Tuurlijk, maar waarom zou het niet voor de paspoorthouders kunnen? Dit is gewoon een eerste stap maar de volgende stap is dat de wet ook voor paspoorthouders gaat gelden. Zeker voor een probleemgroep als de Marokkanen. Zowat 90% hoort nog tot de Nederlandse onderklasse terwijl ze hier veel mogelijkheden hebben om op te klimmen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het gaat daarbij over Marokkanen met een verblijfsvergunning. De meeste Marokkanen hier zijn hier gewoon geboren en hebben de Nederlandse nationaliteit.
Hoe ziet de Nederlander eruit?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf toch ook niet als Nederlander dus wat klets je nou
Precies. In Italie doen ze dat ook al. Hebben ze gewoon een verdrag voor afgesloten met Marokko.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom zou het niet voor de paspoorthouders kunnen? Dit is gewoon een eerste stap maar de volgende stap is dat de wet ook voor paspoorthouders gaat gelden. Zeker voor een probleemgroep als de Marokkanen. Zowat 90% hoort nog tot de Nederlandse onderklasse terwijl ze hier veel mogelijkheden hebben om op te klimmen.
Als jij, landgenoot. Als jij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe ziet de Nederlander eruit?
Ik ben net zo veel Nederlander als jou , of je wilt of niet.
Volgens mij bepaalt hij zelf hoe hij 'Nederlander' definieert. Dat die linkse ratten jou een paspoort hebben verschaft, betekent niet dat men jou als zodoende moet erkennen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoe ziet de Nederlander eruit?
Ik ben net zo veel Nederlander als jou , of je wilt of niet.
Hou het liever bij de feiten ipv de onderbuikgevoelens van een racist .quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt hij zelf wie of hoe hij als 'Nederlander' definieert.
Het was kort geleden daar ook raak. Een paar jihadisten die boem wilden doen in Rome en het Vaticaan. Twee Marokkaanse mannen. Voortijdig opgepakt. Ik ben benieuwd wat de Italiaanse rechters met ze gaat doen. Waarschijnlijk een lange gevangenisstraf en daarna uitzetting naar maroc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Precies. In Italie doen ze dat ook al. Hebben ze gewoon een verdrag voor afgesloten met Marokko.
Niet alleen de kinderen, maar ook de ouders. De schade mag wat mij betreft door de ouders betaald worden. Zij zijn verantwoordelijk voor de door hun minderjarige kinderen veroorzaakte schade.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef PSVCL het volgende:
Hard aanpakken deze Nederlandse kut kinderen!
[..]
Thanks landgenoot.
Ben hier geboren heeft niks met linkse "ratten" te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt hij zelf hoe hij 'Nederlander' definieert. Dat die linkse ratten jou een paspoort hebben verschaft, betekent niet dat men jou als zodoende moet erkennen.
Ouders kunnen hun kinderen niet 24/7 in de gaten houden , de gemeente en politie moet harder optreden .quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alleen de kinderen, maar ook de ouders. De schade mag wat mij betreft door de ouders betaald worden. Zij zijn verantwoordelijk voor de door hun minderjarige kinderen veroorzaakte schade.
Een kuiken geboren in een aquarium is geen vis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben hier geboren heeft niks met linkse "ratten" te maken.
Maar nu kan het dus niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom zou het niet voor de paspoorthouders kunnen? Dit is gewoon een eerste stap maar de volgende stap is dat de wet ook voor paspoorthouders gaat gelden. Zeker voor een probleemgroep als de Marokkanen. Zowat 90% hoort nog tot de Nederlandse onderklasse terwijl ze hier veel mogelijkheden hebben om op te klimmen.
Een vis een kuiken noemen maakt de vis geen kuiken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een kuiken geboren in een aquarium is geen vis.
Zo werkt dat dus niet. Als ouder heb je je kinderen op te voeden. Als dat niet lukt, dan moet je maar uit het ouderlijk gezag ontzet worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ouders kunnen hun kinderen niet 24/7 in de gaten houden , de gemeente en politie moet harder optreden .
Er zijn Nederlanders die zich verbonden voelen met Nederland, daar hoor ik bij. Dus "De Nederlander" kan wel degelijk bestaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Nederlander bestaat niet.
Op papier zijn ze evenveel Nederlander als jou en de rest van de leden hier, het is een Nederlands "probleem" en niet Marokkaans.
Ben het met je eens dat de politie ,gemeente etc veel te soft zijn in Nederland tegen deze Nederlandse kut kinderen.
D66 wil de uitkeringen van de ouders van onrusttrappers in Ede al gaan verlagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alleen de kinderen, maar ook de ouders. De schade mag wat mij betreft door de ouders betaald worden. Zij zijn verantwoordelijk voor de door hun minderjarige kinderen veroorzaakte schade.
EH, surequote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een vis een kuiken noemen maakt de vis geen kuiken.²
Ik praat in mogelijkheden en jij in onmogelijkheden. Het is een stuk papier, man. Dat kan aangepast worden. Waarom daar blind op staren? De wetten worden continu aangepast na gelang de tijd waar we in leven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar nu kan het dus niet.
Wanneer iemand eem verblijfsvergunning heeft en een strafbaar feit pleegt in de eerste drie jaar dat hij hier verblijft, is veroordeling tot 1 dag celstraf al genoeg om eruit geschopt te worden.
Ja als dat het beste uitkomt wel ja en anders zijn ze Marokkaan als dat de subsidie beter van pas komt..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders , hier geboren en hebben een Nederlands paspoort.
Mijn ouders zijn in Marokko geboren. Ik hier. Wat ben ik?quote:
De ouders zijn maar een klein deel in het opvoedenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Als ouder heb je je kinderen op te voeden. Als dat niet lukt, dan moet je maar uit de ouderlijke gezag ontzet worden.
Veel te soft wat mij betreft. Zij zijn juridisch aansprakelijk voor de door hun kinderen veroorzaakte schade. Laat hen maar de totale rekening betalen. Misschien is dat een prikkel om hun kroost wat beter op te voeden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
D66 wil de uitkeringen van de ouders van onrusttrappers in Ede al gaan verlagen.
Een Nederlander met Marokkaanse ouders.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn in Marokko geboren. Ik hier. Wat ben ik?²
Een kuiken natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nedermaroc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:27 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik praat in mogelijkheden en jij in onmogelijkheden. Het is een stuk papier, man. Dat kan aangepast worden. Waarom daar blind op staren? De wetten worden continu aangepast na gelang de tijd waar we in leven.
Schattigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb wel romige wangetjes zo nu en dan. Soms wat vocht op mijn face, eigenlijk alleen na het douchen. Maar that's it.quote:
Het was nmm beter geweest als Nederland niet zo gul was geweest in het uitdelen van paspoorten en ook geen dubbele paspoorten zou toestaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:32 schreef George_Zina het volgende:
Het is net als de digitale revolutie. De wetten lopen gewoon achter op innovaties als Uber en beschermen de klassieke dure taxibranche. Aanpassen die hap. Hetzelfde geldt dus voor de paspoortwet. Als een groep met twee paspoorten zich niet wil gedragen dan ga je dreigen met het afnemen van het boekje. Op een gegeven moment is de maat vol. Eenvoudig zat.
Ja, wanneer het hen uitkomt beroepen ze zich op de NL nationaliteit, hoezo hypocriet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt.
Het blijven Nederlanders , hier geboren en getogen met een Nederlands paspoort.
Sterker nog, ze zijn juist zo door Nederland. Nog nooit Mocromaffia gezien in Marokko. En ik kom er zeker 1 keer per jaar. Maar het is altijd makkelijker om een ander de schuld te geven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, wanneer het hen uitkomt beroepen ze zich op de NL nationaliteit, hoezo hypocriet?
Het zijn Nederlanders, hier geboren en getogen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, wanneer het hen uitkomt beroepen ze zich op de NL nationaliteit, hoezo hypocriet?
Precies.! Tijd dat het softe beleid hier eens afgelopen is dus maar ja dat gaat niet lukken met Jesse Klaver&coquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn juist zo door Nederland. Nog nooit Mocromaffia gezien in Marokko. En ik kom er zeker 1 keer per jaar. Maar het is altijd makkelijker om een ander de schuld te geven.
Ze kunnen zo lekker grillen daar. Heerlijke lamskoteletjes. Hmm!²
Het is de schuld van Nederland dat we overal Marokkaans tuig hebben?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn juist zo door Nederland. Nog nooit Mocromaffia gezien in Marokko. En ik kom er zeker 1 keer per jaar. Maar het is altijd makkelijker om een ander de schuld te geven.
Ze kunnen zo lekker grillen daar. Heerlijke lamskoteletjes. Hmm!²
Hij is zogenaamd quasi-grappig, trol. In Marokko is meer criminaliteit dan NL. Veel meer. Lopen genoeg bendes in Casa met heuse machetes. Afgelopen week nog een meisje verkracht door 14/15 mannen in Marrakech. De seksindustrie tiert ook welig in Casa/Marrakech. Een groot taboe maar welbekend bij de Golfarabieren.quote:
En wat is een moment waarop het hen uitkomt daar een voorbeeld van?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou hij heeft wel een punt natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Nederland dat we overal Marokkaans tuig hebben?
Verklaar je nader
Als er racisme geroepen kan worden,als het subsidie oplevert etc etcquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En wat is een moment waarop het hen uitkomt daar een voorbeeld van?
Dat is ongelukkig inderdaad. Maar nog altijd geen reden waarom het de schuld van Nederland is dat we overal Marokkaans tuig hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou hij heeft wel een punt natuurlijk.
Het gepamper,geknuffel en ge-theedrink maakt dat dit soort uitschot zijn gang kan gaan..
Mwoah, er zijn wel meer subgroepen die gebruik maken van subsidies volgens mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:14 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Als er racisme geroepen kan worden,als het subsidie oplevert etc etc
Als het gewoon Nederlanders zijn zijn al die subsidieclubjes speciaal voor de Marokkaanse gemeenschap niet nodig..
Ik moet zeggen ben al een 'klein beetje' onder de indruk van die dwangsom. Het begint ergens op te lijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:19 schreef StaceySinger het volgende:
‘We zien dat het de afgelopen dagen rustiger is geworden op straat,’ zegt Peter van den Berg, teamchef van de politie in Ede. ‘Als jongeren in groepjes op straat hangen kunnen we ze met een noodbevel naar huis sturen. Dat is al tientallen keren gebeurd, daardoor wordt het rustiger op straat.’
Naast het noodbevel legt de gemeente ook een dwangsom op van 2500 euro. Als jongeren zich niet aan de regels houden moeten ze dat bedrag dus betalen.
‘Dat schrikt af,’ concludeert Van den Berg.
https://www.politie.nl/ni(...)or-wijkbewoners.html
Het is én én denk ik dit gaat door zolang ze ongestraft door kunnen gaan en knuffelaars dit tuig de hand boven het hoofd blijven houden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is ongelukkig inderdaad. Maar nog altijd geen reden waarom het de schuld van Nederland is dat we overal Marokkaans tuig hebben.
Elke groep immigranten, of elke Nederlandse burger, heeft hier dezelfde vrijheid om zich zo debiel te gaan gedragen als de Marokkanen in Ede. En toch doen alleen Marokkanen dat. Dan ligt de schuld toch echt bij die groep zelf.
Trouwens, in elk land waar grote groepen Marokkanen leven zijn dergelijke problemen te vinden.
Is het dan de schuld van al die landen dat Marokkaanse immigranten daar ontspoord zijn, of mag je als grootste reden voor de schuldvraag naar Marokkanen zelf wijzen?
Immigranten? ze zijn hier geboren man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is ongelukkig inderdaad. Maar nog altijd geen reden waarom het de schuld van Nederland is dat we overal Marokkaans tuig hebben.
Elke groep immigranten, of elke Nederlandse burger, heeft hier dezelfde vrijheid om zich zo debiel te gaan gedragen als de Marokkanen in Ede. En toch doen alleen Marokkanen dat. Dan ligt de schuld toch echt bij die groep zelf.
Trouwens, in elk land waar grote groepen Marokkanen leven zijn dergelijke problemen te vinden.
Is het dan de schuld van al die landen dat Marokkaanse immigranten daar ontspoord zijn, of mag je als grootste reden voor de schuldvraag naar Marokkanen zelf wijzen?
Ja en Marokkaan of Turk als dat beter uitkomt en dát is nou net het probleem.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Immigranten? ze zijn hier geboren man.
Zijn Nederlanders
Zo denken de de autochtonen idd, Afellay is een Nederlader.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja en Marokkaan of Turk als dat beter uitkomt en dát is nou net het probleem.
In NL geboren zijn geeft volgens mij niet automatisch recht op een nederlands paspoort.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben hier geboren heeft niks met linkse "ratten" te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |