Vaak zat wijzigen we ook tong80's titels hoor. De titel moet in NWS natuurlijk wel over het nieuws gaan, niet over de opmerkelijke associatie die het erbij heeft. dat is toch wel een vereiste.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:28 schreef Disana het volgende:
Het punt van die lollige vage topictitels vind ik dat je toch wilt dat NWS een beetje serieus genomen wordt en dat mensen het gevoel hebben dat er daadwerkelijk iets te lezen valt. Dat heb ik bij die titels niet: meestal laat ik zulke topics ongeopend voor wat ze zijn omdat ik er niets van verwacht. Ik vind het jammer dat dat moet wijken voor de vrijheid van de TS.
Ja, dat weet ik en dat vind ik ook goed. Ik reageerde op deze woorden van jequote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vaak zat wijzigen we ook tong80's titels hoor. De titel moet in NWS natuurlijk wel over het nieuws gaan, niet over de opmerkelijke associatie die het erbij heeft. dat is toch wel een vereiste.
Dus jullie zijn nog niet consequent ook. Ook die TTs zijn van Tong, maar die wijzig je wel, ondanks de 'enorme vrijheid die een TS heeft', maar deze wijzig je niet. Sterker, je versterkt hem, door dat 'hoer' eraan toe te voegen. Ik kan dan alleen maar concluderen, dat je bewust deze schoffering van iemand ondersteunt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vaak zat wijzigen we ook tong80's titels hoor. De titel moet in NWS natuurlijk wel over het nieuws gaan, niet over de opmerkelijke associatie die het erbij heeft. dat is toch wel een vereiste.
De beperking in die vrijheid is dat het wel over het nieuws moet gaan. Dit gaat over het nieuws, alleen tongs interpretatie daarvan. Er zit dus wel verschil.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus jullie zijn nog niet consequent ook. Ook die TTs zijn van Tong, maar die wijzig je wel, ondanks de 'enorme vrijheid die een TS heeft', maar deze wijzig je niet. Sterker, je versterkt hem, door dat 'hoer' eraan toe te voegen. Ik kan dan alleen maar concluderen, dat je bewust deze schoffering van iemand ondersteunt.
Oh, nou ben ik helemaal gerustgesteld, dat het goed komp, heur....quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beperking in die vrijheid is dat het wel over het nieuws moet gaan. Dit gaat over het nieuws, alleen tongs interpretatie daarvan. Er zit dus wel verschil.
Maar ik heb sp3c geDMt voor ee second opinion voor je
Nou ja, ik zie het ook wel eens verkeerd. Dus ik wil er dan een andere NWS- mod naar laten kijken om te voorkomen dat dat nu ook het geval is. Ik zag sp3c online zijn dus dan is de keus snel gemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, nou ben ik helemaal gerustgesteld, dat het goed komp, heur....
Vandaar dat ik de grote vrijheid meteen maar een duidelijke grens geefquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik en dat vind ik ook goed. Ik reageerde op deze woorden van je
"Als Tong zijn topic zo wil noemen, wie zijn jij en ik dan om dat al dan niet te accepteren? Moet ie lekker zelf weten."
Ik dacht al 'wat zegt ie nou'. Het zou wat zijn als we hier inderdaad alle vrijheid hadden om TT''s te fabriceren. NWS zou het lachertje van Fok! wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de grote vrijheid meteen maar een duidelijke grens geef
Worden?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht al 'wat zegt ie nou'. Het zou wat zijn als we hier inderdaad alle vrijheid hadden om TT''s te fabriceren. NWS zou het lachertje van Fok! worden
Wat wil je hier nu eigenlijk? Ik wil je met alle liefde en plezier al je vragen en opmerkingen beantwoorden en ik haal er collega's voor je bij als we er niet uitkomen, maar als je van mij én mijn medemods niet kan accepteren dat we ergens anders over denken, heeft het natuurlijk helemaal geen zin dat je hierheen komt.quote:
#nietdeSCquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:29 schreef anonymoussie het volgende:
Krijg net zo'n nieuwsbrief van Tommy Hilfiger waarin ze zomerkleding promoten. Met als titel 'Gemakkelijke Zomerstijl'.![]()
Wie bedenkt dit joh.
Sorry ik heb het topic geopend, ik wilde weten waar het bericht over zou gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:42 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon geen tong80-topics meer openen. Niet lezen, niet reageren.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sorry ik heb het topic geopend, ik wilde weten waar het bericht over zou gaan.
Ik ben een beetje teleurgesteld over het bericht icm de titel.
Maar het is een wijze les dat dit soort titels gewaardeerd worden op fok!, daar moet toch wel iets leuks mee te verzinnen zijn
Hammer dat je hier zo mee doorgaat in plaats van ingaat op mijn vraag aan je.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Het opent zeker perspectieven. De discussie sturen dmv de TT.
Dat wil ik dus niet en daarom zit ik op FOK!.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:29 schreef Gutmensch het volgende:
--Doe dat dan zonder kenbaar te maken, aub!--
Reageer dan in topics die je wel aanstaan!quote:Op zondag 29 mei 2016 10:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet en daarom zit ik op FOK!.
Helaas krijg ik hier die meuk nog steeds door de strot gedauwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |