Dat is wel een terechte klacht.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:14 schreef Marrije het volgende:
NWS / Islamitische Staat roept op tot aanslagen in Europa tijdens Ramadan
Mag die foto onder een spoiler?
Derde post van george zina.
Kan geen tr zetten mobiel.
Bedankt voor de melding.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef 99.999 het volgende:
NWS / respecteer jij buitenlanders wel voldoende?
Kwaliteitstopic wel. Ts gebruikt het vooral on te schelden en te pleiten voor deportaties op basis van geloof.
Ik heb me er eens doorheen geworsteld.... behoorlijk drama inderdaad. Ik neem eigenlijk aan dat ze in POL ook wel een Oostenrijks topic hebben?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:01 schreef Kaas- het volgende:
Het niveau in het topic over de Oostenrijkse verkiezingen is zo laag geworden dat het niet meer te volgen is. Niets anders dan gescheld en getroll. Misschien maar doorzetten in POL? Daar lukt het doorgaans iets beter.
Ja, deze: POL / Presidentsverkiezingen Oostenrijk: extreemrechts vs groenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb me er eens doorheen geworsteld.... behoorlijk drama inderdaad. Ik neem eigenlijk aan dat ze in POL ook wel een Oostenrijks topic hebben?
Schijnbaar wel... ik kick het wel naar GC... dit helpt niemandquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
GC / Hier kunnen Adam en Eva een puntje aan zuigen.....
Een TT die de lading dekt was te lastig?
dank je Jörgquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, deze: POL / Presidentsverkiezingen Oostenrijk: extreemrechts vs groen
Ik zou geneigd zijn gewoon een topic te openen met een normale titel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
GC / Hier kunnen Adam en Eva een puntje aan zuigen.....
Een TT die de lading dekt was te lastig?
Jeetje maak je wat dik; het was een grapje. De wereld is al serieus genoegquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Welk doel is gediend met het verneuken van quotes op deze manier?
Aub gewoon niet doen, zeker niet op deze manier, daar staat een ban op.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jeetje maak je wat dik; het was een grapje. De wereld is al serieus genoeg
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Het is officieel, EU is nu anti-democratisch, totalitair regime.
Slechte TT, slechte OP en bagger bron. Gaat hem niet worden.
Ik kijk dat topic zo nog even na maar ga hem vooralsnog niet sluiten. Ik heb er een andere bron ingezet.quote:
Benieuwd of dit mag?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef hpeopjes het volgende:
Deze vrouw zat net in het 8-uur-journaal. Jezus, wat een islamitische heks zeg! Spuuglelijk, met een hoofddoek en een hele grote islamitische paardenmuil! Erg jammer dat ze die nog open kan trekken.
Gewoon de oudste opengelaten. Bij 10 nieuwe topics en een grote rotzooi, ga ik het allemaal niet uit lopen zoeken hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:49 schreef Disana het volgende:
NWS / Vluchtelingen in Oisterwijk krijgen 10.000 euro shoptegoed
Dit is de enige die bestaansrecht heeft, want TS had de laatste post in het eerste deel.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:49 schreef Disana het volgende:
Dit is de enige die bestaansrecht heeft, want TS had de laatste post in het eerste deel.
heeft ie gekaaptquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:49 schreef Disana het volgende:
Ja, altijd vervelend dat lapohunten. Maar er moest een keuze gemaakt worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[..]
heeft ie gekaapt
zijn laatste 2 posts in het door mij aangemaakte vorige waren :
299:Belachelijk
300: en dicht
wel lapohunters aanpakken hoop ikquote:
nee, het is simpelweg niet tegen de regels bij mijn wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
wel lapohunters aanpakken hoop ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:16 schreef Disana het volgende:
Lapohunten is irritant als je aan een post zit te werken en je wordt ingehaald door een post met alleen maar 'Vol'.
Dan kopieer je hem naar het volgende topic toch? Wordt ie nog meer gelezen ook, je post.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:16 schreef Disana het volgende:
Lapohunten is irritant als je aan een post zit te werken en je wordt ingehaald door een post met alleen maar 'Vol'.
Dat is inderdaad wat ik doe: Ctrl C en Ctrl V. Maar dat is dus extra moeite omdat iemand zonodig de lapo wil hebben. Geen big deal hoor, maar ik denk ik voer het even aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dan kopieer je hem naar het volgende topic toch? Wordt ie nog meer gelezen ook, je post.
Maar we zullen het wel in de gaten houden, als het vaker gebeurt kunnen we er allicht een foei aan wagen
* Lord_Vetinari gets sniper rifle...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:28 schreef tong80 het volgende:
Kan er 'hoer' een g toegevoegd worden in de TT ?
NWS / Een dievege gekozen tot mooiste vrouw van Nederland
Wat is hoer nu het nut van? je meldt het in mn DM, krijgt je zin niet en dan zet je het alsnog hier?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:57 schreef StaceySinger het volgende:
Naar de prullenbak svp met dit topic NWS / NOS cameraman mishandelt vlogger.
Gerri Eikhof of de Nos hebben hier niks mee te maken.
Pure smaad & Laster
Checkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:28 schreef tong80 het volgende:
Kan er 'hoer' toegevoegd worden in de TT ?
NWS / Hoer/dievegge gekozen tot mooiste vrouw van Nederland
Seriously...quote:
https://twitter.com/TheRubbere/status/736279004362182660quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is hoer nu het nut van? je meldt het in mn DM, krijgt je zin niet en dan zet je het alsnog hier?
Zo zijn we niet getrouwd vriend, dit vind ik echt niet netjes van je
Voor de duidelijkheid: n
Niks mis met dat topic
Als Tong zijn topic zo wil noemen, wie zijn jij en ik dan om dat al dan niet te accepteren? Moet ie lekker zelf weten. Ik kan me voorstellen dat je het ietswat smakeloos vindt. Vind ik ook. Daar kan je dan in het topic over discussieren toch?quote:
Famous! En het mooie is nog dat die vent helemaal niet beschadigd wordt of wat, in het topic is de overheersende tendens toch wel dat dat vloggertje een pisvlek is.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheRubbere/status/736279004362182660
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheRubbere/status/736279004362182660
Dus TT's zijn vogelvrij?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Tong zijn topic zo wil noemen, wie zijn jij en ik dan om dat al dan niet te accepteren? Moet ie lekker zelf weten. Ik kan me voorstellen dat je het ietswat smakeloos vindt. Vind ik ook. Daar kan je dan in het topic over discussieren toch?
EEn topicstarter heeft een hoge mate van vrijheid als het om zijn topic gaat jaquote:
Inclusief smaad en laster, begrijp ik? En nee, ik ga daar zeker in een tong topic niet over discussiëren, gezien het soort reacties dat hij altijd geeft in zijn topics. Maar ga vooral op deze weg voort. En blijf je afvragen waarom het bezoekersaantal terugloopt als je in een serieus forum als NWS dit soort mongolen de vrije hand geeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EEn topicstarter heeft een hoge mate van vrijheid als het om zijn topic gaat ja
Ik vind het altijd zo jammer dat men openheid over de stand van zaken mbt FOK! misbruikt als stok om mee te slaan als er iets gebeurd waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inclusief smaad en laster, begrijp ik? En nee, ik ga daar zeker in een tong topic niet over discussiëren, gezien het soort reacties dat hij altijd geeft in zijn topics. Maar ga vooral op deze weg voort. En blijf je afvragen waarom het bezoekersaantal terugloopt als je in een serieus forum als NWS dit soort mongolen de vrije hand geeft.
Nou goed, 12 of 8 jaar geleden dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:51 schreef 99.999 het volgende:
LV was tien jaar terug mod en liet juist zo min mogelijk staan. Dat ging ook niet helemaal naar wens
Dit soort TT ging er in ieder gaval direct uit, ja. Kwestie van beschaving. Je kunt het een detail noemen, ik zie het meer als een teken van opvoeding.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:51 schreef 99.999 het volgende:
LV was tien jaar terug mod en liet juist zo min mogelijk staan. Dat ging ook niet helemaal naar wens
Je wilt de maatschappij van nu echt vergelijken met die van 12 jaar terug? Serieus, dat is je argument?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 06:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat men openheid over de stand van zaken mbt FOK! misbruikt als stok om mee te slaan als er iets gebeurd waar ze het niet mee eens zijn.
Hoe vaak ik het al wel niet gelezen heb... 'En je maar afvragen waarom de bezoekersaantallen teruglopen?!?!?!?!' 'Gke he, dat er niemand meer komt?!?!?!?!' etc.
Als we even teruggaan naar FOK! in de begintijd. Pak eens wat topics uit 2001-2. Daar zijn dit soort topics aan de orde van de dag. Als je vijf jaar verder springt, kom je ook echt wel dit soort gekkigheden tegen af en toe. Het is niet dat tong80 uniek is in 2016. Hij en soortgelijke posters zijn er al sinds het begin van FOK!. Wat nieuwer is, is dat men moord en brand schreeuwt om élk detail wat ze niet aanstaat.
Denk daar anders even over na voor je tong80 en/of zijn manier van TT's plaatsen e topics openen in de schoenen schuift dat er niemand meer komt. Want jij weet even goed als ik dat dit tien jaar geleden ook gewoon gebeurde én een mod dat ook gewoon zou laten staan.
Vaak zat wijzigen we ook tong80's titels hoor. De titel moet in NWS natuurlijk wel over het nieuws gaan, niet over de opmerkelijke associatie die het erbij heeft. dat is toch wel een vereiste.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:28 schreef Disana het volgende:
Het punt van die lollige vage topictitels vind ik dat je toch wilt dat NWS een beetje serieus genomen wordt en dat mensen het gevoel hebben dat er daadwerkelijk iets te lezen valt. Dat heb ik bij die titels niet: meestal laat ik zulke topics ongeopend voor wat ze zijn omdat ik er niets van verwacht. Ik vind het jammer dat dat moet wijken voor de vrijheid van de TS.
Ja, dat weet ik en dat vind ik ook goed. Ik reageerde op deze woorden van jequote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vaak zat wijzigen we ook tong80's titels hoor. De titel moet in NWS natuurlijk wel over het nieuws gaan, niet over de opmerkelijke associatie die het erbij heeft. dat is toch wel een vereiste.
Dus jullie zijn nog niet consequent ook. Ook die TTs zijn van Tong, maar die wijzig je wel, ondanks de 'enorme vrijheid die een TS heeft', maar deze wijzig je niet. Sterker, je versterkt hem, door dat 'hoer' eraan toe te voegen. Ik kan dan alleen maar concluderen, dat je bewust deze schoffering van iemand ondersteunt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vaak zat wijzigen we ook tong80's titels hoor. De titel moet in NWS natuurlijk wel over het nieuws gaan, niet over de opmerkelijke associatie die het erbij heeft. dat is toch wel een vereiste.
De beperking in die vrijheid is dat het wel over het nieuws moet gaan. Dit gaat over het nieuws, alleen tongs interpretatie daarvan. Er zit dus wel verschil.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus jullie zijn nog niet consequent ook. Ook die TTs zijn van Tong, maar die wijzig je wel, ondanks de 'enorme vrijheid die een TS heeft', maar deze wijzig je niet. Sterker, je versterkt hem, door dat 'hoer' eraan toe te voegen. Ik kan dan alleen maar concluderen, dat je bewust deze schoffering van iemand ondersteunt.
Oh, nou ben ik helemaal gerustgesteld, dat het goed komp, heur....quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beperking in die vrijheid is dat het wel over het nieuws moet gaan. Dit gaat over het nieuws, alleen tongs interpretatie daarvan. Er zit dus wel verschil.
Maar ik heb sp3c geDMt voor ee second opinion voor je
Nou ja, ik zie het ook wel eens verkeerd. Dus ik wil er dan een andere NWS- mod naar laten kijken om te voorkomen dat dat nu ook het geval is. Ik zag sp3c online zijn dus dan is de keus snel gemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, nou ben ik helemaal gerustgesteld, dat het goed komp, heur....
Vandaar dat ik de grote vrijheid meteen maar een duidelijke grens geefquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik en dat vind ik ook goed. Ik reageerde op deze woorden van je
"Als Tong zijn topic zo wil noemen, wie zijn jij en ik dan om dat al dan niet te accepteren? Moet ie lekker zelf weten."
Ik dacht al 'wat zegt ie nou'. Het zou wat zijn als we hier inderdaad alle vrijheid hadden om TT''s te fabriceren. NWS zou het lachertje van Fok! wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de grote vrijheid meteen maar een duidelijke grens geef
Worden?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht al 'wat zegt ie nou'. Het zou wat zijn als we hier inderdaad alle vrijheid hadden om TT''s te fabriceren. NWS zou het lachertje van Fok! worden
Wat wil je hier nu eigenlijk? Ik wil je met alle liefde en plezier al je vragen en opmerkingen beantwoorden en ik haal er collega's voor je bij als we er niet uitkomen, maar als je van mij én mijn medemods niet kan accepteren dat we ergens anders over denken, heeft het natuurlijk helemaal geen zin dat je hierheen komt.quote:
#nietdeSCquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:29 schreef anonymoussie het volgende:
Krijg net zo'n nieuwsbrief van Tommy Hilfiger waarin ze zomerkleding promoten. Met als titel 'Gemakkelijke Zomerstijl'.![]()
Wie bedenkt dit joh.
Sorry ik heb het topic geopend, ik wilde weten waar het bericht over zou gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:42 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon geen tong80-topics meer openen. Niet lezen, niet reageren.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sorry ik heb het topic geopend, ik wilde weten waar het bericht over zou gaan.
Ik ben een beetje teleurgesteld over het bericht icm de titel.
Maar het is een wijze les dat dit soort titels gewaardeerd worden op fok!, daar moet toch wel iets leuks mee te verzinnen zijn
Hammer dat je hier zo mee doorgaat in plaats van ingaat op mijn vraag aan je.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Het opent zeker perspectieven. De discussie sturen dmv de TT.
Dat wil ik dus niet en daarom zit ik op FOK!.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:29 schreef Gutmensch het volgende:
--Doe dat dan zonder kenbaar te maken, aub!--
Reageer dan in topics die je wel aanstaan!quote:Op zondag 29 mei 2016 10:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet en daarom zit ik op FOK!.
Helaas krijg ik hier die meuk nog steeds door de strot gedauwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |