Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het verlies van een auto anders ook niet te onderschatten, en ik zou zeker een oogje in het zeil houden als ik in zo'n wijk zou wonen.
WA+ ook, maar je raakt wel je no-claim kwijt. Daarbij komt dat ze dan meestal alleen de dagwaarde willen vergoeden en dat 9 van de 10 keer te weinig is. De dagwaarde van mijn auto is 700 euro maar voor dat geld kan ik nooit een soortgelijke auto kopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?
En een tijd geen auto, wat als je enkel WA hebt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?
Mwah, ik weet nog dat er jaren geleden in de Maandereng (wijk in Ede) ook problemen waren met rellende Mocro's. Toen ze voor de zoveelste keer mensen lastig aan het vallen waren en spullen sloopten, is het groepje ingesloten door boze buurtbewoners en zijn de grootste relschoppers helemaal kapot getrapt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Logisch. En dat is helemaal begrijpelijk.
Echter, een knokploeg oid's, daar zijn Nederlanders toch (nog) niet voor te porren.
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:00 schreef Toga het volgende:
Heeft PowNed geen zoomlenzen op hun camera's? Of filmen ze met een mobieltje?
Lijkt me met een beetje camera toch geen probleem om een paar individuen in de reportage te isoleren?
Want dit is waar dit tuig steeds mee wegkomt; "een groepje getinte jongelui" i.p.v. een paar specifieke namen. Dan is de anonimiteit weg en is het gauw afgelopen.
Oproepen tot het afslachten van mensen, gezellig hier op het forum.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.
Is het wel lekker op je zolderkamertjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.
Oproepen tot het beschermen van mensen bedoel je. Stenen zijn dodelijk, eikel. Weleens een steen tegen je slaap gehad?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oproepen tot het afslachten van mensen, gezellig hier op het forum.
lol, jij denkt dat groepen mensen afslachten beschermen betekent, volgens mij heb je zelf een steen tegen je slaap gehad, mafkeesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oproepen tot het beschermen van mensen bedoel je. Stenen zijn dodelijk, eikel. Weleens een steen tegen je slaap gehad?
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad en daarom weet ik dat mensen die met stenen gooien niet het type zijn dat we moeten baggetaliseren maar aanpakken zoals je ook iemand met een geweer behandeld. Stenen dienen hetzelfde doel als een geweer, een geweer richt je alleen wat beter mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol, jij denkt dat groepen mensen afslachten beschermen betekent, volgens mij heb je zelf een steen tegen je slaap gehad, mafkees
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad en daarom weet ik dat mensen die met stenen gooien niet het type zijn dat we moeten baggetaliseren maar aanpakken zoals je ook iemand met een geweer behandeld. Stenen dienen hetzelfde doel als een geweer, een geweer richt je alleen wat beter mee.
Ik zou me meer zorgen maken om zijn bovenkamer, dan om zijn zolderkamer. Plus over het feit dat ook dit soort mensen stemrecht heeft / krijgt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Is het wel lekker op je zolderkamertje?
Waar maak jij massale slachting van, gewoon gepast gericht schieten wanneer ze stenen gooien ipv meewerken en zich laten arresteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?
Tof dat je antwoord geeft op mijn vraag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:33 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Waar maak jij massale slachting van, gewoon gepast gericht schieten wanneer ze stenen gooien ipv meewerken en zich laten arresteren.
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Wat peachbird zegt s natuurlijk belachelijk, het is net zo ridicuul dat je op zoiets antwoord geeft.
Minder ridicuul is een burgerwacht die hardhandig ingrijpt als zon marokkaan weer een auto in de fik zet.
Paar opvoedende tikken die ze in hun jeugd hebben gemist.
Maken ze binnen de islamitische opvoeding niet vaker gebruik van de corrigerende tik als bij de hollandse?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Wat peachbird zegt s natuurlijk belachelijk, het is net zo ridicuul dat je op zoiets antwoord geeft.
Minder ridicuul is een burgerwacht die hardhandig ingrijpt als zon marokkaan weer een auto in de fik zet.
Paar opvoedende tikken die ze in hun jeugd hebben gemist.
Tuurlijk het boeit me verder geen reet welke nationaliteit of achtergrond je hebt als je mijn auto in de fik steekt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En grijpen ze ook in als het geen Marokkaan is?
Nee dat is bij de vrouw des huizes.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maken ze binnen de islamitische opvoeding niet vaker gebruik van de corrigerende tik als bij de hollandse?
Tuurlijk, of je zwart, wit of pimpelpaars bent maakt geen fuck uit. Als je andermans bezit molesteert verdien je een paar tikken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En grijpen ze ook in als het geen Marokkaan is?
In 1 zin wordt alles duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tuurlijk het boeit me verder geen reet welke nationaliteit of achtergrond je hebt als je mijn auto in de fik steekt.
Hardhandig ingrijpen, wat de meeste mensen zouden doen als je ziet dat je auto in de fik wordt gestoken.
Hand afhakken is contra productief, gaat zo'n gast levenslang de uitkering in. Maar schop ze maar goed blauw.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.
Gaan ze die mensen het ziekenhuis in slaan? Hakken ze een hand af?
Handen afhakken doen ze in islamitische landjes als je iets steelt toch? Is dat sharia wetgeving, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.
Gaan ze die mensen het ziekenhuis in slaan? Hakken ze een hand af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |