Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het verlies van een auto anders ook niet te onderschatten, en ik zou zeker een oogje in het zeil houden als ik in zo'n wijk zou wonen.
WA+ ook, maar je raakt wel je no-claim kwijt. Daarbij komt dat ze dan meestal alleen de dagwaarde willen vergoeden en dat 9 van de 10 keer te weinig is. De dagwaarde van mijn auto is 700 euro maar voor dat geld kan ik nooit een soortgelijke auto kopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?
En een tijd geen auto, wat als je enkel WA hebt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?
Mwah, ik weet nog dat er jaren geleden in de Maandereng (wijk in Ede) ook problemen waren met rellende Mocro's. Toen ze voor de zoveelste keer mensen lastig aan het vallen waren en spullen sloopten, is het groepje ingesloten door boze buurtbewoners en zijn de grootste relschoppers helemaal kapot getrapt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Logisch. En dat is helemaal begrijpelijk.
Echter, een knokploeg oid's, daar zijn Nederlanders toch (nog) niet voor te porren.
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:00 schreef Toga het volgende:
Heeft PowNed geen zoomlenzen op hun camera's? Of filmen ze met een mobieltje?
Lijkt me met een beetje camera toch geen probleem om een paar individuen in de reportage te isoleren?
Want dit is waar dit tuig steeds mee wegkomt; "een groepje getinte jongelui" i.p.v. een paar specifieke namen. Dan is de anonimiteit weg en is het gauw afgelopen.
Oproepen tot het afslachten van mensen, gezellig hier op het forum.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.
Is het wel lekker op je zolderkamertjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.
Oproepen tot het beschermen van mensen bedoel je. Stenen zijn dodelijk, eikel. Weleens een steen tegen je slaap gehad?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oproepen tot het afslachten van mensen, gezellig hier op het forum.
lol, jij denkt dat groepen mensen afslachten beschermen betekent, volgens mij heb je zelf een steen tegen je slaap gehad, mafkeesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oproepen tot het beschermen van mensen bedoel je. Stenen zijn dodelijk, eikel. Weleens een steen tegen je slaap gehad?
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad en daarom weet ik dat mensen die met stenen gooien niet het type zijn dat we moeten baggetaliseren maar aanpakken zoals je ook iemand met een geweer behandeld. Stenen dienen hetzelfde doel als een geweer, een geweer richt je alleen wat beter mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol, jij denkt dat groepen mensen afslachten beschermen betekent, volgens mij heb je zelf een steen tegen je slaap gehad, mafkees
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad en daarom weet ik dat mensen die met stenen gooien niet het type zijn dat we moeten baggetaliseren maar aanpakken zoals je ook iemand met een geweer behandeld. Stenen dienen hetzelfde doel als een geweer, een geweer richt je alleen wat beter mee.
Ik zou me meer zorgen maken om zijn bovenkamer, dan om zijn zolderkamer. Plus over het feit dat ook dit soort mensen stemrecht heeft / krijgt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Is het wel lekker op je zolderkamertje?
Waar maak jij massale slachting van, gewoon gepast gericht schieten wanneer ze stenen gooien ipv meewerken en zich laten arresteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?
Tof dat je antwoord geeft op mijn vraag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:33 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Waar maak jij massale slachting van, gewoon gepast gericht schieten wanneer ze stenen gooien ipv meewerken en zich laten arresteren.
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Wat peachbird zegt s natuurlijk belachelijk, het is net zo ridicuul dat je op zoiets antwoord geeft.
Minder ridicuul is een burgerwacht die hardhandig ingrijpt als zon marokkaan weer een auto in de fik zet.
Paar opvoedende tikken die ze in hun jeugd hebben gemist.
Maken ze binnen de islamitische opvoeding niet vaker gebruik van de corrigerende tik als bij de hollandse?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Wat peachbird zegt s natuurlijk belachelijk, het is net zo ridicuul dat je op zoiets antwoord geeft.
Minder ridicuul is een burgerwacht die hardhandig ingrijpt als zon marokkaan weer een auto in de fik zet.
Paar opvoedende tikken die ze in hun jeugd hebben gemist.
Tuurlijk het boeit me verder geen reet welke nationaliteit of achtergrond je hebt als je mijn auto in de fik steekt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En grijpen ze ook in als het geen Marokkaan is?
Nee dat is bij de vrouw des huizes.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maken ze binnen de islamitische opvoeding niet vaker gebruik van de corrigerende tik als bij de hollandse?
Tuurlijk, of je zwart, wit of pimpelpaars bent maakt geen fuck uit. Als je andermans bezit molesteert verdien je een paar tikken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En grijpen ze ook in als het geen Marokkaan is?
In 1 zin wordt alles duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tuurlijk het boeit me verder geen reet welke nationaliteit of achtergrond je hebt als je mijn auto in de fik steekt.
Hardhandig ingrijpen, wat de meeste mensen zouden doen als je ziet dat je auto in de fik wordt gestoken.
Hand afhakken is contra productief, gaat zo'n gast levenslang de uitkering in. Maar schop ze maar goed blauw.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.
Gaan ze die mensen het ziekenhuis in slaan? Hakken ze een hand af?
Handen afhakken doen ze in islamitische landjes als je iets steelt toch? Is dat sharia wetgeving, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.
Gaan ze die mensen het ziekenhuis in slaan? Hakken ze een hand af?
Kijk, dat is een kader.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hand afhakken is contra productief, gaat zo'n gast levenslang de uitkering in. Maar schop ze maar goed blauw.
Geen idee, maar daar moest ik aan denken bij 'hardhandig'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Handen afhakken doen ze in islamitische landjes als je iets steelt toch? Is dat sharia wetgeving, ik weet het niet.
Ach van een paar beurse en blauwe plekken hoef je het ziekenhuis niet in, kan natuurlijk dat je per ongeluk iemands neus breekt. Fftjes naar de huisarts.
Niet in Ede. Daar is de anarchy al uitgebroken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:18 schreef SR4 het volgende:
Godverdomme
Dit land is verloren
We hebben toch een politie?
Dus is er geen Marokkanenprobleem. Want Marokkanen heb je in elke grote stad. Ik kom zelf uit Dordt. Gaat perfect hier man.quote:
Jammer dat het niet overal zo kan:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Dordt. Gaat perfect hier man.²
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ssen-problemen.dhtmlquote:Dordtse Marokkaanse jongeren worden al achttien jaar bij problemen op straat snel tot de orde geroepen door een stevig netwerk in de Marokkaanse gemeenschap van CMO Stimulans en betrokken buurtvaders die nauw samenwerken met de politie.
Dat zou inderdaad de enige juiste oplossing zijn. We hebben het hier over 14-15 jarige knulletjes die zich als hooligans manifesteren, als zoiets op zondag rondom een voetbalstadion zou gebeuren slaat de ME het zooitje ook uit elkaar, dus waarom dat hier niet gebeurt is mij een raadsel. De lat erover, en pak er een paar op, en het zal snel over zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De hulp inroepen van het Marokkaanse consul in plaats van de ME inzetten
De gemeentes met de grootste concentraties aan allochtonen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef AchJa het volgende:
* De 22 probleemgemeenten betreffen in alfabetische volgorde: Amersfoort, Amsterdam, Culemborg, Den Haag, Ede, Eindhoven, Gorinchem, Gouda, Helmond, Leiden, Lelystad, Maassluis, Nijmegen, Oosterhout, Roosendaal, Rotterdam, Schiedam, 's-Hertogenbosch, Tilburg, Utrecht, Veenendaal en Zeist.
Enkel als het nodig is: anders gewoon arresteren en een flinke werkstraf + een boete.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad de enige juiste oplossing zijn. We hebben het hier over 14-15 jarige knulletjes die zich als hooligans manifesteren, als zoiets op zondag rondom een voetbalstadion zou gebeuren slaat de ME het zooitje ook uit elkaar, dus waarom dat hier niet gebeurt is mij een raadsel. De lat erover, en pak er een paar op, en het zal snel over zijn.
Wedden dat dit door de politie/lokale overheid daar is opgezet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Jammer dat het niet overal zo kan:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ssen-problemen.dhtml
Ik weet het. We moeten natuurlijk niet exact hetzelfde experiment nog een keer herhalen als het eerder faalde maar het is wel de vraag of dat het falen lag aan de uitvoering van het experiment of het principe. Ik heb reportages en een documentaire gezien over dit project, wat mij niet beviel aan dit experiment was dat er teveel nadruk lag op vernedering. Een negatieve insteek werkt niet: of dat het over het straffen van honden gaat of over gevangenissen, het blijkt niet te werken. Belonen werkt wel heel erg goed. Succeservaringen creëren waarbij ze beloningen krijgen omdat ze het verdienen. Of dat je voor de millitaire aanpak moet kiezen weet ik niet maar ik geloof wel dat discipline en het kweken van een kerelmentaliteit (fysiek en mentaal) veel kunnen helpen in de juiste setting. Ik heb de indruk dat het falen van het GM-experiment mede te wijten was aan onvoldoende begrip van de materie bij de onervaren uitvoerders en de leiders. Die indruk baseer ik ook op verhalen van mensen die hebben meegewerkt aan dit experiment (er gebeurden dingen die heel erg slecht zijn als je toch al heel erg veel problemen hebt). Ik vraag me trouwens ook af hoe betrouwbaar die empirische gegevens uit dat andere land waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat defensie een opvoedingskamp is. Daarbij is er geen geld voor. En zo'n Glen Mills achtige constructie is al eens eerder geprobeerd.
Enkel als het jou nodig lijkt? Dus overdag mensen met stenen bekogelen en s'nachts auto's in de fik zetten is nog niet extreem genoeg voor je?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De gemeentes met de grootste concentraties aan allochtonen.
[..]
Enkel als het nodig is: anders gewoon arresteren en een flinke werkstraf + een boete.
[..]
Wedden dat dit door de politie/lokale overheid daar is opgezet?
Zo ja, dan geeft dat hoop, in dat geval kunnen we dat in andere gemeentes ook doen. Het is echter symptoombestrijding, de opvoeding moet van jongs af aan veel beter, ook en vooral in het belang van die gasten zelf.
Hier gaat er pas écht iets mis.quote:Ibrahim Wijbenga
Hoop dat je zelf doorhebt hoe ontlopend je overkomt. Mischien dat je over 10 jaar wat volwassener bent geworden, lees het dan maar terug.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:18 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Misschien, als we het heeeeel vriendelijk vragen, is Israel bereid om ons wat tips te geven. Zij kampen al jaren met hetzelfde soort tuig. Daar weet ze met dat soort geteisem wel om te gaan.
Mariniers? Voor een handvol pubers?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef Old_Pal het volgende:
De consul van Marokko ipv Nederlandse mariniers inzetten .....
Weer een reden om straks op de PVV te stemmen.
Dit zijn dezelfde mensen die het leger wilden weghalen uit Afghanistan om bussen te beschermen in Gouda tegen pubers...quote:
Ze refereren wrs naar die keer dat een clubje mariniers het Damplein een keer schoon veegde in de jaren 60 ergens.quote:
Lijkt me een gepaste oplossing in dit geval. Er worden auto's in brand gestoken, met stenen gegooid en gereld. Dan mag je best het leger inzetten. Sterker nog: Elk ander land had dat allang gedaan. Alleen dit slappe land niet vol met slappe figuren als jij die het gvd nog zielig vinden voor die graflui ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tof dat je antwoord geeft op mijn vraag.
Maakt niet uit hoe je het noemt, jij wil het leger een wijk in sturen om mensen dood te schieten.
Was volgens mij de Zeedijk, maar goed...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze refereren wrs naar die keer dat een clubje mariniers het Damplein een keer schoon veegde in de jaren 60 ergens.
quote:De politie stuurt meer agenten naar de wijk Veldhuizen in Ede. Burgemeester Cees van der Knaap en politiechef Peter van den Berg hebben dat zaterdag laten weten.
In de buurt is het al bijna een week onrustig. Marokkaans-Nederlandse jongeren steken auto's in brand en dagen de politie uit.
De extra agenten komen ook van buiten Ede. Om hoeveel het gaat, wil de politie niet zeggen. Het rechercheteam dat de autobranden onderzoekt, wordt uitgebreid van twee naar twaalf mensen. Ook is er een speciaal telefoonnummer geopend waar mensen anoniem tips en informatie kunnen doorgeven: 079-3458999.
De onrust in de achterstandswijk Veldhuizen ontstond vorige week na de sluiting van winkelcentrum Lindenhorst. Daarin was een Marokkaans theehuis gevestigd. ,,De uitbater vreesde verlies van inkomsten en heeft de onrust voorspeld. Of hij er ook de hand in heeft gehad, laat ik in het midden, maar ik ontken het niet. Ik had gehoopt dat hij meer had gesust'', zegt burgemeester Van der Knaap.
Afgelopen maandag werden twee agenten in Veldhuizen geconfronteerd met een groep van vijftig jongeren. ,,De sfeer werd steeds grimmiger'', aldus de politie. Ook in de avonden en nachten erna was het onrustig. Zes jongeren zijn tot nu toe aangehouden. Als zij nog een keer de fout ingaan, moeten ze 2500 euro boete betalen. De zes zijn vijftien tot twintig jaar oud. Een deel komt uit Veldhuizen, een deel uit andere delen van Ede. Volgens de burgemeester zijn ook jongens van twaalf betrokken bij de onlusten.
ik wilde een post maken over rubber kogels en stalen knuppels, maar dat is voor die untermenschen later natuurlijk een stoer verhaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lijkt me een gepaste oplossing in dit geval. Er worden auto's in brand gestoken, met stenen gegooid en gereld. Dan mag je best het leger inzetten. Sterker nog: Elk ander land had dat allang gedaan. Alleen dit slappe land niet vol met slappe figuren als jij die het gvd nog zielig vinden voor die graflui ook.
Opbokken met die lui, ter plekke neerschieten en op de vuilstort dumpen.
O, nou ik dacht Damplein. Veel hippies overstuur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was volgens mij de Zeedijk, maar goed...
quote:Premier De Jong keurde de actie officieel scherp af, maar gaf later in een vraaggesprek aan sympathie voor de actie te hebben gehad.
Ik krijg ook niet het idee dat ze daar de afgelopen dagen echt heel druk mee bezig zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af of je als gedupeerde auto-bezitter de burgemeester aansprakelijk kan stellen trouwens. Ik vind ergens van wel. Je mag toch verwachten dat de burgemeester als voorzitter van de driehoek (burgemeester-OM-politie) in staat is de openbare orde te handhaven, dusdanig dat je auto iig veilig is.
Ja, dat vind ik een onrechtmatige daad dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet het idee dat ze daar de afgelopen dagen echt heel druk mee bezig zijn geweest.
Behalve dan die 2 rechercheurs die de branden onderzoeken..
Ahh ok, i stand corrected.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, nou ik dacht Damplein. Veel hippies overstuur.
Damplein/Dam 25 augustus 1970.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schoonvegen_van_de_Dam
[..]
In 1967 kennelijk ook een keer gebeurd bij het centraal station, daar is toen niemand voor veroordeeld itt dit geval.quote:
Die burgemeester kan je gewoon aanklagen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af of je als gedupeerde auto-bezitter de burgemeester aansprakelijk kan stellen trouwens. Ik vind ergens van wel. Je mag toch verwachten dat de burgemeester als voorzitter van de driehoek (burgemeester-OM-politie) in staat is de openbare orde te handhaven, dusdanig dat je auto iig veilig is.
Ik ben bang van niet. De burgemeester reageert trouwens ook best schimmig over de uitbater van het theehuis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een onrechtmatige daad dus.
Want je moet maar hopen of je auto het vanavond overleeft?
Agenten rennen voor ze wegquote:
Ze hebben daar waarschijnlijk opdracht toe, neem nou maar van mij aan dat de gemiddelde agent ook liever even zijn handen laat wapperen tegen dit soort menselijk afval.quote:
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap echt niet dat men dit met theedrinken met een Marokkaanse consul wil oplossen. Als zoiets gebeurt, trommel je een paar ME-busjes op en veeg je de wijk schoon. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Yep, tuig moet je als tuig behandelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.
Agenten krijgen opdracht om weg te rennen bij naderend onheil? Ook totaal niet serieus te nemen dus, oom agent.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben daar waarschijnlijk opdracht toe, neem nou maar van mij aan dat de gemiddelde agent ook liever even zijn handen laat wapperen tegen dit soort menselijk afval.
Uitbater van het theehuis? Wat ik begrijp zit er een Marokkaanse vereniging. Soort antikraak toestand, zonder huur te betalen. Ze wisten dat dat niet eeuwig door zou gaan en dat ze dus voor vervangende ruimte moesten zorgen. Doelgroepenbeleid is gestopt dus geen subsidie meer, dus ja dat hadden ze dan zelf moeten bekostigen, via hun vereniging kun je de huur dan betalen door contributie te heffen en idd thee te verkopen dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. De burgemeester reageert trouwens ook best schimmig over de uitbater van het theehuis.
De wijkagenten daar zijn trouwens ook bijna allemaal bejaard.
In de meeste gevallen gaat het om leaseauto's (14% bijtelling). Daar zou ik me het minst druk om maken nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:51 schreef stopnaald het volgende:
De situatie is te bizar voor woorden. Het zal je auto maar zijn.....
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Enige wat deze lui snappen is de lange lat.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de meeste gevallen gaat het om leaseauto's (14% bijtelling). Daar zou ik me het minst druk om maken nu.²
Die lui maken elkaar af tenminste.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.²
Ze krijgen een hartaanval van pangpang!!! roepen? Of hoe moet ik die massale slachting door het leger dan zien?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?
Zonde, uiteindelijk is elke dode een potentiële stagiair (werktuigbouwkunde of lasser) minder.quote:
Ga jij ze dat dan uitleggen, paar weken geleden hebben ze nog een stagiair onthoofd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, uiteindelijk is elke dode een potentiële stagiair (werktuigbouwkunde of lasser) minder.²
Niet om legendarisch te doen, maar we weten nog niet eens wie het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij ze dat dan uitleggen, paar weken geleden hebben ze nog een stagiair onthoofd.
Maar het was wel een stagiair. Hebben ze eindelijk een stageplaats gevonden dan worden ze door hun eigen volk NB onthoofd, in hartje Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet om legendarisch te doen, maar we weten nog niet eens wie het gedaan heeft.²
Snap je. Dat ze dat onder elkaar doen is nog daar aan toe. Maar het vermoorden van stagiairs wil je toch niet van ons belastinggeld laten gebeuren (door gasten van de ME)?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het was wel een stagiair. Hebben ze eindelijk een stageplaats gevonden dan worden ze door hun eigen volk NB onthoofd, in hartje Amsterdam.
Nee, uiteraard niet, maar je verwacht wel dat ze gewoon opgepakt worden. Dat verwachten ook veel Marokkanen in Ede.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap je. Dat ze dat onder elkaar doen is nog daar aan toe. Maar het vermoorden van stagiairs wil je toch niet van ons belastinggeld laten gebeuren (door gasten van de ME)?²
Ik denk het niet. Die jongens moet het qua vertier vaak hebben van lekker straatvoetballen of knutselen met papier maché.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou zo'n anonieme kliklijn helpen tegen het Marokkaanse tuig?
Paspoort intrekken en dan terugschoppen naar de woestijn. Dat zal helpen. Een keer was een documentaire over twee/drie marokkaanse gassies die met dwang waren teruggeschopt naar Marokko. Beiden geboren en getogen in Nederland. Ze hadden het zwaar. Moesten wat dirhams verdienen als parkeerwachter. Waren lekker zielig bezig voor de camera. Gewoon genieten. Dan kunnen ze ervaren wat Marokko echt inhoudt buiten die 4 weken vakantie om. Zie link: dit is hoe het moet. Niet meteen bij de eerste keer maar bij veelplegers gewoon genadeloos dat rode boekje afnemen en uitzetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo anoniem is het niet. Een nummer geopend door de overheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net zeggen. In sommige gevallen komen jouw gegevens nog steeds bij de verdachten terechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo anoniem is het niet. Een nummer geopend door de overheid.
De Mocromaffia bestaat uit (veelal) doorgewinterde criminelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we zien het met de Mocromaffia. Als je ze hard slaat slaan ze harder terug. Gewoon je verlies nemen en lekker voor de buis blijven zitten tijdens GTST.²
Zijn gewoon Nederlanders , hier geboren en hebben een Nederlands paspoort.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:51 schreef SR4 het volgende:
[..]
De Mocromaffia bestaat uit (veelal) doorgewinterde criminelen.
Dit tuig in Ede (en op veel meer plekken in Nederland) zijn doorgeslagen Marokkaanse kutkinderen die niet hard terugslaan. Ik weet niet of jij een straatmarokkaan of een zolderkamermarokkaan bent, maard doorgaans druipen je matties/neefjes af als je een grote bek terug geeft, of wat het opeens een 'grapje'.
In België is het nog erger. Complete wijken die omgetoverd zijn tot een soort Gazastrook. Maar eigenlijk overal in Europa waar Marokkanen neerstrijken ontstaat dezelfde teringzooi.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:58 schreef Pino0 het volgende:
Ach ja, whats new? Gouda, laatst Den Haag en Ede nu.
Kijk er niet meer van op met zo'n slap rechtssysteem.
Nederlanders van Marokkaanse afkomst die het niet heel nauw te nemen met Nederlandse waarden, dus in de volksmond Marokkanen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn gewoon Nederlanders , hier geboren en hebben een Nederlands paspoort.
En vooral niet leren van deze fouten maar vluchtelingen permanent willen huisvesten en vooral niet laten integrerenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In België is het nog erger. Complete wijken die omgetoverd zijn tot een soort Gazastrook. Maar eigenlijk overal in Europa waar Marokkanen neerstrijken ontstaat dezelfde teringzooi.
Je kan zeggen wat je wilt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:03 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nederlanders van Marokkaanse afkomst die het niet heel nauw te nemen met Nederlandse waarden, dus in de volksmond Marokkanen.
Net zoals dat Achmed Aboutaleb en Khadija Arib worden gezien als Nederlanders en dit soort volk als Marokkanen.
Ja, en? Is dat relevant?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt.
Het blijven Nederlanders , hier geboren en getogen met een Nederlands paspoort.
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja, en? Is dat relevant?
Ik ben ook in Nederland geboren en ik heb ook een Nederlands paspoort, als ik auto's in brand ga steken is de kans aanzienlijk dat ik vroeg of laat tegen de lamp loop en een tijdje in de cel beland.
Het zijn Nederlanders van Marokkaanse afkomst, de ervaring leert dat mensen met dit soort gedrag zich sowieso meer verbonden voelen met Marokko dan met Nederland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.
Als het volgens de leden hier Marokkanen zijn stuur ze terug naar Marokko..de Koning zal jullie uitlachen en zeggen dat het een Nederlands "probleem"" is.
Nee hoor. Criminele Kut-Marokkanen kunnen gewoon uitgezet worden. Zie ook de docu die al eerder in dit topic was gepost. Daar zie je zo'n crimineel klootzakje die nu voor een paar dirham als parkeerwachter moet werkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ze hier Marokkanen worden genoemd terwijl het Nederlandse kut kinderen zijn.
Als het volgens de leden hier Marokkanen zijn stuur ze terug naar Marokko..de Koning zal jullie uitlachen en zeggen dat het een Nederlands "probleem"" is.
Het gaat daarbij over Marokkanen met een verblijfsvergunning. De meeste Marokkanen hier zijn hier gewoon geboren en hebben de Nederlandse nationaliteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee hoor. Criminele Kut-Marokkanen kunnen gewoon uitgezet worden. Zie ook de docu die al eerder in dit topic was gepost. Daar zie je zo'n crimineel klootzakje die nu voor een paar dirham als parkeerwachter moet werken
http://www.npo.nl/mo-doc-(...)6-2015/VPWON_1241230
De Nederlander bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:11 schreef SR4 het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders van Marokkaanse afkomst, de ervaring leert dat mensen met dit soort gedrag zich sowieso meer verbonden voelen met Marokko dan met Nederland.
Dat is allemaal prima, maar dat neemt niet weg dat ik verwacht dat de politie hard ingrijpt in plaats van een Marokaanse diplomaat inschakelen
Jij ziet jezelf toch ook niet als Nederlander dus wat klets je nouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Nederlander bestaat niet.
Op papier zijn ze evenveel Nederlander als jou en de rest van de leden hier, het is een Nederlands "probleem" en niet Marokkaans.
Ben het met je eens dat de politie ,gemeente etc veel te soft zijn in Nederland tegen deze Nederlandse kut kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |