Maakt niet uit. Over rellende Neder-Marokkanen kun je niet genoeg topics hebben. Er is zelfs een heel subforum aan gewijd. Het heet NWS.quote:
Alleen jammer dat KoosVogels dit topic waarschijnlijk gebruikt om reacties uit te lokken. Kijk maar zijn sarcastische TT.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Over rellende Neder-Marokkanen kun je niet genoeg topics hebben. Er is zelfs een heel subforum aan gewijd. Het heet NWS.
quote:Marokkaanse consul gaat Ede-Naffers aanpakken
De Nederlandse overheid lukt het niet meer, grip krijgen op de Marokkaanse jeugd in Ede. De rellende autoverbranders, piswoest om een jeugdcentrum - of zoiets - moeten nu toegefluisterd worden door de Marokkaanse consul. Burgemeester en voormalig stas Cees van der Knaap (CDA) heeft er allemaal de kracht niet meer voor, dus roept hij de hulp in van Rabat. Die man zal wel de juiste stageplaatsen en stilteruimtes weten te beloven waardoor de Rifapenheul van Ede tot bedaren gebracht kan worden. Eerst mot met het Turkse consulaat over de Stasitactieken van dewelke, nu krijgt de integratie weer de volgende schop onder de parallelle samenleving door op te moeten treden als bemiddelaar in wat op het oog een doodgewoon ordeprobleem in een doodgewone Nederlandse gemeente is. Nou, kom d'r maar in, Eurabische paniekzaaiers die klagen over de Israëlificatie van Nederland, waar het land steeds meer wordt opgedeeld in aparte zones: de eerste stap naar de Marokkaanse Autoriteit op de Westoever van de Gelderse Vallei is gezet.
Och, zo sarcastisch is ie niet. Als ik de reacties hier en daar lees...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Alleen jammer dat KoosVogels dit topic waarschijnlijk gebruikt om reacties uit te lokken. Kijk maar zijn sarcastische TT.
Kruistocht is iets Katholieks. Oproepen door de Paus en zo. Daar hebben gereformeerden niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
Hoezo staat de FOK!-knokploeg paraat? Ede is hartstikke biblebelt, dus de SGP regelt maar een kruistocht.
Ik ben meer voor een korte actie van het IDF in die wijk..Kunnen we die niet uitnodigen?quote:
En die reacties zijn niet meer dan terecht aangezien de politie het laat afweten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, zo sarcastisch is ie niet. Als ik de reacties hier en daar lees...
Dat komt omdat de kruistochten plaatsvonden in de periode dat de grote moederkerk nog niet uiteen was gevallen in allemaal kleine kutkerkjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kruistocht is iets Katholieks. Oproepen door de Paus en zo. Daar hebben gereformeerden niet zoveel mee.
Wegrennen. Wen er maar aan, dit gaat normaal zijn over vijf jaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:42 schreef Lothiriel het volgende:
Wat doet de politie nou. Is het nou zo moeilijk om doortastend in te grijpen? Jezus wat een amateurs
Koos is gek op bruine chocola.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan welke kant Koos knokt is wel duidelijk
WE MOETEN HET RECHT IN EIGEN HAND NEMEN !!!1111quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:02 schreef Infection het volgende:
[..]
En die reacties zijn niet meer dan terecht aangezien de politie het laat afweten.
Nein. De politie moet haar werk doen en zich niet als bange wezels uit de voeten maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
WE MOETEN HET RECHT IN EIGEN HAND NEMEN !!!1111
Een gutmenschg als burgemeester is vaak de oorzaak van het niet mogen ingrijpen van de politie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nein. De politie moet haar werk doen en zich niet als bange wezels uit de voeten maken.
Koos maakt zelfs zijn eigen moeder af voor het kalifaatquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan welke kant Koos knokt is wel duidelijk
Ironisch, aangezien Powned normaal zo pro-politie is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:42 schreef Lothiriel het volgende:
Wat doet de politie nou. Is het nou zo moeilijk om doortastend in te grijpen? Jezus wat een amateurs
Pownews is pro niets. Altijd kritisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ironisch, aangezien Powned normaal zo pro-politie is.
Dit zal wel geen prioriteit hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:42 schreef Lothiriel het volgende:
uhu.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Pownews is pro niets. Altijd kritisch.
Ze zijn anti-mensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Pownews is pro niets. Altijd kritisch.
Ja hoor.quote:
Ik heb wel eens in een chinees restaurant gegeten in Ede, was ook goed te doen. Jaar of 13 of 12 geleden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze hebben wel een mooie moskee daar in Ede. Ben er weleens geweest.²
quote:Gisteren heeft Powned een video gepubliceerd over de wijk Veldhuizen, we merken dat daarover veel vragen komen. Op het filmpje is te zien hoe een verslaggeefster wordt lastiggevallen door jongeren. Ze belt met de politie en korte tijd later zijn er twee agenten ter plaatse. De agenten gaan met omstanders in gesprek om te horen wat er gebeurd is. Als de verslaggeefster daarna ook met de agenten wil spreken, vertrekken ze.
U kunt erop rekenen dat dit incident zorgvuldig en uitgebreid geëvalueerd wordt door ons. Het kost tijd om alle feiten op een rij te hebben. Ons beeld nu is dat er in onze interne communicatie een misverstand is ontstaan, waardoor niet duidelijk was dat de verslaggeefster zich als slachtoffer had gemeld. Dat betreuren we, als politie zijn we er juist voor slachtoffers.
We waren kort na de melding meteen in de wijk. Daar kunt u altijd op rekenen als u in een noodsituatie bent. We doen er alles aan om te zorgen dat het rustig is in de wijk. Het is daarom belangrijk dat u ons blijft bellen als er iets mis is. Geen spoed? 0900-8844. Is er een noodsituatie? Bel dan 112!
Erg zwak zoals we gewend zijn van de politie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Verklaring van de Facebookpagina van de edese politie:
[..]
u wat m8?quote:waardoor niet duidelijk was dat de verslaggeefster zich als slachtoffer had gemeld
Het probleem is dat deze journaliste niet hoefde te provoceren om stenen naar zich gegooid te krijgen en dat niet enkel de medewerkers van PowNed (ja, twee hoofdletters, dat mag bij eigennamen) stenen naar zich gegooid krijgt, dit gebeurt dagelijks bij tal van mensen in die buurt. Dat had je geweten als je even naar het filmpje had gekeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Powned heeft prima zijn werk kunnen doen en is met een filmpje thuisgekomen zoals ze zich dat wensten. Nu krijgen ze ook nog de reacties zoals gepland, dus iedeereen tevreden lijkt me.
De onlusten zijn er al dagen. Ik mis een concrete tijdsindicatie om "alle feiten op een rij te hebben"...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Verklaring van de Facebookpagina van de edese politie:
[..]
Protestdemonstratie van Marokkanen in Ede tegen het gedrag van de jongeren, 8 mei.quote:Marokkaanse Nederlanders organiseren een protesttocht.
De Marokkaanse Moskee en Samenstede organiseren op 08 mei 2016 na het middaggebed
( 14:30 uur) een protesttocht. Hiermee wil de Marokkaanse gemeenschap een duidelijk signaal geven dat zij het wangedrag van een klein groep jongeren zat zijn. De gebeurtenissen van deze week in Veldhuizen moeten onmiddellijke stoppen. De Marokkaanse gemeenschap vindt dat de grens is bereikt.
Wij begrijpen dat de jongeren een eigen plek willen hebben maar om op deze manier dit af te dwingen gaan we er niet mee akkoord. Wij leven in een beschaafde wereld waar onenigheid door middel van een dialoog uitgepraat moet worden.
De Marokkaanse gemeenschap wil hiermee een duidelijk statement maken richting de boosdoeners. Genoeg is genoeg. Het moet niet zo zijn dat dit groepje onze identiteit misbruiken om criminele activiteiten uit te voeren. De protesttocht start vanaf de Moskee aan de Peppelensteeg en zal eindigen bij de Lindenhorst in Veldhuizen. Wij steunen hierbij de slachtoffers en staan als Edenaren op dit punt achter onze burgemeester Cees van de Knaap. Iedereen die dit statement steunt is van harte welkom. Laten we als eenheid acteren. Ongeacht ras, huidskleur en religie. Wij zijn tegen elke vorm van geweld, racisme en polarisatie.
Stichting Samenstede
Goed initiatief - als er meer dan 3 man op afkomt tenminste. Bij vorige demonstraties van dit type kwam er alleen pers...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
destad.nl/deel-je-nieuws-artikel/marokkaanse-nederlanders-organiseren-een-protesttocht-122944#.VyzKJ-Y7aI8.twitter
[..]
Protestdemonstratie van Marokkanen in Ede tegen het gedrag van de jongeren, 8 mei.
Stenen worden groot vies water dat word wijn nigger praat met me feun niet osso met dit weer swaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:45 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Goed initiatief - als er meer dan 3 man op afkomt tenminste. Bij vorige demonstraties van dit type kwam er alleen pers...
Dat geeft wat hoop.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
Wij begrijpen dat de jongeren een eigen plek willen hebben maar om op deze manier dit af te dwingen gaan we er niet mee akkoord. Wij leven in een beschaafde wereld waar onenigheid door middel van een dialoog uitgepraat moet worden.
Je kan de opvoeding overnemen van de ouders indien die ouders falen. Millitaire school en zo. Ik vind het een prima plan! En dan niet de standaard-opleiding maar een zonder geweren en allerlei andere leuke bijkomstigheden maar met veel discipline en fysieke en mentale conditionering.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:52 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daarom ook de ouders aanpakken. Die zijn blijkbaar niet in staat om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden.
Jij hebt er duidelijk geen besef van wat er gebeurt als je dat op je hoofd krijgt bij een doorsnee-worp. Hint: het richt flink wat schade aan, reken op een aantal hechtingen en hersenletsel, als je pech hebt ernstig hersenletsel (altijd een kwestie van geluk). Daarnaast oogletsel als het tegen je oog aan komt en mogelijk zelfs letsel aan je gehoor als het net verkeerd daar in de buurt komt. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:32 schreef HexHunter het volgende:
Wat een pussies zeg, die kerel dat hij dat mocro tuig wel even aanpakt en vervolgens jankt om politie en dat wijf met d'r 'het is echt ziek wat hier gebeurt' na een steenworp.![]()
quote:Stichting Samenstede (die zich inzet om de leefbaarheid van inwoners van Ede te vergroten) en de moskee Al Mouahidin hebben in een verklaring al afstand genomen van de gebeurtenissen in de wijk Veldhuizen in Ede.
Ongeregeldheden
Een groep van tientallen jongeren - meestal van Marokkaanse komaf - zorgt sinds enige tijd voor ongeregeldheden in met name het leegstaande winkelcentrum De Lindenhorst in Ede. Daar was tot voor kort een theehuis dat door jongeren werd bezocht. Dat is wegens de sloop onlangs gesloten.
Overleg
Van der Knaap: ,,De Marokkaanse consul-generaal heeft zich uitgebreid laten informeren over de gebeurtenissen en het gedrag van een groep Marokkaanse jongeren in de wijk Veldhuizen. Hij gaat op korte termijn in overleg met vertegenwoordigers van verschillende Marokkaanse groeperingen in Ede alsmede het bestuur van de Marokkaanse moskee. Hetgeen ik toejuich.''
Verklaring
Van der Knaap is ook blij met de verklaring van Samenstede en de moskee. ,,Deze verklaring maakt duidelijk dat het overgrote deel van de Edese Marokkaanse gemeenschap de ongeregeldheden scherp afwijst en haar best doet om de verhoudingen in de wijk Veldhuizen weer zo snel mogelijk te normaliseren.''
Mwah, de meeste van die topics worden gevuld door wegkijkende, cultuurrelativistische, safe space eisende crybabies.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Over rellende Neder-Marokkanen kun je niet genoeg topics hebben. Er is zelfs een heel subforum aan gewijd. Het heet NWS.
Ik geloof niet dat defensie een opvoedingskamp is. Daarbij is er geen geld voor. En zo'n Glen Mills achtige constructie is al eens eerder geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je kan de opvoeding overnemen van de ouders indien die ouders falen. Millitaire school en zo. Ik vind het een prima plan! En dan niet de standaard-opleiding maar een zonder geweren en allerlei andere leuke bijkomstigheden maar met veel discipline en fysieke en mentale conditionering.
"Pakje aan en dan die jongens aanpakken", zoals Buurtpreventie. In Brabant werd de Buurtpreventie ook uitgescholden, bekogeld, gevolgd en geïntimideerd. Die overlastgevers zijn in een politieval getrapt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
Verrek hier verder? Ik dacht dat dit een troll topic was...
Maar goed, in Ede verwacht je dus dat er een vigilant opstaat zoals Batman.
Maskertje op zetten, pakje aan en dan die jongens aanpakken.
Ik fietste vanmiddag langs twee van die schijthuizen. Leuk voor op de Efteling maar om het nou mooi te noemen....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
In Moskee Al-Mouahidin ben ik dus weleens geweest. Mooit houtwerk.²
Mhuaw, het uiterlijk is secundair.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik fietste vanmiddag langs twee van die schijthuizen. Leuk voor op de Efteling maar om het nou mooi te noemen....
Tja. Het overgrote deel van de NLse bevolking heeft er dan ook geen last van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mwah, de meeste van die topics worden gevuld door wegkijkende, cultuurrelativistische, safe space eisende crybabies.
Blij met mijn fiets en OV-jaarabonnement.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:45 schreef Perrin het volgende:
Ook on Den Haag en Deventer verdacht veel autobranden.
Wat is deze racisme? Die ouders vinden zichzelf en hun rifjong goed geslaagd in het leven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:19 schreef George_Zina het volgende:
Opvoeding van veel ouders faalt. Wat hebben Marokkaanse jongeren in Nederland, België en Frankrijk met elkaar gemeen? Een ding: opgevoed door ouders uit het Marokkaanse rifgebergte. Ik twijfel niet aan de liefde van ouders maar ze zijn onbekwaam. Een aanzienlijk percentage is onbekwaam. De moeders zijn liefdevol, maar vaak analfabeet, en hebben geen enkel benul van de Nederlandse cultuur (normen & waarden). Ze kennen alleen de cultuur van Noord-Marokko. De rest van de wereld is een groot mysterie voor ze. De vaders wat meer maar leven ook flink in hun eigen rifwereldje. Gewoon opletten de komende jaren hoe de twee zoontjes van een Najib Amhali uit gaan komen. Vader miljonair en weet van wanten (kent Nederland op zijn duimpje en weet hoe te functioneren in de samenleving). Die kids gaan veel beter uit komen dan wat we nu zien bij schorriemorrie in Ede en Schilderswijk.
Spijkenisse? Daar hoor je nooit wat over. Of wil je legendarisch doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:55 schreef Loekie1 het volgende:
Ede is net zoiets als Gouda en Helmond en Spijkenisse. Altijd al problemen geweest. Die ouders gedroegen zich toen net als hun kinderen nu.
Want het is normaal om auto's in brand te steken als het warmer word?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft een en ander niet gewoon met het warme weer te maken?²
De een gaat in de zon liggen, de ander gaat een rondje hardlopen en weer een ander steekt een auto in brand. Volkomen logisch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Want het is normaal om auto's in brand te steken als het warmer word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
Nu neem ik aan dat jij sarcastisch bent, maar hele groepen Marokkanen staan vooraan in de rij om dit te bagetaliseren als simpele baldadigheidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is heel vaak wat loos in Spijkenisse, hou je het nieuws niet bij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Spijkenisse? Daar hoor je nooit wat over. Of wil je legendarisch doen?²
Een drietal handen is dan toch al snel 15 gemeenten met een Marokkanenprobleem, noem het maar niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat van Spijkenisse maar weinig heb meegekregen. Maar Spijkenisse heeft geen Marokkanenprobleem. De steden met een zgn. Marokkanenprobleem zijn op een 3tal handen te tellen in Nederland. En dan rond ik het naar boven af. Pink en duim niet meegerekend.²
Ik zeg nog dat ik de duim en pink er vanaf haal. Of doe je weer legendarisch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een drietal handen is dan toch al snel 15 gemeenten met een Marokkanenprobleem, noem het maar niks.
Praat toch eens normaal man met je legendarisch, je lijkt verdomme wel een kind van 5.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg nog dat ik de duim en pink er vanaf haal. Of doe je weer legendarisch?²
Ik voel je. Maar als ik de steden moet noemen kom ik niet verder dan:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Praat toch eens normaal man met je legendarisch, je lijkt verdomme wel een kind van 5.
Leerdam, Culemborg etcquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel je. Maar als ik de steden moet noemen kom ik niet verder dan:
Gouda
Ede
Amsterdam
Utrecht
Helmond
Rotterdam²
quote:
quote:* De 22 probleemgemeenten betreffen in alfabetische volgorde: Amersfoort, Amsterdam, Culemborg, Den Haag, Ede, Eindhoven, Gorinchem, Gouda, Helmond, Leiden, Lelystad, Maassluis, Nijmegen, Oosterhout, Roosendaal, Rotterdam, Schiedam, 's-Hertogenbosch, Tilburg, Utrecht, Veenendaal en Zeist.
Ohh ja, ook de gemeente waar ik zelf woon mag in dat rijtjequote:
Is dat een vaag islamitisch gebruik om handen met nog maar 3 vingers te gebruiken bij tellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg nog dat ik de duim en pink er vanaf haal.²
Ach, geef ze eens ongelijk. Het is warm buiten, je wilt niet binnen zitten en je wilt een beetje lol maken. Het enige risico is dat als ze gepakt wordt ze een paar uur taakstrafjes krijgen, niets bijzonders dus. Nederland is d.m.v. dit jarenlange Wegkijkbeleid (dit speelt al 15 jaar) deels zelf verantwoordelijk voor dit probleem. Wat mij betreft krijgt elke Linkse Stemmer een mooie envelop op de deurmat waarin de rekening van dit drama wordt gepresenteerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie net dat ik best wel een kutbron heb gebruikt...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, ook de gemeente waar ik zelf woon mag in dat rijtje
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik best wel een kutbron heb gebruikt...
FF aangepast naar de NOS.
Dus 1 keer per jaar kijkt men naar die monitorquote:De gemeenten willen samen de problemen aanpakken en ervaringen uit te wisselen. Vanaf nu komt er jaarlijks een monitor om te kijken of er resultaten zijn geboekt.
De lokale politiek heeft inderdaad de bevoegdheid om dergelijke straffen uit te delen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:45 schreef Zienswijze het volgende:
De coalitie in de gemeente bestaat uit CDA, PvdA, CU, D66 en Gemeentebelangen. Daar gaat het dus al mis. Softe partijen met softe maatregelen.
De oplossing is simpel. Elke in de fik gestoken auto telt voor 1 jaar militair heropvoedingskamp. 10 auto's in de fik steken is 10 jaar in het heropvoedingskamp.
Welnee joh. Dat gaat niet gebeuren. Men is te druk met zichzelf bezig. Men heeft té veel te verliezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef SR4 het volgende:
Ben benieuwd of ze nog een soort burgerwacht gaan opzetten.
Het heeft er mee te maken dat die knakers onze normen en waarden niet erkennen. Totaal niet geïntegreerd en ook geen enkele zin hebben daarin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
jammerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welnee joh. Dat gaat niet gebeuren. Men is te druk met zichzelf bezig. Men heeft té veel te verliezen.
Ik vind het verlies van een auto anders ook niet te onderschatten, en ik zou zeker een oogje in het zeil houden als ik in zo'n wijk zou wonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welnee joh. Dat gaat niet gebeuren. Men is te druk met zichzelf bezig. Men heeft té veel te verliezen.
Logisch. En dat is helemaal begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het verlies van een auto anders ook niet te onderschatten, en ik zou zeker een oogje in het zeil houden als ik in zo'n wijk zou wonen.
Ik denk dat dat er helemaal aan ligt in wat voor wijk het zich afspeelt. In zo'n vinexwijk als daar in Ede vind je dat soort lieden niet, maar ik denk dat als dit soort taferelen zich zouden afspelen hier in pak em beet Ondiep, dat er binnen de kortste keren groepen mensen op straat zouden patrouilleren die wel bereid zijn om wat klappen uit te delen als ze dat soort knaapjes zouden spotten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Logisch. En dat is helemaal begrijpelijk.
Echter, een knokploeg oid's, daar zijn Nederlanders toch (nog) niet voor te porren.
Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het verlies van een auto anders ook niet te onderschatten, en ik zou zeker een oogje in het zeil houden als ik in zo'n wijk zou wonen.
WA+ ook, maar je raakt wel je no-claim kwijt. Daarbij komt dat ze dan meestal alleen de dagwaarde willen vergoeden en dat 9 van de 10 keer te weinig is. De dagwaarde van mijn auto is 700 euro maar voor dat geld kan ik nooit een soortgelijke auto kopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?
En een tijd geen auto, wat als je enkel WA hebt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?
Mwah, ik weet nog dat er jaren geleden in de Maandereng (wijk in Ede) ook problemen waren met rellende Mocro's. Toen ze voor de zoveelste keer mensen lastig aan het vallen waren en spullen sloopten, is het groepje ingesloten door boze buurtbewoners en zijn de grootste relschoppers helemaal kapot getrapt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Logisch. En dat is helemaal begrijpelijk.
Echter, een knokploeg oid's, daar zijn Nederlanders toch (nog) niet voor te porren.
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:00 schreef Toga het volgende:
Heeft PowNed geen zoomlenzen op hun camera's? Of filmen ze met een mobieltje?
Lijkt me met een beetje camera toch geen probleem om een paar individuen in de reportage te isoleren?
Want dit is waar dit tuig steeds mee wegkomt; "een groepje getinte jongelui" i.p.v. een paar specifieke namen. Dan is de anonimiteit weg en is het gauw afgelopen.
Oproepen tot het afslachten van mensen, gezellig hier op het forum.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.
Is het wel lekker op je zolderkamertjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.
Oproepen tot het beschermen van mensen bedoel je. Stenen zijn dodelijk, eikel. Weleens een steen tegen je slaap gehad?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oproepen tot het afslachten van mensen, gezellig hier op het forum.
lol, jij denkt dat groepen mensen afslachten beschermen betekent, volgens mij heb je zelf een steen tegen je slaap gehad, mafkeesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oproepen tot het beschermen van mensen bedoel je. Stenen zijn dodelijk, eikel. Weleens een steen tegen je slaap gehad?
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad en daarom weet ik dat mensen die met stenen gooien niet het type zijn dat we moeten baggetaliseren maar aanpakken zoals je ook iemand met een geweer behandeld. Stenen dienen hetzelfde doel als een geweer, een geweer richt je alleen wat beter mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol, jij denkt dat groepen mensen afslachten beschermen betekent, volgens mij heb je zelf een steen tegen je slaap gehad, mafkees
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad en daarom weet ik dat mensen die met stenen gooien niet het type zijn dat we moeten baggetaliseren maar aanpakken zoals je ook iemand met een geweer behandeld. Stenen dienen hetzelfde doel als een geweer, een geweer richt je alleen wat beter mee.
Ik zou me meer zorgen maken om zijn bovenkamer, dan om zijn zolderkamer. Plus over het feit dat ook dit soort mensen stemrecht heeft / krijgt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Is het wel lekker op je zolderkamertje?
Waar maak jij massale slachting van, gewoon gepast gericht schieten wanneer ze stenen gooien ipv meewerken en zich laten arresteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?
Tof dat je antwoord geeft op mijn vraag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:33 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Waar maak jij massale slachting van, gewoon gepast gericht schieten wanneer ze stenen gooien ipv meewerken en zich laten arresteren.
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Wat peachbird zegt s natuurlijk belachelijk, het is net zo ridicuul dat je op zoiets antwoord geeft.
Minder ridicuul is een burgerwacht die hardhandig ingrijpt als zon marokkaan weer een auto in de fik zet.
Paar opvoedende tikken die ze in hun jeugd hebben gemist.
Maken ze binnen de islamitische opvoeding niet vaker gebruik van de corrigerende tik als bij de hollandse?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Wat peachbird zegt s natuurlijk belachelijk, het is net zo ridicuul dat je op zoiets antwoord geeft.
Minder ridicuul is een burgerwacht die hardhandig ingrijpt als zon marokkaan weer een auto in de fik zet.
Paar opvoedende tikken die ze in hun jeugd hebben gemist.
Tuurlijk het boeit me verder geen reet welke nationaliteit of achtergrond je hebt als je mijn auto in de fik steekt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En grijpen ze ook in als het geen Marokkaan is?
Nee dat is bij de vrouw des huizes.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maken ze binnen de islamitische opvoeding niet vaker gebruik van de corrigerende tik als bij de hollandse?
Tuurlijk, of je zwart, wit of pimpelpaars bent maakt geen fuck uit. Als je andermans bezit molesteert verdien je een paar tikken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En grijpen ze ook in als het geen Marokkaan is?
In 1 zin wordt alles duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tuurlijk het boeit me verder geen reet welke nationaliteit of achtergrond je hebt als je mijn auto in de fik steekt.
Hardhandig ingrijpen, wat de meeste mensen zouden doen als je ziet dat je auto in de fik wordt gestoken.
Hand afhakken is contra productief, gaat zo'n gast levenslang de uitkering in. Maar schop ze maar goed blauw.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.
Gaan ze die mensen het ziekenhuis in slaan? Hakken ze een hand af?
Handen afhakken doen ze in islamitische landjes als je iets steelt toch? Is dat sharia wetgeving, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.
Gaan ze die mensen het ziekenhuis in slaan? Hakken ze een hand af?
Kijk, dat is een kader.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hand afhakken is contra productief, gaat zo'n gast levenslang de uitkering in. Maar schop ze maar goed blauw.
Geen idee, maar daar moest ik aan denken bij 'hardhandig'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Handen afhakken doen ze in islamitische landjes als je iets steelt toch? Is dat sharia wetgeving, ik weet het niet.
Ach van een paar beurse en blauwe plekken hoef je het ziekenhuis niet in, kan natuurlijk dat je per ongeluk iemands neus breekt. Fftjes naar de huisarts.
Niet in Ede. Daar is de anarchy al uitgebroken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:18 schreef SR4 het volgende:
Godverdomme
Dit land is verloren
We hebben toch een politie?
Dus is er geen Marokkanenprobleem. Want Marokkanen heb je in elke grote stad. Ik kom zelf uit Dordt. Gaat perfect hier man.quote:
Jammer dat het niet overal zo kan:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Dordt. Gaat perfect hier man.²
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ssen-problemen.dhtmlquote:Dordtse Marokkaanse jongeren worden al achttien jaar bij problemen op straat snel tot de orde geroepen door een stevig netwerk in de Marokkaanse gemeenschap van CMO Stimulans en betrokken buurtvaders die nauw samenwerken met de politie.
Dat zou inderdaad de enige juiste oplossing zijn. We hebben het hier over 14-15 jarige knulletjes die zich als hooligans manifesteren, als zoiets op zondag rondom een voetbalstadion zou gebeuren slaat de ME het zooitje ook uit elkaar, dus waarom dat hier niet gebeurt is mij een raadsel. De lat erover, en pak er een paar op, en het zal snel over zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De hulp inroepen van het Marokkaanse consul in plaats van de ME inzetten
De gemeentes met de grootste concentraties aan allochtonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef AchJa het volgende:
* De 22 probleemgemeenten betreffen in alfabetische volgorde: Amersfoort, Amsterdam, Culemborg, Den Haag, Ede, Eindhoven, Gorinchem, Gouda, Helmond, Leiden, Lelystad, Maassluis, Nijmegen, Oosterhout, Roosendaal, Rotterdam, Schiedam, 's-Hertogenbosch, Tilburg, Utrecht, Veenendaal en Zeist.
Enkel als het nodig is: anders gewoon arresteren en een flinke werkstraf + een boete.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad de enige juiste oplossing zijn. We hebben het hier over 14-15 jarige knulletjes die zich als hooligans manifesteren, als zoiets op zondag rondom een voetbalstadion zou gebeuren slaat de ME het zooitje ook uit elkaar, dus waarom dat hier niet gebeurt is mij een raadsel. De lat erover, en pak er een paar op, en het zal snel over zijn.
Wedden dat dit door de politie/lokale overheid daar is opgezet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Jammer dat het niet overal zo kan:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ssen-problemen.dhtml
Ik weet het. We moeten natuurlijk niet exact hetzelfde experiment nog een keer herhalen als het eerder faalde maar het is wel de vraag of dat het falen lag aan de uitvoering van het experiment of het principe. Ik heb reportages en een documentaire gezien over dit project, wat mij niet beviel aan dit experiment was dat er teveel nadruk lag op vernedering. Een negatieve insteek werkt niet: of dat het over het straffen van honden gaat of over gevangenissen, het blijkt niet te werken. Belonen werkt wel heel erg goed. Succeservaringen creëren waarbij ze beloningen krijgen omdat ze het verdienen. Of dat je voor de millitaire aanpak moet kiezen weet ik niet maar ik geloof wel dat discipline en het kweken van een kerelmentaliteit (fysiek en mentaal) veel kunnen helpen in de juiste setting. Ik heb de indruk dat het falen van het GM-experiment mede te wijten was aan onvoldoende begrip van de materie bij de onervaren uitvoerders en de leiders. Die indruk baseer ik ook op verhalen van mensen die hebben meegewerkt aan dit experiment (er gebeurden dingen die heel erg slecht zijn als je toch al heel erg veel problemen hebt). Ik vraag me trouwens ook af hoe betrouwbaar die empirische gegevens uit dat andere land waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat defensie een opvoedingskamp is. Daarbij is er geen geld voor. En zo'n Glen Mills achtige constructie is al eens eerder geprobeerd.
Enkel als het jou nodig lijkt? Dus overdag mensen met stenen bekogelen en s'nachts auto's in de fik zetten is nog niet extreem genoeg voor je?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De gemeentes met de grootste concentraties aan allochtonen.
[..]
Enkel als het nodig is: anders gewoon arresteren en een flinke werkstraf + een boete.
[..]
Wedden dat dit door de politie/lokale overheid daar is opgezet?
Zo ja, dan geeft dat hoop, in dat geval kunnen we dat in andere gemeentes ook doen. Het is echter symptoombestrijding, de opvoeding moet van jongs af aan veel beter, ook en vooral in het belang van die gasten zelf.
Hier gaat er pas écht iets mis.quote:Ibrahim Wijbenga
Hoop dat je zelf doorhebt hoe ontlopend je overkomt. Mischien dat je over 10 jaar wat volwassener bent geworden, lees het dan maar terug.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:18 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Misschien, als we het heeeeel vriendelijk vragen, is Israel bereid om ons wat tips te geven. Zij kampen al jaren met hetzelfde soort tuig. Daar weet ze met dat soort geteisem wel om te gaan.
Mariniers? Voor een handvol pubers?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef Old_Pal het volgende:
De consul van Marokko ipv Nederlandse mariniers inzetten .....
Weer een reden om straks op de PVV te stemmen.
Dit zijn dezelfde mensen die het leger wilden weghalen uit Afghanistan om bussen te beschermen in Gouda tegen pubers...quote:
Ze refereren wrs naar die keer dat een clubje mariniers het Damplein een keer schoon veegde in de jaren 60 ergens.quote:
Lijkt me een gepaste oplossing in dit geval. Er worden auto's in brand gestoken, met stenen gegooid en gereld. Dan mag je best het leger inzetten. Sterker nog: Elk ander land had dat allang gedaan. Alleen dit slappe land niet vol met slappe figuren als jij die het gvd nog zielig vinden voor die graflui ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tof dat je antwoord geeft op mijn vraag.
Maakt niet uit hoe je het noemt, jij wil het leger een wijk in sturen om mensen dood te schieten.
Was volgens mij de Zeedijk, maar goed...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze refereren wrs naar die keer dat een clubje mariniers het Damplein een keer schoon veegde in de jaren 60 ergens.
quote:De politie stuurt meer agenten naar de wijk Veldhuizen in Ede. Burgemeester Cees van der Knaap en politiechef Peter van den Berg hebben dat zaterdag laten weten.
In de buurt is het al bijna een week onrustig. Marokkaans-Nederlandse jongeren steken auto's in brand en dagen de politie uit.
De extra agenten komen ook van buiten Ede. Om hoeveel het gaat, wil de politie niet zeggen. Het rechercheteam dat de autobranden onderzoekt, wordt uitgebreid van twee naar twaalf mensen. Ook is er een speciaal telefoonnummer geopend waar mensen anoniem tips en informatie kunnen doorgeven: 079-3458999.
De onrust in de achterstandswijk Veldhuizen ontstond vorige week na de sluiting van winkelcentrum Lindenhorst. Daarin was een Marokkaans theehuis gevestigd. ,,De uitbater vreesde verlies van inkomsten en heeft de onrust voorspeld. Of hij er ook de hand in heeft gehad, laat ik in het midden, maar ik ontken het niet. Ik had gehoopt dat hij meer had gesust'', zegt burgemeester Van der Knaap.
Afgelopen maandag werden twee agenten in Veldhuizen geconfronteerd met een groep van vijftig jongeren. ,,De sfeer werd steeds grimmiger'', aldus de politie. Ook in de avonden en nachten erna was het onrustig. Zes jongeren zijn tot nu toe aangehouden. Als zij nog een keer de fout ingaan, moeten ze 2500 euro boete betalen. De zes zijn vijftien tot twintig jaar oud. Een deel komt uit Veldhuizen, een deel uit andere delen van Ede. Volgens de burgemeester zijn ook jongens van twaalf betrokken bij de onlusten.
ik wilde een post maken over rubber kogels en stalen knuppels, maar dat is voor die untermenschen later natuurlijk een stoer verhaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lijkt me een gepaste oplossing in dit geval. Er worden auto's in brand gestoken, met stenen gegooid en gereld. Dan mag je best het leger inzetten. Sterker nog: Elk ander land had dat allang gedaan. Alleen dit slappe land niet vol met slappe figuren als jij die het gvd nog zielig vinden voor die graflui ook.
Opbokken met die lui, ter plekke neerschieten en op de vuilstort dumpen.
O, nou ik dacht Damplein. Veel hippies overstuur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was volgens mij de Zeedijk, maar goed...
quote:Premier De Jong keurde de actie officieel scherp af, maar gaf later in een vraaggesprek aan sympathie voor de actie te hebben gehad.
Ik krijg ook niet het idee dat ze daar de afgelopen dagen echt heel druk mee bezig zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af of je als gedupeerde auto-bezitter de burgemeester aansprakelijk kan stellen trouwens. Ik vind ergens van wel. Je mag toch verwachten dat de burgemeester als voorzitter van de driehoek (burgemeester-OM-politie) in staat is de openbare orde te handhaven, dusdanig dat je auto iig veilig is.
Ja, dat vind ik een onrechtmatige daad dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet het idee dat ze daar de afgelopen dagen echt heel druk mee bezig zijn geweest.
Behalve dan die 2 rechercheurs die de branden onderzoeken..
Ahh ok, i stand corrected.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, nou ik dacht Damplein. Veel hippies overstuur.
Damplein/Dam 25 augustus 1970.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schoonvegen_van_de_Dam
[..]
In 1967 kennelijk ook een keer gebeurd bij het centraal station, daar is toen niemand voor veroordeeld itt dit geval.quote:
Die burgemeester kan je gewoon aanklagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af of je als gedupeerde auto-bezitter de burgemeester aansprakelijk kan stellen trouwens. Ik vind ergens van wel. Je mag toch verwachten dat de burgemeester als voorzitter van de driehoek (burgemeester-OM-politie) in staat is de openbare orde te handhaven, dusdanig dat je auto iig veilig is.
Ik ben bang van niet. De burgemeester reageert trouwens ook best schimmig over de uitbater van het theehuis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een onrechtmatige daad dus.
Want je moet maar hopen of je auto het vanavond overleeft?
Agenten rennen voor ze wegquote:
Ze hebben daar waarschijnlijk opdracht toe, neem nou maar van mij aan dat de gemiddelde agent ook liever even zijn handen laat wapperen tegen dit soort menselijk afval.quote:
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap echt niet dat men dit met theedrinken met een Marokkaanse consul wil oplossen. Als zoiets gebeurt, trommel je een paar ME-busjes op en veeg je de wijk schoon. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Yep, tuig moet je als tuig behandelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.
Agenten krijgen opdracht om weg te rennen bij naderend onheil? Ook totaal niet serieus te nemen dus, oom agent.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben daar waarschijnlijk opdracht toe, neem nou maar van mij aan dat de gemiddelde agent ook liever even zijn handen laat wapperen tegen dit soort menselijk afval.
Uitbater van het theehuis? Wat ik begrijp zit er een Marokkaanse vereniging. Soort antikraak toestand, zonder huur te betalen. Ze wisten dat dat niet eeuwig door zou gaan en dat ze dus voor vervangende ruimte moesten zorgen. Doelgroepenbeleid is gestopt dus geen subsidie meer, dus ja dat hadden ze dan zelf moeten bekostigen, via hun vereniging kun je de huur dan betalen door contributie te heffen en idd thee te verkopen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. De burgemeester reageert trouwens ook best schimmig over de uitbater van het theehuis.
De wijkagenten daar zijn trouwens ook bijna allemaal bejaard.
In de meeste gevallen gaat het om leaseauto's (14% bijtelling). Daar zou ik me het minst druk om maken nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:51 schreef stopnaald het volgende:
De situatie is te bizar voor woorden. Het zal je auto maar zijn.....
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de meeste gevallen gaat het om leaseauto's (14% bijtelling). Daar zou ik me het minst druk om maken nu.²
Die lui maken elkaar af tenminste.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.²
Ze krijgen een hartaanval van pangpang!!! roepen? Of hoe moet ik die massale slachting door het leger dan zien?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?
Zonde, uiteindelijk is elke dode een potentiële stagiair (werktuigbouwkunde of lasser) minder.quote:
Ga jij ze dat dan uitleggen, paar weken geleden hebben ze nog een stagiair onthoofd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, uiteindelijk is elke dode een potentiële stagiair (werktuigbouwkunde of lasser) minder.²
Niet om legendarisch te doen, maar we weten nog niet eens wie het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij ze dat dan uitleggen, paar weken geleden hebben ze nog een stagiair onthoofd.
Maar het was wel een stagiair. Hebben ze eindelijk een stageplaats gevonden dan worden ze door hun eigen volk NB onthoofd, in hartje Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet om legendarisch te doen, maar we weten nog niet eens wie het gedaan heeft.²
Snap je. Dat ze dat onder elkaar doen is nog daar aan toe. Maar het vermoorden van stagiairs wil je toch niet van ons belastinggeld laten gebeuren (door gasten van de ME)?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het was wel een stagiair. Hebben ze eindelijk een stageplaats gevonden dan worden ze door hun eigen volk NB onthoofd, in hartje Amsterdam.
Nee, uiteraard niet, maar je verwacht wel dat ze gewoon opgepakt worden. Dat verwachten ook veel Marokkanen in Ede.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap je. Dat ze dat onder elkaar doen is nog daar aan toe. Maar het vermoorden van stagiairs wil je toch niet van ons belastinggeld laten gebeuren (door gasten van de ME)?²
Ik denk het niet. Die jongens moet het qua vertier vaak hebben van lekker straatvoetballen of knutselen met papier maché.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou zo'n anonieme kliklijn helpen tegen het Marokkaanse tuig?
Paspoort intrekken en dan terugschoppen naar de woestijn. Dat zal helpen. Een keer was een documentaire over twee/drie marokkaanse gassies die met dwang waren teruggeschopt naar Marokko. Beiden geboren en getogen in Nederland. Ze hadden het zwaar. Moesten wat dirhams verdienen als parkeerwachter. Waren lekker zielig bezig voor de camera. Gewoon genieten. Dan kunnen ze ervaren wat Marokko echt inhoudt buiten die 4 weken vakantie om. Zie link: dit is hoe het moet. Niet meteen bij de eerste keer maar bij veelplegers gewoon genadeloos dat rode boekje afnemen en uitzetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo anoniem is het niet. Een nummer geopend door de overheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net zeggen. In sommige gevallen komen jouw gegevens nog steeds bij de verdachten terechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo anoniem is het niet. Een nummer geopend door de overheid.
De Mocromaffia bestaat uit (veelal) doorgewinterde criminelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.²
Zijn gewoon Nederlanders , hier geboren en hebben een Nederlands paspoort.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:51 schreef SR4 het volgende:
[..]
De Mocromaffia bestaat uit (veelal) doorgewinterde criminelen.
Dit tuig in Ede (en op veel meer plekken in Nederland) zijn doorgeslagen Marokkaanse kutkinderen die niet hard terugslaan. Ik weet niet of jij een straatmarokkaan of een zolderkamermarokkaan bent, maard doorgaans druipen je matties/neefjes af als je een grote bek terug geeft, of wat het opeens een 'grapje'.
In België is het nog erger. Complete wijken die omgetoverd zijn tot een soort Gazastrook. Maar eigenlijk overal in Europa waar Marokkanen neerstrijken ontstaat dezelfde teringzooi.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:58 schreef Pino0 het volgende:
Ach ja, whats new? Gouda, laatst Den Haag en Ede nu.
Kijk er niet meer van op met zo'n slap rechtssysteem.
Nederlanders van Marokkaanse afkomst die het niet heel nauw te nemen met Nederlandse waarden, dus in de volksmond Marokkanen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders , hier geboren en hebben een Nederlands paspoort.
En vooral niet leren van deze fouten maar vluchtelingen permanent willen huisvesten en vooral niet laten integrerenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In België is het nog erger. Complete wijken die omgetoverd zijn tot een soort Gazastrook. Maar eigenlijk overal in Europa waar Marokkanen neerstrijken ontstaat dezelfde teringzooi.
Je kan zeggen wat je wilt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:03 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nederlanders van Marokkaanse afkomst die het niet heel nauw te nemen met Nederlandse waarden, dus in de volksmond Marokkanen.
Net zoals dat Achmed Aboutaleb en Khadija Arib worden gezien als Nederlanders en dit soort volk als Marokkanen.
Ja, en? Is dat relevant?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt.
Het blijven Nederlanders , hier geboren en getogen met een Nederlands paspoort.
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja, en? Is dat relevant?
Ik ben ook in Nederland geboren en ik heb ook een Nederlands paspoort, als ik auto's in brand ga steken is de kans aanzienlijk dat ik vroeg of laat tegen de lamp loop en een tijdje in de cel beland.
Het zijn Nederlanders van Marokkaanse afkomst, de ervaring leert dat mensen met dit soort gedrag zich sowieso meer verbonden voelen met Marokko dan met Nederland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.
Als het volgens de leden hier Marokkanen zijn stuur ze terug naar Marokko..de Koning zal jullie uitlachen en zeggen dat het een Nederlands "probleem"" is.
Nee hoor. Criminele Kut-Marokkanen kunnen gewoon uitgezet worden. Zie ook de docu die al eerder in dit topic was gepost. Daar zie je zo'n crimineel klootzakje die nu voor een paar dirham als parkeerwachter moet werkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.
Als het volgens de leden hier Marokkanen zijn stuur ze terug naar Marokko..de Koning zal jullie uitlachen en zeggen dat het een Nederlands "probleem"" is.
Het gaat daarbij over Marokkanen met een verblijfsvergunning. De meeste Marokkanen hier zijn hier gewoon geboren en hebben de Nederlandse nationaliteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee hoor. Criminele Kut-Marokkanen kunnen gewoon uitgezet worden. Zie ook de docu die al eerder in dit topic was gepost. Daar zie je zo'n crimineel klootzakje die nu voor een paar dirham als parkeerwachter moet werken
http://www.npo.nl/mo-doc-(...)6-2015/VPWON_1241230
De Nederlander bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:11 schreef SR4 het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders van Marokkaanse afkomst, de ervaring leert dat mensen met dit soort gedrag zich sowieso meer verbonden voelen met Marokko dan met Nederland.
Dat is allemaal prima, maar dat neemt niet weg dat ik verwacht dat de politie hard ingrijpt in plaats van een Marokaanse diplomaat inschakelen
Jij ziet jezelf toch ook niet als Nederlander dus wat klets je nouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Nederlander bestaat niet.
Op papier zijn ze evenveel Nederlander als jou en de rest van de leden hier, het is een Nederlands "probleem" en niet Marokkaans.
Ben het met je eens dat de politie ,gemeente etc veel te soft zijn in Nederland tegen deze Nederlandse kut kinderen.
Tuurlijk, maar waarom zou het niet voor de paspoorthouders kunnen? Dit is gewoon een eerste stap maar de volgende stap is dat de wet ook voor paspoorthouders gaat gelden. Zeker voor een probleemgroep als de Marokkanen. Zowat 90% hoort nog tot de Nederlandse onderklasse terwijl ze hier veel mogelijkheden hebben om op te klimmen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het gaat daarbij over Marokkanen met een verblijfsvergunning. De meeste Marokkanen hier zijn hier gewoon geboren en hebben de Nederlandse nationaliteit.
Hoe ziet de Nederlander eruit?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf toch ook niet als Nederlander dus wat klets je nou
Precies. In Italie doen ze dat ook al. Hebben ze gewoon een verdrag voor afgesloten met Marokko.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom zou het niet voor de paspoorthouders kunnen? Dit is gewoon een eerste stap maar de volgende stap is dat de wet ook voor paspoorthouders gaat gelden. Zeker voor een probleemgroep als de Marokkanen. Zowat 90% hoort nog tot de Nederlandse onderklasse terwijl ze hier veel mogelijkheden hebben om op te klimmen.
Als jij, landgenoot. Als jij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe ziet de Nederlander eruit?
Ik ben net zo veel Nederlander als jou , of je wilt of niet.
Volgens mij bepaalt hij zelf hoe hij 'Nederlander' definieert. Dat die linkse ratten jou een paspoort hebben verschaft, betekent niet dat men jou als zodoende moet erkennen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe ziet de Nederlander eruit?
Ik ben net zo veel Nederlander als jou , of je wilt of niet.
Hou het liever bij de feiten ipv de onderbuikgevoelens van een racist .quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt hij zelf wie of hoe hij als 'Nederlander' definieert.
Het was kort geleden daar ook raak. Een paar jihadisten die boem wilden doen in Rome en het Vaticaan. Twee Marokkaanse mannen. Voortijdig opgepakt. Ik ben benieuwd wat de Italiaanse rechters met ze gaat doen. Waarschijnlijk een lange gevangenisstraf en daarna uitzetting naar maroc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Precies. In Italie doen ze dat ook al. Hebben ze gewoon een verdrag voor afgesloten met Marokko.
Niet alleen de kinderen, maar ook de ouders. De schade mag wat mij betreft door de ouders betaald worden. Zij zijn verantwoordelijk voor de door hun minderjarige kinderen veroorzaakte schade.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef PSVCL het volgende:
Hard aanpakken deze Nederlandse kut kinderen!
[..]
Thanks landgenoot.
Ben hier geboren heeft niks met linkse "ratten" te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt hij zelf hoe hij 'Nederlander' definieert. Dat die linkse ratten jou een paspoort hebben verschaft, betekent niet dat men jou als zodoende moet erkennen.
Ouders kunnen hun kinderen niet 24/7 in de gaten houden , de gemeente en politie moet harder optreden .quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alleen de kinderen, maar ook de ouders. De schade mag wat mij betreft door de ouders betaald worden. Zij zijn verantwoordelijk voor de door hun minderjarige kinderen veroorzaakte schade.
Een kuiken geboren in een aquarium is geen vis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben hier geboren heeft niks met linkse "ratten" te maken.
Maar nu kan het dus niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom zou het niet voor de paspoorthouders kunnen? Dit is gewoon een eerste stap maar de volgende stap is dat de wet ook voor paspoorthouders gaat gelden. Zeker voor een probleemgroep als de Marokkanen. Zowat 90% hoort nog tot de Nederlandse onderklasse terwijl ze hier veel mogelijkheden hebben om op te klimmen.
Een vis een kuiken noemen maakt de vis geen kuiken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een kuiken geboren in een aquarium is geen vis.
Zo werkt dat dus niet. Als ouder heb je je kinderen op te voeden. Als dat niet lukt, dan moet je maar uit het ouderlijk gezag ontzet worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ouders kunnen hun kinderen niet 24/7 in de gaten houden , de gemeente en politie moet harder optreden .
Er zijn Nederlanders die zich verbonden voelen met Nederland, daar hoor ik bij. Dus "De Nederlander" kan wel degelijk bestaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Nederlander bestaat niet.
Op papier zijn ze evenveel Nederlander als jou en de rest van de leden hier, het is een Nederlands "probleem" en niet Marokkaans.
Ben het met je eens dat de politie ,gemeente etc veel te soft zijn in Nederland tegen deze Nederlandse kut kinderen.
D66 wil de uitkeringen van de ouders van onrusttrappers in Ede al gaan verlagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alleen de kinderen, maar ook de ouders. De schade mag wat mij betreft door de ouders betaald worden. Zij zijn verantwoordelijk voor de door hun minderjarige kinderen veroorzaakte schade.
EH, surequote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een vis een kuiken noemen maakt de vis geen kuiken.²
Ik praat in mogelijkheden en jij in onmogelijkheden. Het is een stuk papier, man. Dat kan aangepast worden. Waarom daar blind op staren? De wetten worden continu aangepast na gelang de tijd waar we in leven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar nu kan het dus niet.
Wanneer iemand eem verblijfsvergunning heeft en een strafbaar feit pleegt in de eerste drie jaar dat hij hier verblijft, is veroordeling tot 1 dag celstraf al genoeg om eruit geschopt te worden.
Ja als dat het beste uitkomt wel ja en anders zijn ze Marokkaan als dat de subsidie beter van pas komt..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders , hier geboren en hebben een Nederlands paspoort.
Mijn ouders zijn in Marokko geboren. Ik hier. Wat ben ik?quote:
De ouders zijn maar een klein deel in het opvoedenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Als ouder heb je je kinderen op te voeden. Als dat niet lukt, dan moet je maar uit de ouderlijke gezag ontzet worden.
Veel te soft wat mij betreft. Zij zijn juridisch aansprakelijk voor de door hun kinderen veroorzaakte schade. Laat hen maar de totale rekening betalen. Misschien is dat een prikkel om hun kroost wat beter op te voeden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
D66 wil de uitkeringen van de ouders van onrusttrappers in Ede al gaan verlagen.
Een Nederlander met Marokkaanse ouders.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn in Marokko geboren. Ik hier. Wat ben ik?²
Een kuiken natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nedermaroc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:27 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik praat in mogelijkheden en jij in onmogelijkheden. Het is een stuk papier, man. Dat kan aangepast worden. Waarom daar blind op staren? De wetten worden continu aangepast na gelang de tijd waar we in leven.
Schattigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb wel romige wangetjes zo nu en dan. Soms wat vocht op mijn face, eigenlijk alleen na het douchen. Maar that's it.quote:
Het was nmm beter geweest als Nederland niet zo gul was geweest in het uitdelen van paspoorten en ook geen dubbele paspoorten zou toestaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:32 schreef George_Zina het volgende:
Het is net als de digitale revolutie. De wetten lopen gewoon achter op innovaties als Uber en beschermen de klassieke dure taxibranche. Aanpassen die hap. Hetzelfde geldt dus voor de paspoortwet. Als een groep met twee paspoorten zich niet wil gedragen dan ga je dreigen met het afnemen van het boekje. Op een gegeven moment is de maat vol. Eenvoudig zat.
Ja, wanneer het hen uitkomt beroepen ze zich op de NL nationaliteit, hoezo hypocriet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt.
Het blijven Nederlanders , hier geboren en getogen met een Nederlands paspoort.
Sterker nog, ze zijn juist zo door Nederland. Nog nooit Mocromaffia gezien in Marokko. En ik kom er zeker 1 keer per jaar. Maar het is altijd makkelijker om een ander de schuld te geven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, wanneer het hen uitkomt beroepen ze zich op de NL nationaliteit, hoezo hypocriet?
Het zijn Nederlanders, hier geboren en getogen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, wanneer het hen uitkomt beroepen ze zich op de NL nationaliteit, hoezo hypocriet?
Precies.! Tijd dat het softe beleid hier eens afgelopen is dus maar ja dat gaat niet lukken met Jesse Klaver&coquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn juist zo door Nederland. Nog nooit Mocromaffia gezien in Marokko. En ik kom er zeker 1 keer per jaar. Maar het is altijd makkelijker om een ander de schuld te geven.
Ze kunnen zo lekker grillen daar. Heerlijke lamskoteletjes. Hmm!²
Het is de schuld van Nederland dat we overal Marokkaans tuig hebben?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn juist zo door Nederland. Nog nooit Mocromaffia gezien in Marokko. En ik kom er zeker 1 keer per jaar. Maar het is altijd makkelijker om een ander de schuld te geven.
Ze kunnen zo lekker grillen daar. Heerlijke lamskoteletjes. Hmm!²
Hij is zogenaamd quasi-grappig, trol. In Marokko is meer criminaliteit dan NL. Veel meer. Lopen genoeg bendes in Casa met heuse machetes. Afgelopen week nog een meisje verkracht door 14/15 mannen in Marrakech. De seksindustrie tiert ook welig in Casa/Marrakech. Een groot taboe maar welbekend bij de Golfarabieren.quote:
En wat is een moment waarop het hen uitkomt daar een voorbeeld van?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou hij heeft wel een punt natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Nederland dat we overal Marokkaans tuig hebben?
Verklaar je nader
Als er racisme geroepen kan worden,als het subsidie oplevert etc etcquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En wat is een moment waarop het hen uitkomt daar een voorbeeld van?
Dat is ongelukkig inderdaad. Maar nog altijd geen reden waarom het de schuld van Nederland is dat we overal Marokkaans tuig hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou hij heeft wel een punt natuurlijk.
Het gepamper,geknuffel en ge-theedrink maakt dat dit soort uitschot zijn gang kan gaan..
Mwoah, er zijn wel meer subgroepen die gebruik maken van subsidies volgens mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:14 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Als er racisme geroepen kan worden,als het subsidie oplevert etc etc
Als het gewoon Nederlanders zijn zijn al die subsidieclubjes speciaal voor de Marokkaanse gemeenschap niet nodig..
Ik moet zeggen ben al een 'klein beetje' onder de indruk van die dwangsom. Het begint ergens op te lijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:19 schreef StaceySinger het volgende:
‘We zien dat het de afgelopen dagen rustiger is geworden op straat,’ zegt Peter van den Berg, teamchef van de politie in Ede. ‘Als jongeren in groepjes op straat hangen kunnen we ze met een noodbevel naar huis sturen. Dat is al tientallen keren gebeurd, daardoor wordt het rustiger op straat.’
Naast het noodbevel legt de gemeente ook een dwangsom op van 2500 euro. Als jongeren zich niet aan de regels houden moeten ze dat bedrag dus betalen.
‘Dat schrikt af,’ concludeert Van den Berg.
https://www.politie.nl/ni(...)or-wijkbewoners.html
Het is én én denk ik dit gaat door zolang ze ongestraft door kunnen gaan en knuffelaars dit tuig de hand boven het hoofd blijven houden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is ongelukkig inderdaad. Maar nog altijd geen reden waarom het de schuld van Nederland is dat we overal Marokkaans tuig hebben.
Elke groep immigranten, of elke Nederlandse burger, heeft hier dezelfde vrijheid om zich zo debiel te gaan gedragen als de Marokkanen in Ede. En toch doen alleen Marokkanen dat. Dan ligt de schuld toch echt bij die groep zelf.
Trouwens, in elk land waar grote groepen Marokkanen leven zijn dergelijke problemen te vinden.
Is het dan de schuld van al die landen dat Marokkaanse immigranten daar ontspoord zijn, of mag je als grootste reden voor de schuldvraag naar Marokkanen zelf wijzen?
Immigranten? ze zijn hier geboren man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is ongelukkig inderdaad. Maar nog altijd geen reden waarom het de schuld van Nederland is dat we overal Marokkaans tuig hebben.
Elke groep immigranten, of elke Nederlandse burger, heeft hier dezelfde vrijheid om zich zo debiel te gaan gedragen als de Marokkanen in Ede. En toch doen alleen Marokkanen dat. Dan ligt de schuld toch echt bij die groep zelf.
Trouwens, in elk land waar grote groepen Marokkanen leven zijn dergelijke problemen te vinden.
Is het dan de schuld van al die landen dat Marokkaanse immigranten daar ontspoord zijn, of mag je als grootste reden voor de schuldvraag naar Marokkanen zelf wijzen?
Ja en Marokkaan of Turk als dat beter uitkomt en dát is nou net het probleem.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Immigranten? ze zijn hier geboren man.
Zijn Nederlanders
Zo denken de de autochtonen idd, Afellay is een Nederlader.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja en Marokkaan of Turk als dat beter uitkomt en dát is nou net het probleem.
In NL geboren zijn geeft volgens mij niet automatisch recht op een nederlands paspoort.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben hier geboren heeft niks met linkse "ratten" te maken.
Inderdaad, een van je ouders moet Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:34 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In NL geboren zijn geeft volgens mij niet automatisch recht op een nederlands paspoort.
Zo denken Marokkanen ook, zou het hem en de Marokkaanse gemeenschap veel subsidie opleveren dan was hij Marokkaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denken de de autochtonen idd, Afellay is een Nederlader.
Was ie een crimineel dat is het een Marokkaan.
Ik zei: overal waar Marokkaanse immigranten zijn gaan wonen, niet dat alle mensen met een Marokkaanse achtergrond immigranten zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Immigranten? ze zijn hier geboren man.
Zijn Nederlanders
Die agent ook: "Wat bedoelt u met raak?"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe de houding van de Nederlandse burger veranderd
Lijkt ook op dezelfde die vorige wegreed zonder de klacht op te nemen. Lijkt mij eigenlijk vrij eng om 'beschermt' te worden door zo een politieapparaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Die agent ook: "Wat bedoelt u met raak?"![]()
Lekker je kop in het zand steken, meneer de agent.
En dan vinden mensen het gek als men het heft in eigen handen gaat nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt ook op dezelfde die vorige wegreed zonder de klacht op te nemen. Lijkt mij eigenlijk vrij eng om 'beschermt' te worden door zo een politieapparaat.
100 punten voor die ene Marokkaanse gast die de 'kankerhoertjes' terecht wijst.quote:
Die laatste kerelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe de houding van de Nederlandse burger veranderd
Zoals die PowNews gozer al zegt: "We hebben meer types als jij nodig"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
100 punten voor die ene Marokkaanse gast die de 'kankerhoertjes' terecht wijst.
Grappig mannetje wel die interviewer Tukker.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
100 punten voor die ene Marokkaanse gast die de 'kankerhoertjes' terecht wijst.
Die was wrs een weekendje kamperen in Zeeland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft de zelfbenoemd woordvoerder van de Marokkaanse gemeenschap al van zich laten horen? Toen Derksen wat zei over Kut-Marokkanen was hij er als de kippen bij om het allemaal tegen te spreken. Nu blijft het oorverdovend stil.
[ afbeelding ]
Je bedoelt die ruimte die jij ook logischerwijze had op die leeftijd ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
(..)
Overigens ze hebben nog een nieuwe ruimte ook dus, dat was mij eerder niet bekend.
Is cultuur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef Aloulu het volgende:
Waarom rellen ze nou? Is me totaal nieut duidelijk na een week dit soort nieuwsberichten. Wat is het probleem?
Vooralsnog 50/50 van de geïnterviewdequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grappig mannetje wel die interviewer Tukker.
Maar idd, is natuurlijk niet zo dat alle Marokkanen hier achter staan gelukkig.
En ja, mensen zitten met hun handen in het haar in die buurt, of op hun blote hoofd zo te zien.
Overigens ze hebben nog een nieuwe ruimte ook dus, dat was mij eerder niet bekend.
Nee, ik heb nooit een ruimte gehad. Te druk met studeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je bedoelt die ruimte die jij ook logischerwijze had op die leeftijd ?
En waardoor je op het rechte pad bent gebleven.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit een ruimte gehad. Te druk met studeren.
Ja, lang geleden hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:09 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Leuk excuus natuurlijk om te rellen, maar als je even nadenkt gaat het nergens over.
Ach, dit zelfverklaarde vertegenwoordigertje heeft ook maar 1 doel, hemzelf. Dan wel over de kaarten waarover het makkelijkst te scoren is natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft de zelfbenoemd woordvoerder van de Marokkaanse gemeenschap al van zich laten horen? Toen Derksen wat zei over Kut-Marokkanen was hij er als de kippen bij om het allemaal tegen te spreken. Nu blijft het oorverdovend stil.
[ afbeelding ]
Juist veel aandacht geven, zodat het wel aangepakt moet worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:46 schreef PSVCL het volgende:
Vooral veel aandacht geven geenstijl kneuzen , vinden ze alleen maar stoer.
Ipv dat jij je ff minder stoer gaat gedragen hier...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:46 schreef PSVCL het volgende:
Vooral veel aandacht geven geenstijl kneuzen , vinden ze alleen maar stoer.
Einde van het begin misschien. Nog steeds te veel een combi van kansloze linksen in de politiek en te veel in NL levende wezentjes. Maar wel steeds meer mensen zijn aan het in zien wat voor kansloze gedrochten binnengehaald zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Juist veel aandacht geven, zodat het wel aangepakt moet worden.
Door laten etteren heeft geen zin.
Ede, het begin van het einde van de Maroc ettercultuur.
Google stuk? Geen nieuws gezien de laatste week?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef Aloulu het volgende:
Waarom rellen ze nou? Is me totaal nieut duidelijk na een week dit soort nieuwsberichten. Wat is het probleem?
Dus zonder die beelden van geenstijl weten ze niet wat er speelt daar?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Juist veel aandacht geven, zodat het wel aangepakt moet worden.
Door laten etteren heeft geen zin.
Ede, het begin van het einde van de Maroc ettercultuur.
Gelet op de Marokkaanse wetten omtrent nationaliteit is de kans groot dat ze ook de Marokkaanse nationaliteit hebben.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dus zonder die beelden van geenstijl weten ze niet wat er speelt daar?
Waarom moeten ze elk dag langs gaan?
PS : het zijn Nederlanders.
Dan zijn ze zowel Nederander als Marokkaan , jaloers?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:45 schreef SR4 het volgende:
[..]
Gelet op de Marokkaanse wetten omtrent nationaliteit is de kans groot dat ze ook de Marokkaanse nationaliteit hebben.
Ze worden in zowel Nederland als Marokko uitgekotst, en volledig terecht.
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ipv dat jij je ff minder stoer gaat gedragen hier...
Als er 1tje ook in de eigenschappen van mijn vorige post hier past, ben jij het.
Klopt maar dat was toen volkomen onterecht. Toen wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze refereren wrs naar die keer dat een clubje mariniers het Damplein een keer schoon veegde in de jaren 60 ergens.
sorry, maar 521 normale marokkanen ga je enkel vinden in marokko. Bijna elke marokkaan zal niet normaal voor een camera kunnen reageren. Of denk je dat het toeval is dat ook zoveel andere journalisten problemen hebben als het aankomt op marokkanen interviewen?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gasten van Geenstijl kunnen laten zien wat ze willen.Misschien hebben ze wel 521 "normale" Marokkanen voor de camera gehad.
Overigens weet ik zeker dat Wilders, de PVV, Geenstijl en Powned banden heeft met Hebreeuwen. Dat zie je aan alles.²
Dat kan. Maar feit is toch dat Marokkaantjes aldaar massaal vernielingen aan het aanrichten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gasten van Geenstijl kunnen laten zien wat ze willen.Misschien hebben ze wel 521 "normale" Marokkanen voor de camera gehad.
Waarschijnlijk omdat jij, in tegenstelling tot wat jij hier laat zien, nog beschaafd bent. Het probleem is niet de dubbele nationaliteit of het meer verbonden voelen met Marokko, het probleem is het zich niet willen gedragen in Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan zijn ze zowel Nederander als Marokkaan , jaloers?
Nee hoor ben nog nooit uitgekotst in Marokko.
PSVCL denkt dat het de schuld is van de Hebreeuwenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:27 schreef Old_Pal het volgende:
Hebben die Marokkaantjes in Ede al gezegd dat de vernielingen door zionisten en CIA-agenten zijn gepleegd?
Ja, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Een groepje van (hooguit) 10 baldadige/hitsige Marokkaanse pubers. Of de overheid die zich hier geen raad mee weet.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:49 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat kan. Maar feit is toch dat Marokkaantjes aldaar massaal vernielingen aan het aanrichten zijn.
De klootzakjes zijn er dus wel. Zelfs de consul bemoeit zich er mee - is dat ook een zionist ?
Als PSVCL in die wijk woont, dan hoogstwaarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:27 schreef Old_Pal het volgende:
Hebben die Marokkaantjes in Ede al gezegd dat de vernielingen door zionisten en CIA-agenten zijn gepleegd?
In het filmpje is duidelijk te zien dat de betreffende politie-agenten (die aan de telefoon en die in de wijk) uiterst passief, lethargisch en ongeïnteresseerd reageren. "Serieus meid, val jij mij lastig omdat er stenen naar je hoofd worden gegooid?"quote:Op zondag 8 mei 2016 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Een groepje van 10 baldadige/hitsige Marokkaanse pubers. Of de overheid die zich hier geen raad mee weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk had het meisje kunnen vluchten en zodoende haar veiligheid kunnen waarborgen maar daarmee blijven twee problemen aanwezig:
- ondertussen had een van die stenen letsel kunnen opleveren en ik praat hier over iets ergers dan een blauwe plek (hersenletsel, schade aan het oog...)
- dat tuig blijft zich als tuig gedragen
Nu doen ze dit, over een jaar plegen sommigen van hen een gewapende overval. Je moet het juist stevig aanpakken op het moment dat het nog niet al te ernstig is zodat je voorkomt dat het ooit ernstig wordt. Stevig aanpakken != hard straffen.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Heb je de toon van het telefoongesprek gezien van de Geenstijl girl. Ik zou voor haar geen meter harder lopen. Totaal geen respect voor het politieapparaat.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In het filmpje is duidelijk te zien dat de betreffende politie-agenten (die aan de telefoon en die in de wijk) uiterst passief, lethargisch en ongeïnteresseerd reageren. "Serieus meid, val jij mij lastig omdat er stenen naar je hoofd worden gegooid?"
"Kankerhoeren Kankermoeders", alsdus een van de snotneuzen die voorbij komt gefietst.quote:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de politie daar zo reageert eerlijk gezegd, en dat is niet de schuld van de politie. Die mensen die werken daar misschien al jaren en in het begin waren ze waarschijnlijk nog wel gemotiveerd, maar als je 10 keer je uiterste best doen om die jongens op te pakken en 10 keer staan ze na een paar uur weer buiten vanwege wetten en je weer te vernederen en je mag niets terug doen, kan ik me goed voorstellen dat ik denk laat maar waaien.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In het filmpje is duidelijk te zien dat de betreffende politie-agenten (die aan de telefoon en die in de wijk) uiterst passief, lethargisch en ongeïnteresseerd reageren. "Serieus meid, val jij mij lastig omdat er stenen naar je hoofd worden gegooid?"
Natuurlijk te zot voor woorden dat de politie daar niet in staat is veelal minderjarige Marokkaanse relschoppertjes aan te pakken. Als ze dat in Marokko hadden gedaan waren ze keihard aangepakt. Daar heb je geen Marokkaans consultadvies voor nodig.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
"Kankerhoeren Kankermoeders", alsdus een van de snotneuzen die voorbij komt gefietst.
Geroepen door de voorste van de drie, die zichzelf heel erg macho waant en die ongezond dik is voor een jongen van die leeftijd. Ondertussen fietsen ze wel op een Nederlandse fiets terwijl ze zich zo afzetten tegen Nederland.
Vervolgens twee bromfietsmongooltjes waarvan eentje "Hoeren! Kankerhoeren!" roept, direct gevolgd door een Marokkaans kindje wat zich ermee bemoeit terwijl hij niet eens uit de wijk komt volgens een andere Marokkaan (een die het wel goed doet) die hem hierop aanspreekt.
Ik denk niet dat die knulletjes het leuk vinden om de ene na de andere boete te krijgen. Maar dan moet je de politie wel toestaan om boetes te geven, ik weet niet zeker hoe het nu geregeld is maar ik vermoed dat deze criminelen in de dop met erg veel wegkomen doordat ze minderjarig zijn. Voorstel: maak het wettelijk mogelijk dat de ouders in zo'n geval een boete krijgen. Dan nemen die ouders misschien eens een keer hun verantwoordelijkheid. Dan krijgen die kindjes thuis een draai om hun horen en een straf, dat vinden ze veel erger dan dat ze eventjes met de politie mee moeten.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:17 schreef tfors het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat de politie daar zo reageert eerlijk gezegd, en dat is niet de schuld van de politie. Die mensen die werken daar misschien al jaren en in het begin waren ze waarschijnlijk nog wel gemotiveerd, maar als je 10 keer je uiterste best doen om die jongens op te pakken en 10 keer staan ze na een paar uur weer buiten vanwege wetten en je weer te vernederen, kan ik me goed voorstellen dat ik denk laat maar waaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |