quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Het is officieel, EU is nu anti-democratisch, totalitair regime.
Slechte TT, slechte OP en bagger bron. Gaat hem niet worden.
Ik kijk dat topic zo nog even na maar ga hem vooralsnog niet sluiten. Ik heb er een andere bron ingezet.quote:
Benieuwd of dit mag?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef hpeopjes het volgende:
Deze vrouw zat net in het 8-uur-journaal. Jezus, wat een islamitische heks zeg! Spuuglelijk, met een hoofddoek en een hele grote islamitische paardenmuil! Erg jammer dat ze die nog open kan trekken.
Gewoon de oudste opengelaten. Bij 10 nieuwe topics en een grote rotzooi, ga ik het allemaal niet uit lopen zoeken hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:49 schreef Disana het volgende:
NWS / Vluchtelingen in Oisterwijk krijgen 10.000 euro shoptegoed
Dit is de enige die bestaansrecht heeft, want TS had de laatste post in het eerste deel.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:49 schreef Disana het volgende:
Dit is de enige die bestaansrecht heeft, want TS had de laatste post in het eerste deel.
heeft ie gekaaptquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:49 schreef Disana het volgende:
Ja, altijd vervelend dat lapohunten. Maar er moest een keuze gemaakt worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[..]
heeft ie gekaapt
zijn laatste 2 posts in het door mij aangemaakte vorige waren :
299:Belachelijk
300: en dicht
wel lapohunters aanpakken hoop ikquote:
nee, het is simpelweg niet tegen de regels bij mijn wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
wel lapohunters aanpakken hoop ik
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:16 schreef Disana het volgende:
Lapohunten is irritant als je aan een post zit te werken en je wordt ingehaald door een post met alleen maar 'Vol'.
Dan kopieer je hem naar het volgende topic toch? Wordt ie nog meer gelezen ook, je post.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:16 schreef Disana het volgende:
Lapohunten is irritant als je aan een post zit te werken en je wordt ingehaald door een post met alleen maar 'Vol'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |