Ik denk het niet. Die jongens moet het qua vertier vaak hebben van lekker straatvoetballen of knutselen met papier maché.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou zo'n anonieme kliklijn helpen tegen het Marokkaanse tuig?
Paspoort intrekken en dan terugschoppen naar de woestijn. Dat zal helpen. Een keer was een documentaire over twee/drie marokkaanse gassies die met dwang waren teruggeschopt naar Marokko. Beiden geboren en getogen in Nederland. Ze hadden het zwaar. Moesten wat dirhams verdienen als parkeerwachter. Waren lekker zielig bezig voor de camera. Gewoon genieten. Dan kunnen ze ervaren wat Marokko echt inhoudt buiten die 4 weken vakantie om. Zie link: dit is hoe het moet. Niet meteen bij de eerste keer maar bij veelplegers gewoon genadeloos dat rode boekje afnemen en uitzetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo anoniem is het niet. Een nummer geopend door de overheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net zeggen. In sommige gevallen komen jouw gegevens nog steeds bij de verdachten terechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo anoniem is het niet. Een nummer geopend door de overheid.
De Mocromaffia bestaat uit (veelal) doorgewinterde criminelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.²
Zijn gewoon Nederlanders , hier geboren en hebben een Nederlands paspoort.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:51 schreef SR4 het volgende:
[..]
De Mocromaffia bestaat uit (veelal) doorgewinterde criminelen.
Dit tuig in Ede (en op veel meer plekken in Nederland) zijn doorgeslagen Marokkaanse kutkinderen die niet hard terugslaan. Ik weet niet of jij een straatmarokkaan of een zolderkamermarokkaan bent, maard doorgaans druipen je matties/neefjes af als je een grote bek terug geeft, of wat het opeens een 'grapje'.
In België is het nog erger. Complete wijken die omgetoverd zijn tot een soort Gazastrook. Maar eigenlijk overal in Europa waar Marokkanen neerstrijken ontstaat dezelfde teringzooi.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:58 schreef Pino0 het volgende:
Ach ja, whats new? Gouda, laatst Den Haag en Ede nu.
Kijk er niet meer van op met zo'n slap rechtssysteem.
Nederlanders van Marokkaanse afkomst die het niet heel nauw te nemen met Nederlandse waarden, dus in de volksmond Marokkanen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders , hier geboren en hebben een Nederlands paspoort.
En vooral niet leren van deze fouten maar vluchtelingen permanent willen huisvesten en vooral niet laten integrerenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In België is het nog erger. Complete wijken die omgetoverd zijn tot een soort Gazastrook. Maar eigenlijk overal in Europa waar Marokkanen neerstrijken ontstaat dezelfde teringzooi.
Je kan zeggen wat je wilt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:03 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nederlanders van Marokkaanse afkomst die het niet heel nauw te nemen met Nederlandse waarden, dus in de volksmond Marokkanen.
Net zoals dat Achmed Aboutaleb en Khadija Arib worden gezien als Nederlanders en dit soort volk als Marokkanen.
Ja, en? Is dat relevant?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt.
Het blijven Nederlanders , hier geboren en getogen met een Nederlands paspoort.
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja, en? Is dat relevant?
Ik ben ook in Nederland geboren en ik heb ook een Nederlands paspoort, als ik auto's in brand ga steken is de kans aanzienlijk dat ik vroeg of laat tegen de lamp loop en een tijdje in de cel beland.
Het zijn Nederlanders van Marokkaanse afkomst, de ervaring leert dat mensen met dit soort gedrag zich sowieso meer verbonden voelen met Marokko dan met Nederland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.
Als het volgens de leden hier Marokkanen zijn stuur ze terug naar Marokko..de Koning zal jullie uitlachen en zeggen dat het een Nederlands "probleem"" is.
Nee hoor. Criminele Kut-Marokkanen kunnen gewoon uitgezet worden. Zie ook de docu die al eerder in dit topic was gepost. Daar zie je zo'n crimineel klootzakje die nu voor een paar dirham als parkeerwachter moet werkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.
Als het volgens de leden hier Marokkanen zijn stuur ze terug naar Marokko..de Koning zal jullie uitlachen en zeggen dat het een Nederlands "probleem"" is.
Het gaat daarbij over Marokkanen met een verblijfsvergunning. De meeste Marokkanen hier zijn hier gewoon geboren en hebben de Nederlandse nationaliteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee hoor. Criminele Kut-Marokkanen kunnen gewoon uitgezet worden. Zie ook de docu die al eerder in dit topic was gepost. Daar zie je zo'n crimineel klootzakje die nu voor een paar dirham als parkeerwachter moet werken
http://www.npo.nl/mo-doc-(...)6-2015/VPWON_1241230
De Nederlander bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:11 schreef SR4 het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders van Marokkaanse afkomst, de ervaring leert dat mensen met dit soort gedrag zich sowieso meer verbonden voelen met Marokko dan met Nederland.
Dat is allemaal prima, maar dat neemt niet weg dat ik verwacht dat de politie hard ingrijpt in plaats van een Marokaanse diplomaat inschakelen
Jij ziet jezelf toch ook niet als Nederlander dus wat klets je nouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Nederlander bestaat niet.
Op papier zijn ze evenveel Nederlander als jou en de rest van de leden hier, het is een Nederlands "probleem" en niet Marokkaans.
Ben het met je eens dat de politie ,gemeente etc veel te soft zijn in Nederland tegen deze Nederlandse kut kinderen.
Tuurlijk, maar waarom zou het niet voor de paspoorthouders kunnen? Dit is gewoon een eerste stap maar de volgende stap is dat de wet ook voor paspoorthouders gaat gelden. Zeker voor een probleemgroep als de Marokkanen. Zowat 90% hoort nog tot de Nederlandse onderklasse terwijl ze hier veel mogelijkheden hebben om op te klimmen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het gaat daarbij over Marokkanen met een verblijfsvergunning. De meeste Marokkanen hier zijn hier gewoon geboren en hebben de Nederlandse nationaliteit.
Hoe ziet de Nederlander eruit?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf toch ook niet als Nederlander dus wat klets je nou
Precies. In Italie doen ze dat ook al. Hebben ze gewoon een verdrag voor afgesloten met Marokko.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom zou het niet voor de paspoorthouders kunnen? Dit is gewoon een eerste stap maar de volgende stap is dat de wet ook voor paspoorthouders gaat gelden. Zeker voor een probleemgroep als de Marokkanen. Zowat 90% hoort nog tot de Nederlandse onderklasse terwijl ze hier veel mogelijkheden hebben om op te klimmen.
Als jij, landgenoot. Als jij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe ziet de Nederlander eruit?
Ik ben net zo veel Nederlander als jou , of je wilt of niet.
Volgens mij bepaalt hij zelf hoe hij 'Nederlander' definieert. Dat die linkse ratten jou een paspoort hebben verschaft, betekent niet dat men jou als zodoende moet erkennen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe ziet de Nederlander eruit?
Ik ben net zo veel Nederlander als jou , of je wilt of niet.
Hou het liever bij de feiten ipv de onderbuikgevoelens van een racist .quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt hij zelf wie of hoe hij als 'Nederlander' definieert.
Het was kort geleden daar ook raak. Een paar jihadisten die boem wilden doen in Rome en het Vaticaan. Twee Marokkaanse mannen. Voortijdig opgepakt. Ik ben benieuwd wat de Italiaanse rechters met ze gaat doen. Waarschijnlijk een lange gevangenisstraf en daarna uitzetting naar maroc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Precies. In Italie doen ze dat ook al. Hebben ze gewoon een verdrag voor afgesloten met Marokko.
Niet alleen de kinderen, maar ook de ouders. De schade mag wat mij betreft door de ouders betaald worden. Zij zijn verantwoordelijk voor de door hun minderjarige kinderen veroorzaakte schade.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef PSVCL het volgende:
Hard aanpakken deze Nederlandse kut kinderen!
[..]
Thanks landgenoot.
Ben hier geboren heeft niks met linkse "ratten" te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt hij zelf hoe hij 'Nederlander' definieert. Dat die linkse ratten jou een paspoort hebben verschaft, betekent niet dat men jou als zodoende moet erkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |