Dat is inderdaad wat ik doe: Ctrl C en Ctrl V. Maar dat is dus extra moeite omdat iemand zonodig de lapo wil hebben. Geen big deal hoor, maar ik denk ik voer het even aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dan kopieer je hem naar het volgende topic toch? Wordt ie nog meer gelezen ook, je post.
Maar we zullen het wel in de gaten houden, als het vaker gebeurt kunnen we er allicht een foei aan wagen
* Lord_Vetinari gets sniper rifle...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:28 schreef tong80 het volgende:
Kan er 'hoer' een g toegevoegd worden in de TT ?
NWS / Een dievege gekozen tot mooiste vrouw van Nederland
Wat is hoer nu het nut van? je meldt het in mn DM, krijgt je zin niet en dan zet je het alsnog hier?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:57 schreef StaceySinger het volgende:
Naar de prullenbak svp met dit topic NWS / NOS cameraman mishandelt vlogger.
Gerri Eikhof of de Nos hebben hier niks mee te maken.
Pure smaad & Laster
Checkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:28 schreef tong80 het volgende:
Kan er 'hoer' toegevoegd worden in de TT ?
NWS / Hoer/dievegge gekozen tot mooiste vrouw van Nederland
Seriously...quote:
https://twitter.com/TheRubbere/status/736279004362182660quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is hoer nu het nut van? je meldt het in mn DM, krijgt je zin niet en dan zet je het alsnog hier?
Zo zijn we niet getrouwd vriend, dit vind ik echt niet netjes van je
Voor de duidelijkheid: n
Niks mis met dat topic
Als Tong zijn topic zo wil noemen, wie zijn jij en ik dan om dat al dan niet te accepteren? Moet ie lekker zelf weten. Ik kan me voorstellen dat je het ietswat smakeloos vindt. Vind ik ook. Daar kan je dan in het topic over discussieren toch?quote:
Famous! En het mooie is nog dat die vent helemaal niet beschadigd wordt of wat, in het topic is de overheersende tendens toch wel dat dat vloggertje een pisvlek is.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheRubbere/status/736279004362182660
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheRubbere/status/736279004362182660
Dus TT's zijn vogelvrij?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Tong zijn topic zo wil noemen, wie zijn jij en ik dan om dat al dan niet te accepteren? Moet ie lekker zelf weten. Ik kan me voorstellen dat je het ietswat smakeloos vindt. Vind ik ook. Daar kan je dan in het topic over discussieren toch?
EEn topicstarter heeft een hoge mate van vrijheid als het om zijn topic gaat jaquote:
Inclusief smaad en laster, begrijp ik? En nee, ik ga daar zeker in een tong topic niet over discussiëren, gezien het soort reacties dat hij altijd geeft in zijn topics. Maar ga vooral op deze weg voort. En blijf je afvragen waarom het bezoekersaantal terugloopt als je in een serieus forum als NWS dit soort mongolen de vrije hand geeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EEn topicstarter heeft een hoge mate van vrijheid als het om zijn topic gaat ja
Ik vind het altijd zo jammer dat men openheid over de stand van zaken mbt FOK! misbruikt als stok om mee te slaan als er iets gebeurd waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inclusief smaad en laster, begrijp ik? En nee, ik ga daar zeker in een tong topic niet over discussiëren, gezien het soort reacties dat hij altijd geeft in zijn topics. Maar ga vooral op deze weg voort. En blijf je afvragen waarom het bezoekersaantal terugloopt als je in een serieus forum als NWS dit soort mongolen de vrije hand geeft.
Nou goed, 12 of 8 jaar geleden dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:51 schreef 99.999 het volgende:
LV was tien jaar terug mod en liet juist zo min mogelijk staan. Dat ging ook niet helemaal naar wens
Dit soort TT ging er in ieder gaval direct uit, ja. Kwestie van beschaving. Je kunt het een detail noemen, ik zie het meer als een teken van opvoeding.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:51 schreef 99.999 het volgende:
LV was tien jaar terug mod en liet juist zo min mogelijk staan. Dat ging ook niet helemaal naar wens
Je wilt de maatschappij van nu echt vergelijken met die van 12 jaar terug? Serieus, dat is je argument?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 06:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat men openheid over de stand van zaken mbt FOK! misbruikt als stok om mee te slaan als er iets gebeurd waar ze het niet mee eens zijn.
Hoe vaak ik het al wel niet gelezen heb... 'En je maar afvragen waarom de bezoekersaantallen teruglopen?!?!?!?!' 'Gke he, dat er niemand meer komt?!?!?!?!' etc.
Als we even teruggaan naar FOK! in de begintijd. Pak eens wat topics uit 2001-2. Daar zijn dit soort topics aan de orde van de dag. Als je vijf jaar verder springt, kom je ook echt wel dit soort gekkigheden tegen af en toe. Het is niet dat tong80 uniek is in 2016. Hij en soortgelijke posters zijn er al sinds het begin van FOK!. Wat nieuwer is, is dat men moord en brand schreeuwt om élk detail wat ze niet aanstaat.
Denk daar anders even over na voor je tong80 en/of zijn manier van TT's plaatsen e topics openen in de schoenen schuift dat er niemand meer komt. Want jij weet even goed als ik dat dit tien jaar geleden ook gewoon gebeurde én een mod dat ook gewoon zou laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |