Vooral van je vader, ooms, broers, broertjes en de imam mag je als 'moslima' vrees ik minder dan niet-islamitische leeftijdsgenootjes.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Dit klinkt wel als oprechte interesse en bezorgdheid richting moslima's van jouw kant.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vooral van je vader, ooms, broers, broertjes en de imam mag je als 'moslima' vrees ik minder dan niet-islamitische leeftijdsgenootjes.
quote:Op zondag 1 mei 2016 11:32 schreef Specularium het volgende:
Heeft ze gisteren nog aangifte van mishandeling gedaan?
Alle trampassagiers en de trambestuurder waren waarschijnlijk ook islamofoob want de tram reed nog 7 haltes door zonder dat iemand iets zich aantrok van de zwaargewonde vrouw. Ik denk dat ook haar dochter en nichtje islamofoob waren want die lieten de trambestuurder ook nog 7 haltes doorrijden voordat ze eindelijk medische hulp kreeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:34 schreef Twiitch het volgende:
Het blijft inderdaad verdacht stil in deze zaak. Ook weer 0,0 getuigen die zich gemeld hebben? Zal ook wel islamofobie zijn.
ja idd, arme vrouw.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:34 schreef Twiitch het volgende:
Het blijft inderdaad verdacht stil in deze zaak. Ook weer 0,0 getuigen die zich gemeld hebben? Zal ook wel islamofobie zijn.
Joh, 90% op Fok is aanhanger van PVVquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik vind di topic een beetje islamofobisch
Dit is dan ook gewoon verzonnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:34 schreef Twiitch het volgende:
Een groot deel van Nederland zijn ook de islamofoben zat. Die alleen maar kunnen zeiken op alles wat buitenlands is en de samenleving verpesten door continu een wij-zij gevoel op te roepen. Dat moslims dit na 40 jaar vernederingen niet meer accepteren is niet raar. Volkomen terecht zelfs.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
En 4 mei vieren we ook niet meer want jullie tatta's zijn allemaal hypocrietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:16 schreef Donnis het volgende:
en de samenleving verpesten door continu een wij-zij gevoel op te roepen.
Dat was niet eens een persoonlijke aanval. Maar bedankt voor het weghalen van een serieuze bijdrage waar ik tijd in heb gestopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je moet je persoonlijke aanvallen achterwege laten.
Jawel, jij begint over huilen in de zandbak.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat was niet eens een persoonlijke aanval. Maar bedankt voor het weghalen van een serieuze bijdrage waar ik tijd in heb gestopt.
Los van het feit dat moslims daar hun bek over moeten houden, zonder de bevrijding hadden ze hier nooit kunnnen leven zijn we inderdaad hypocriet. Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:26 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En 4 mei vieren we ook niet meer want jullie tatta's zijn allemaal hypocriet
En hoe zou het zo ver gekomen kunnen zijn dat de PVV de grootste is in de peilingen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Donnis het volgende:
[..]
Los van het feit dat moslims daar hun bek over moeten houden, zonder de bevrijding hadden ze hier nooit kunnnen leven zijn we inderdaad hypocriet. Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.
Omdat de PVV gebruik maakt van goedkoop sentiment en hol populisme. Echte waardering voor die partij door 'Jan Modaal' lijkt me sterk, aangezien de PVV qua stemgedrag net zo liberaal is als de VVD.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En hoe zou het zo ver gekomen kunnen zijn dat de PVV de grootste is in de peilingen?
Ten eerste zijn peilingen dom en ten tweede wat heeft de PVV hier nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Donnis het volgende:
[..]
Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.
Maar daar is dan toch ook een voedingsbodem voor gegeven.. Van Jan Modaal is het waarschijnlijk ook meer "een vlucht naar" de PVV dan daadwerkelijk "kiezen voor".quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat de PVV gebruik maakt van goedkoop sentiment en hol populisme. Echte waardering voor die partij door 'Jan Modaal' lijkt me sterk, aangezien de PVV qua stemgedrag net zo liberaal is als de VVD.
De werkelijke problemen voor Jan Modaal - de versobering van de verzorgingsstaat, de flexibilisering van de arbeidsmarkt - zijn door een partij als de SP al jaren aan de kaak gesteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar daar is dan toch ook een voedingsbodem voor gegeven.. Van Jan Modaal is het waarschijnlijk ook meer "een vlucht naar" de PVV dan daadwerkelijk "kiezen voor".
Als het nieuws al jaren verslag doet van talloze problemen waar je andere partijen niet over hoort dan is het bijna niet meer dan een logische keuze.
Neem daarbij de resultaten die de reguliere partijen laatste decennia's geboekt hebben (weinig ten faveure van het volk) dan blijft er voor veel mensen weinig anders over om op te stemmen.
Helaas schreeuwt de PVV harder en door alle stigmatisering van die partij krijgen ze juist nog meer aandacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De werkelijke problemen voor Jan Modaal - de versobering van de verzorgingsstaat, de flexibilisering van de arbeidsmarkt - zijn door een partij als de SP al jaren aan de kaak gesteld.
Dat dus... en Jan Modaal trapt er kennelijk nog steeds in, want de PVV liberaliseert ook gewoon door.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Helaas schreeuwt de PVV harder en door alle stigmatisering van die partij krijgen ze juist nog meer aandacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |