Inderdaad. Ik doe het ook liever niet, zeker ook om Wilders' gedweep met joden, maar ik zie geen alternatief.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar daar is dan toch ook een voedingsbodem voor gegeven.. Van Jan Modaal is het waarschijnlijk ook meer "een vlucht naar" de PVV dan daadwerkelijk "kiezen voor".
Als het nieuws al jaren verslag doet van talloze problemen waar je andere partijen niet over hoort dan is het bijna niet meer dan een logische keuze.
Neem daarbij de resultaten die de reguliere partijen laatste decennia's geboekt hebben (weinig ten faveure van het volk) dan blijft er voor veel mensen weinig anders over om op te stemmen.
Haar verhaal klopt niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De dame in kwestie aan het woord geïnterviewd door mijn vriend en broeder Salehadinne.²
Dat provocerend bijdehand doen klinkt eigenlijk wel geloofwaardig, zie het hier ook veel gebeuren.quote:
heeft ze al aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De dame in kwestie aan het woord geïnterviewd door mijn vriend en broeder Salehadinne.²
Of je leest de reactie die feyenoord heeft gegeven knulquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:14 schreef Woelwater het volgende:
Zelfs Feyenoord weet nog van niets, je zou toch verwachten dat dat stelletje schorem zo snel mogelijk hun seizoenskaart moet inleveren.
http://dutchturks.nl/feye(...)andeling-moslima-51/
Knulquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Knudde het volgende:
[..]
Of je leest de reactie die feyenoord heeft gegeven knul
Het zegt genoeg, bijna 1/3e van NL kan in potentie op PVV stemmen. Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien, daarom bestaat 4 mei. Vandaar dat ik erover begin.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ten eerste zijn peilingen dom en ten tweede wat heeft de PVV hier nou weer mee te maken?
Triest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het zegt genoeg, bijna 1/3e van NL kan in potentie op PVV stemmen. Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien, daarom bestaat 4 mei. Vandaar dat ik erover begin.
Bovendien is het hier stormfront en zijn veel users openlijk PVV'er wat minstens net zo triest is als een criminele mocro zijn.
Lijkt me niet zo lastig gezien de geschiedenis er vol mee staat.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien
Als je daadwerkelijk iets zou willen leren van de geschiedenis dan zou ik eens kijken naar de landen waar de islam zijn intrede heeft gedaan. En hoe dat afliep met tolerantie en mensenrechten na dat er een kritieke massa van moslims was ontstaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het zegt genoeg, bijna 1/3e van NL kan in potentie op PVV stemmen. Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien, daarom bestaat 4 mei. Vandaar dat ik erover begin.
Bovendien is het hier stormfront en zijn veel users openlijk PVV'er wat minstens net zo triest is als een criminele mocro zijn.
devolutie in Iran is dam een goede om mee te beginnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:56 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk iets zou willen leren van de geschiedenis dan zou ik eens kijken naar de landen waar de islam zijn intrede heeft gedaan. En hoe dat afliep met tolerantie en mensenrechten na dat er een kritieke massa van moslims was ontstaan.
Ik maak me meer zorgen om de 60% van de Nederturken die achter die fascistische Erdogan aanlopen. Die AKP tokkies staan een stuk verder van de Nederlandse normen en waarden dan de gemiddelde PVV'er.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik zou snel klaar zijn met deze discussie, wat een leipo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Zijn hier al beelden van?
Of was het deze mevrouw? Integratiedebat uitgelegd in NS-sprinter
"Je moet je bek houden en respect hebben voor mij!"
Dat zou een hoop verklaren.
Onduidelijk wat er aan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Integratiedebat uitgelegd in NS-sprinter
Dat "mens" verdient geen enkel respect. Gewoon de rijdende trein uittrappen, dat stuk verdriet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat "mens" verdient geen enkel respect. Gewoon de rijdende trein uittrappen, dat stuk verdriet.
Goedprater gespot.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onduidelijk wat er aan vooraf is gegaan.
Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef Slaro het volgende:
Treurig volk die supporters van Feyenoord vaak tuig van de laagste richel.
Gebeurd wel vaker in omgeving Den Haag, Gouda & Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:04 schreef Twiitch het volgende:
Nog steeds geen camerabeelden? Is er al aangifte gedaan? Getuigen?
Dit begint toch steeds meer op een grote leugen te lijken
Ja, maar aangezien dit dan meteen in het nieuws kwam als gore hatecrime had ik verwacht dat er wel wat nazorg/onderzoek gedaan zou worden door de media. Helaas, iedereen weer opgehitst door naar alle waarschijnlijkheid een leugen van iemand met een dubbele agenda. Mission accomplished zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker in omgeving Den Haag, Gouda & Rotterdam.
Of was deze meneer erbij betrokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Dat laatste grammetje coke was net iets teveel denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of was deze meneer erbij betrokken?
Beetje raar he, om het gedrag van de ene moslima op de andere projecteren, vind je niet?
Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef hpeopjes het volgende:
Deze vrouw zat net in het 8-uur-journaal.
Terwijl deze aanval daar niets mee te maken hadquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
D'r zat een itempje in over toenemende "islamofobie"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |