Jaren 80 meldt zichquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar toch ook wel iemand die niet in de jaren 90 geboren is. Sorry
Ja die kon waarschijnlijk niet meer door de deurquote:
Graag of niet, jezusquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar toch ook wel iemand die niet in de jaren 90 geboren is. Sorry
Ik ben geen fatty, dus ik val afquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
De rest is bezet geloof ik. Ze zijn in trek.
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaasquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
Toch wel sneu, zulke situaties. Had blijkbaar ook niemand anders om zich heen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die kon waarschijnlijk niet meer door de deur
Hoeveel ben je afgevallen?quote:
Hier op Fok? Komt omdat je een jongetje bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaas
Mooi toch dat die mensen van de pizzatent aan hem dachtenquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Toch wel sneu, zulke situaties. Had blijkbaar ook niemand anders om zich heen.
Ja dat wel, maar gevonden worden door je pizzabroeders... mwehquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mooi toch dat die mensen van de pizzatent aan hem dachtenOf die mistte een hele hoop inkomsten, dat kan natuurlijk ook
Bejaardeforum. Incontinentie forum gaat bijna open.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier op Fok? Komt omdat je een jongetje bent.Iedereen is hier kakoud.
En sorry Barb, I know.
Die zagen de omzet dalen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gevonden worden door je pizzabroeders... mweh
Tegen die tijd zit ik in OUD denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bejaardeforum. Incontinentie forum gaat bijna open.
Meer in KPD posten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaas
En de jongedames hier op FOK! kunnen nog kiezen voor een leukerd voor ze settlen voor een fattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En sorry Barb, I know.
Beetje tieten complimenteren? Wat gaat dat helpen?quote:
Das reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje tieten complimenteren? Wat gaat dat helpen?
Hihi je zei trek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
Niks. Ik kom gewoon niet aanquote:
quote:
Ik kom er wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En sorry Barb, I know.
En jij een jonge god.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat je een jong bloempje bent
Ow. Denk niet dat veel positieve invloed ga hebbenquote:
Ik heb een leuke fattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En de jongedames hier op FOK! kunnen nog kiezen voor een leukerd voor ze settlen voor een fattie
Schoorrapquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:44 schreef FrauMilena het volgende:
Ik snap niet waarom ik al ruim een week half schoor ben.Kan nu ook geen rapje machen.
Ga de blues zingen danquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:44 schreef FrauMilena het volgende:
Ik snap niet waarom ik al ruim een week half schoor ben.Kan nu ook geen rapje machen.
Beter dat je me wat inspreekt met die Katja Schuurmanstemquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:44 schreef FrauMilena het volgende:
Ben stiekem wel jaloers op Kaneel. Behalve het lage libido, zou ik moeite mee hebbenquote:
Smooth eh schoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je me wat inspreekt met die Katja Schuurmanstem
Nee man, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je me wat inspreekt met die Katja Schuurmanstem
Je moet dan ook wel iets te bieden hebben, net als in het echte levenquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Moet ook niet averechts gaan werken natuurlijk.
Wat zijn jouw kwaliteiten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel iets te bieden hebben, net als in het echte leven
Er zijn vast wel vrouwen die me kunnen tolereren, maar ik denk dat ik mijn plaats moet kennen wat dat betreftquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel iets te bieden hebben, net als in het echte leven
Wat heb ik net gelezenquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen die me kunnen tolereren, maar ik denk dat ik mijn plaats moet kennen wat dat betreft
Nee joh dat is juist mooi meegenomen als je met mij bent. Zelfbescherming.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben stiekem wel jaloers op Kaneel. Behalve het lage libido, zou ik moeite mee hebben
Even normaal doen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen die me kunnen tolereren, maar ik denk dat ik mijn plaats moet kennen wat dat betreft
Sommige mensen moeten gewoon niet naaktfoto's online plaatsen omdat niemand er echt op zit te wachtenquote:
Jij hebt een tikkeltje meer Uitstraling nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Le SC se répète...quote:
Als het er nu nog niet in zit vrees ik het ergste, ik heb babyfoto's waar de mooie vrouwen al om me heen drommen zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij hebt een tikkeltje meer Uitstraling nodig.
Wat een bijzonder kind....quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het er nu nog niet in zit vrees ik het ergste, ik heb babyfoto's waar de mooie vrouwen al om me heen drommen zelfs![]()
/true
Grappig gezicht.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij hebt een tikkeltje meer Uitstraling nodig.
okay laat maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |