abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:06:01 #51
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_161966241
Dit willen we toch met zn allen? Dat is toch onze ideaalbeeld? Wilders is toch gek?
pi_161966290
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:06 schreef MisterCe het volgende:
Dit willen we toch met zn allen? Dat is toch onze ideaalbeeld? Wilders is toch gek?
Multiculti _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_161966401
Maar ze zijn een verrijking voor Nederland.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:19:08 #54
3542 Gia
User under construction
pi_161966626
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:03 schreef Hathor het volgende:
Ik zou de schuld eerder bij de ouders van het tuig zoeken, die vinden alles wel best lijkt het. Als ik vroeger al stenengooiend en brandstichtend door de buurt trok, en mijn ouwe heer zou daar lucht van krijgen, zou hij me aan mijn haren van straat hebben getrokken.
Gelukkig zie je bij veel marokkanen met een gedegen opleiding dat ze liever niet in hun ghetto willen blijven wonen en een huis kopen in een normale woonwijk, gewoon Nederlands praten en hun kinderen fatsoenlijk opvoeden. Dat geeft hoop.
Maar je hoort van die goedwillende marokkanen dan ook weer dat ze niet snappen waar de haat tegen hun volk vandaan komt. Dat ze daar mee bezig zijn, erover piekeren, erover praten en de andere kant van het verhaal niet willen zien. Het risico zit er dan in dat hun kinderen zich deze zorgen van hun vader aantrekken en er, als opstandige puber, weleens wat tegen zullen doen. Met alle gevolgen van dien.
En dan is het maar een fase; als ze een jaar of 25 zijn, beteren ze hun leven, stichten een gezinnetje en begint het verhaal opnieuw.

En daar moet een eind aan komen. Aan allebei de kanten.
pi_161966784
Kids op de Gaza strook hebben het slechte voorbeeld gegeven.
pi_161966855
Volgende keer gewoon dit doen:

vrijdag 6 mei 2016 @ 17:36:59 #57
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_161966920
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:32 schreef Infection het volgende:
Volgende keer gewoon dit doen:

Ze stonden al met meer professionele camera's in de aanslag dan er stenengooiende kids waren.
pi_161968244
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vraag me af hoelang ze het vroeger hebben gehad over "jongeren van Brabantse komaf" als er in Holland weer een stel boerenpummels vervelend waren.

Dit tuig bestaat gewoon uit Nederlandse jongeren, hier geboren en getogen en een product van onze maatschappij. Er is iets misgegeaan in hun opvoeding en de schuld daarvan moeten we toch echt bij onszelf zoeken.
Daarom ook de ouders aanpakken. Die zijn blijkbaar niet in staat om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:09:49 #59
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_161968646
Met de krakers tijdens de kroning van Beatrix in 1980 wist de politie wel raad. Waarschijnlijk omdat het tegen de eigen bevolking was, dan is het minder moeilijk om voor racist uit te worden gemaakt.
Dat woord is tegenwoordig het toverwoord om mensen gewoon lekker hun gang te laten gaan.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_161968726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:09 schreef Eiwitshake het volgende:
Met de krakers tijdens de kroning van Beatrix in 1980 wist de politie wel raad. Waarschijnlijk omdat het tegen de eigen bevolking was, dan is het minder moeilijk om voor racist uit te worden gemaakt.
Dat woord is tegenwoordig het toverwoord om mensen gewoon lekker hun gang te laten gaan.
Ja, en in Ede wordt er niemand gekroond op dit moment hè. Ook subtiel verschil.
I´m back.
pi_161968746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, als dit ook daadwerkelijk de kop in werd gedrukt. Maar dat gebeurt dus niet. De politie staat de journaliste niet eens te woord. Ze tikt tegen zijn autoraam en de politie rijdt aan! En doet helemaal niets met de melding.

En wat gebeurt er dan, op den duur? Dan krijg je knokploegen. Daar kun je op wachten. Tja, en dan grijpt de politie wel in, natuurlijk, want eigen rechter spelen, mag niet.

Als ik die dame was die even aan het woord was, in dat filmpje, dan stond ik dagelijks op het politieburo om aangifte te doen van mishandeling. Net zolang tot er wat aan gedaan wordt.
Je opsluiten in je woning, wegvluchten helpt niet. Kan het me wel voorstellen, maar schijnbaar moeten er eerst gewonden vallen, voordat de politie wat doet.
Helaas.
Batman en Robin hè.
Dat krijg je op de duur.
I´m back.
  Moderator vrijdag 6 mei 2016 @ 19:13:56 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161968749
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')