en een primark tas tegelijk moet het goedkomenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik hou van de chocomel van starbucks en heel erg van foodtruck festivals:@
Oats op! Ben ouderwets trots op mezelf
Geweldig, de hele dag vanuit alle keukens vretenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit op een food festival geweest.
Ben ik meteen een paar kilo zwaarder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldig, de hele dag vanuit alle keukens vreten
oh ik ben al weer uit gechait. Te veel gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chai tea latte![]()
Alsof ik vloeibare zonneschijn drink
primark is niet hipquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]!
[..]
Zolang je niet loopt met een frappuchino en een primark tas tegelijk moet het goedkomen
Ik 1x in Friedrichshain, de grootste hippiewijk van Berlijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit op een food festival geweest.
People who use that deserve a high five. In their face. With a brickquote:
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
People who use that deserve a high five. In their face. With a brick
Deze post is zo on fleekquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriteren
Jongelui tegenwoordig noemen het ook niet meer een hossel, maar een fix.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik er iemand mee zou irriteren
Berlijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik 1x in Friedrichshain, de grootste hippiewijk van BerlijnLeuk om een keer mee te maken maar om nou te zeggen dat het mijn ding was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |