O, nou ik dacht Damplein. Veel hippies overstuur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was volgens mij de Zeedijk, maar goed...
quote:Premier De Jong keurde de actie officieel scherp af, maar gaf later in een vraaggesprek aan sympathie voor de actie te hebben gehad.
Ik krijg ook niet het idee dat ze daar de afgelopen dagen echt heel druk mee bezig zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af of je als gedupeerde auto-bezitter de burgemeester aansprakelijk kan stellen trouwens. Ik vind ergens van wel. Je mag toch verwachten dat de burgemeester als voorzitter van de driehoek (burgemeester-OM-politie) in staat is de openbare orde te handhaven, dusdanig dat je auto iig veilig is.
Ja, dat vind ik een onrechtmatige daad dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet het idee dat ze daar de afgelopen dagen echt heel druk mee bezig zijn geweest.
Behalve dan die 2 rechercheurs die de branden onderzoeken..
Ahh ok, i stand corrected.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, nou ik dacht Damplein. Veel hippies overstuur.
Damplein/Dam 25 augustus 1970.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schoonvegen_van_de_Dam
[..]
In 1967 kennelijk ook een keer gebeurd bij het centraal station, daar is toen niemand voor veroordeeld itt dit geval.quote:
Die burgemeester kan je gewoon aanklagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af of je als gedupeerde auto-bezitter de burgemeester aansprakelijk kan stellen trouwens. Ik vind ergens van wel. Je mag toch verwachten dat de burgemeester als voorzitter van de driehoek (burgemeester-OM-politie) in staat is de openbare orde te handhaven, dusdanig dat je auto iig veilig is.
Ik ben bang van niet. De burgemeester reageert trouwens ook best schimmig over de uitbater van het theehuis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een onrechtmatige daad dus.
Want je moet maar hopen of je auto het vanavond overleeft?
Agenten rennen voor ze wegquote:
Ze hebben daar waarschijnlijk opdracht toe, neem nou maar van mij aan dat de gemiddelde agent ook liever even zijn handen laat wapperen tegen dit soort menselijk afval.quote:
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap echt niet dat men dit met theedrinken met een Marokkaanse consul wil oplossen. Als zoiets gebeurt, trommel je een paar ME-busjes op en veeg je de wijk schoon. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Yep, tuig moet je als tuig behandelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.
Agenten krijgen opdracht om weg te rennen bij naderend onheil? Ook totaal niet serieus te nemen dus, oom agent.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben daar waarschijnlijk opdracht toe, neem nou maar van mij aan dat de gemiddelde agent ook liever even zijn handen laat wapperen tegen dit soort menselijk afval.
Uitbater van het theehuis? Wat ik begrijp zit er een Marokkaanse vereniging. Soort antikraak toestand, zonder huur te betalen. Ze wisten dat dat niet eeuwig door zou gaan en dat ze dus voor vervangende ruimte moesten zorgen. Doelgroepenbeleid is gestopt dus geen subsidie meer, dus ja dat hadden ze dan zelf moeten bekostigen, via hun vereniging kun je de huur dan betalen door contributie te heffen en idd thee te verkopen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. De burgemeester reageert trouwens ook best schimmig over de uitbater van het theehuis.
De wijkagenten daar zijn trouwens ook bijna allemaal bejaard.
In de meeste gevallen gaat het om leaseauto's (14% bijtelling). Daar zou ik me het minst druk om maken nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:51 schreef stopnaald het volgende:
De situatie is te bizar voor woorden. Het zal je auto maar zijn.....
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de meeste gevallen gaat het om leaseauto's (14% bijtelling). Daar zou ik me het minst druk om maken nu.²
Die lui maken elkaar af tenminste.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.²
Ze krijgen een hartaanval van pangpang!!! roepen? Of hoe moet ik die massale slachting door het leger dan zien?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?
Zonde, uiteindelijk is elke dode een potentiële stagiair (werktuigbouwkunde of lasser) minder.quote:
Ga jij ze dat dan uitleggen, paar weken geleden hebben ze nog een stagiair onthoofd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, uiteindelijk is elke dode een potentiële stagiair (werktuigbouwkunde of lasser) minder.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |