abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161983477
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind het verlies van een auto anders ook niet te onderschatten, en ik zou zeker een oogje in het zeil houden als ik in zo'n wijk zou wonen.
Ik neem aan dat de all risk verzekering dit dekt?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_161983510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef eight het volgende:

[..]

WA+ ook, maar je raakt wel je no-claim kwijt. Daarbij komt dat ze dan meestal alleen de dagwaarde willen vergoeden en dat 9 van de 10 keer te weinig is. De dagwaarde van mijn auto is 700 euro maar voor dat geld kan ik nooit een soortgelijke auto kopen.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:37:10 #103
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161983608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef eight het volgende:

[..]

En een tijd geen auto, wat als je enkel WA hebt?
Het ongemak, gevoel van onveiligheid etc etc etc is niet in geld uit te drukken ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161983748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Logisch. En dat is helemaal begrijpelijk.
Echter, een knokploeg oid's, daar zijn Nederlanders toch (nog) niet voor te porren.
Mwah, ik weet nog dat er jaren geleden in de Maandereng (wijk in Ede) ook problemen waren met rellende Mocro's. Toen ze voor de zoveelste keer mensen lastig aan het vallen waren en spullen sloopten, is het groepje ingesloten door boze buurtbewoners en zijn de grootste relschoppers helemaal kapot getrapt.
Toen zat ik er nog op de basisschool dus dat is jaren geleden, heeft wel geholpen want sindsdien is het volgens mij prima wonen in de wijk.

En niet zolang geleden zijn ze niet zo lief een andere wijk uitgetrapt toen ze regelmatig meisjes lastig aan het vallen waren. _O-
pi_161984073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:00 schreef Toga het volgende:
Heeft PowNed geen zoomlenzen op hun camera's? Of filmen ze met een mobieltje?
Lijkt me met een beetje camera toch geen probleem om een paar individuen in de reportage te isoleren?
Want dit is waar dit tuig steeds mee wegkomt; "een groepje getinte jongelui" i.p.v. een paar specifieke namen. Dan is de anonimiteit weg en is het gauw afgelopen.
Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:16:38 #106
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161984266
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Wat mij betreft trekt het leger die wijk in en schiet het met scherp op elke stenengooier daar.
Oproepen tot het afslachten van mensen, gezellig hier op het forum.
wooblabalurg
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:17:51 #107
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_161984289
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Is het wel lekker op je zolderkamertje :D?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_161984293
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Oproepen tot het afslachten van mensen, gezellig hier op het forum.
Oproepen tot het beschermen van mensen bedoel je. Stenen zijn dodelijk, eikel. Weleens een steen tegen je slaap gehad?
-
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:19:18 #109
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161984313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Oproepen tot het beschermen van mensen bedoel je. Stenen zijn dodelijk, eikel. Weleens een steen tegen je slaap gehad?
lol, jij denkt dat groepen mensen afslachten beschermen betekent, volgens mij heb je zelf een steen tegen je slaap gehad, mafkees
wooblabalurg
pi_161984393
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:19 schreef Baconbus het volgende:

[..]

lol, jij denkt dat groepen mensen afslachten beschermen betekent, volgens mij heb je zelf een steen tegen je slaap gehad, mafkees
Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad en daarom weet ik dat mensen die met stenen gooien niet het type zijn dat we moeten baggetaliseren maar aanpakken zoals je ook iemand met een geweer behandeld. Stenen dienen hetzelfde doel als een geweer, een geweer richt je alleen wat beter mee.
-
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:24:37 #111
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161984414
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad en daarom weet ik dat mensen die met stenen gooien niet het type zijn dat we moeten baggetaliseren maar aanpakken zoals je ook iemand met een geweer behandeld. Stenen dienen hetzelfde doel als een geweer, een geweer richt je alleen wat beter mee.
Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?
wooblabalurg
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:24:40 #112
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161984418
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Is het wel lekker op je zolderkamertje :D?
Ik zou me meer zorgen maken om zijn bovenkamer, dan om zijn zolderkamer. Plus over het feit dat ook dit soort mensen stemrecht heeft / krijgt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_161984570
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Op hoeveel staat het schrikbarende dodenaantal precies dat een massale afslachting door het leger zou rechtvaardigen?
Waar maak jij massale slachting van, gewoon gepast gericht schieten wanneer ze stenen gooien ipv meewerken en zich laten arresteren.
-
pi_161984639
Wat peachbird zegt s natuurlijk belachelijk, het is net zo ridicuul dat je op zoiets antwoord geeft.

Minder ridicuul is een burgerwacht die hardhandig ingrijpt als zon marokkaan weer een auto in de fik zet.

Paar opvoedende tikken die ze in hun jeugd hebben gemist.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:38:20 #115
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161984641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:33 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Waar maak jij massale slachting van, gewoon gepast gericht schieten wanneer ze stenen gooien ipv meewerken en zich laten arresteren.
Tof dat je antwoord geeft op mijn vraag.
Maakt niet uit hoe je het noemt, jij wil het leger een wijk in sturen om mensen dood te schieten. 8)7
wooblabalurg
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:39:26 #116
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161984663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Wat peachbird zegt s natuurlijk belachelijk, het is net zo ridicuul dat je op zoiets antwoord geeft.

Minder ridicuul is een burgerwacht die hardhandig ingrijpt als zon marokkaan weer een auto in de fik zet.

Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En grijpen ze ook in als het geen Marokkaan is?
wooblabalurg
pi_161984700
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef skysherrif het volgende:

Maken ze binnen de islamitische opvoeding niet vaker gebruik van de corrigerende tik als bij de hollandse?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_161984712
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Oeh weer een nieuwe term, hardhandig ingrijpen, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Tuurlijk het boeit me verder geen reet welke nationaliteit of achtergrond je hebt als je mijn auto in de fik steekt.

Hardhandig ingrijpen, wat de meeste mensen zouden doen als je ziet dat je auto in de fik wordt gestoken.
pi_161984732
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Maken ze binnen de islamitische opvoeding niet vaker gebruik van de corrigerende tik als bij de hollandse?
Nee dat is bij de vrouw des huizes.

Daar zijn uitgebreide cursussen voor heb ik begrepen.
pi_161984736
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Tuurlijk, of je zwart, wit of pimpelpaars bent maakt geen fuck uit. Als je andermans bezit molesteert verdien je een paar tikken.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_161984742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:23 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja ik heb weleens een steen tegen mijn slaap gehad
In 1 zin wordt alles duidelijk.
pi_161984751
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In 1 zin wordt alles duidelijk.
:o
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:43:40 #123
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161984753
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tuurlijk het boeit me verder geen reet welke nationaliteit of achtergrond je hebt als je mijn auto in de fik steekt.

Hardhandig ingrijpen, wat de meeste mensen zouden doen als je ziet dat je auto in de fik wordt gestoken.
Oke, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met hardhandig ingrijpen.
Gaan ze die mensen het ziekenhuis in slaan? Hakken ze een hand af?
wooblabalurg
pi_161984824
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hand afhakken is contra productief, gaat zo'n gast levenslang de uitkering in. Maar schop ze maar goed blauw.
pi_161984827
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Handen afhakken doen ze in islamitische landjes als je iets steelt toch? Is dat sharia wetgeving, ik weet het niet.

Ach van een paar beurse en blauwe plekken hoef je het ziekenhuis niet in, kan natuurlijk dat je per ongeluk iemands neus breekt. Fftjes naar de huisarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')