Jaren 80 meldt zichquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar toch ook wel iemand die niet in de jaren 90 geboren is. Sorry
Ja die kon waarschijnlijk niet meer door de deurquote:
Graag of niet, jezusquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar toch ook wel iemand die niet in de jaren 90 geboren is. Sorry
Ik ben geen fatty, dus ik val afquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
De rest is bezet geloof ik. Ze zijn in trek.
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaasquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
Toch wel sneu, zulke situaties. Had blijkbaar ook niemand anders om zich heen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die kon waarschijnlijk niet meer door de deur
Hoeveel ben je afgevallen?quote:
Hier op Fok? Komt omdat je een jongetje bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaas
Mooi toch dat die mensen van de pizzatent aan hem dachtenquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Toch wel sneu, zulke situaties. Had blijkbaar ook niemand anders om zich heen.
Ja dat wel, maar gevonden worden door je pizzabroeders... mwehquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mooi toch dat die mensen van de pizzatent aan hem dachtenOf die mistte een hele hoop inkomsten, dat kan natuurlijk ook
Bejaardeforum. Incontinentie forum gaat bijna open.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier op Fok? Komt omdat je een jongetje bent.Iedereen is hier kakoud.
En sorry Barb, I know.
Die zagen de omzet dalen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gevonden worden door je pizzabroeders... mweh
Tegen die tijd zit ik in OUD denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bejaardeforum. Incontinentie forum gaat bijna open.
Meer in KPD posten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik merk geen stormloop aan date aanvragen helaas
En de jongedames hier op FOK! kunnen nog kiezen voor een leukerd voor ze settlen voor een fattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En sorry Barb, I know.
Beetje tieten complimenteren? Wat gaat dat helpen?quote:
Das reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje tieten complimenteren? Wat gaat dat helpen?
Hihi je zei trek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef FrauMilena het volgende:
Niks. Ik kom gewoon niet aanquote:
quote:
Ik kom er wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En sorry Barb, I know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |