Goedprater gespot.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onduidelijk wat er aan vooraf is gegaan.
Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef Slaro het volgende:
Treurig volk die supporters van Feyenoord vaak tuig van de laagste richel.
Gebeurd wel vaker in omgeving Den Haag, Gouda & Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:04 schreef Twiitch het volgende:
Nog steeds geen camerabeelden? Is er al aangifte gedaan? Getuigen?
Dit begint toch steeds meer op een grote leugen te lijken
Ja, maar aangezien dit dan meteen in het nieuws kwam als gore hatecrime had ik verwacht dat er wel wat nazorg/onderzoek gedaan zou worden door de media. Helaas, iedereen weer opgehitst door naar alle waarschijnlijkheid een leugen van iemand met een dubbele agenda. Mission accomplished zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker in omgeving Den Haag, Gouda & Rotterdam.
Of was deze meneer erbij betrokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Zijn hier al beelden van?
Of was het deze mevrouw? Integratiedebat uitgelegd in NS-sprinter
"Je moet je bek houden en respect hebben voor mij!"
Dat zou een hoop verklaren.
Dat laatste grammetje coke was net iets teveel denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of was deze meneer erbij betrokken?
Beetje raar he, om het gedrag van de ene moslima op de andere projecteren, vind je niet?
Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef hpeopjes het volgende:
Deze vrouw zat net in het 8-uur-journaal.
Terwijl deze aanval daar niets mee te maken hadquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
D'r zat een itempje in over toenemende "islamofobie"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |