quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:10 schreef Allures het volgende:
Die sportkerels willen ook geen ijsje met je eten. Alleen eieren en proteïne en zo
Ik stopte daar ook met klagen tochquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:12 schreef Allures het volgende:
Mijn laatste date at alleen lactose in de winter...
Dat werd dus niks
Ik sport juist zodat ik kan eten en drinken wat ik wil en wat ik lekker vind zonder eruit te gaan zien als Dik Tromquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:14 schreef Harmankardon het volgende:
Veel van die sporters die ik in het echt ken praten er veel over, en ze eten het voedsel wat erbij hoort maar om nou te zeggen dat ze een fantastisch lichaam hebben....meh.
Doe ik ook maar gematigd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik sport juist zodat ik kan eten en drinken wat ik wil en wat ik lekker vind zonder eruit te gaan zien als Dik Trom
Ik beweeg, dat schijnt voor mij voldoende te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik sport juist zodat ik kan eten en drinken wat ik wil en wat ik lekker vind zonder eruit te gaan zien als Dik Trom
Ja het is maar hoe je het noemtquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik beweeg, dat schijnt voor mij voldoende te zijn
Die zitten hier genoeg hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet zo jaloers en regel gewoon een vetzakje voor me
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan ze herkennen aan de tong buiten de mond omdat ze altijd buiten adem zijn
Die las ik nu ook. Whoa.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Deze dan: http://www.nu.nl/opmerkel(...)ven-vaste-klant.html
Geen conditie hequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan ze herkennen aan de tong buiten de mond omdat ze altijd buiten adem zijn
Klinkt alsof je op zoek bent naar HW, sorry die zoeken we allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar toch ook wel iemand die niet in de jaren 90 geboren is. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |