It's all in the name.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:21 schreef Lod het volgende:
Mijn geloof is wat roestig, maar wat hebben Adam en Eva hier mee te maken?
En bij Adam Curry ?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:32 schreef IBAZ het volgende:
Bij Adam en Eva was het volgens mij een geschil om een Apple.
Hij's wel geweldigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:32 schreef IBAZ het volgende:
Bij Adam en Eva was het volgens mij een geschil om een Apple.
Deze is dan weer wat minder.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:38 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Die werd volgens mij gepaayd door een heks.
Ik zit te denken aan paradijs. Moet toch iets mee te doen zijn met ons Patries ?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:38 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Die werd volgens mij gepaayd door een heks.
Wat is een vrije associatie ? Ben je al bij de huisarts langs geweest ? Vermoeidheid lijkt me klote.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor, al die vrije associaties.
Patries was vaak voornaam aanwezig in de krant van Jules Paradijs. (telegraaf).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan paradijs. Moet toch iets mee te doen zijn met ons Patries ?
Waar gaat het je om Tong: het nieuwsbericht of het koketteren met je vermeende spitsvondigheden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een vrije associatie ? Ben je al bij de huisarts langs geweest ? Vermoeidheid lijkt me klote.
Niet goed. Ik moet dan denken aan voornaam. Dan komt Jules niet op z'n plaats.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:41 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Patries was vaak voornaam aanwezig in de krant van Jules Paradijs. (telegraaf).
Voornamelijk over de vondigheden. Buiten de bebouwde kom en spits om.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar gaat het je om Tong: het nieuwsbericht of het koketteren met je vermeende spitsvondigheden?
Ha ha haquote:
Wordt trouwens de titel van m'n volgende boek.quote:
Mag geen naan hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Indiaans eten is wel lekker, heerlijke curry en naan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |