Ipv dat jij je ff minder stoer gaat gedragen hier...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:46 schreef PSVCL het volgende:
Vooral veel aandacht geven geenstijl kneuzen , vinden ze alleen maar stoer.
Einde van het begin misschien. Nog steeds te veel een combi van kansloze linksen in de politiek en te veel in NL levende wezentjes. Maar wel steeds meer mensen zijn aan het in zien wat voor kansloze gedrochten binnengehaald zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Juist veel aandacht geven, zodat het wel aangepakt moet worden.
Door laten etteren heeft geen zin.
Ede, het begin van het einde van de Maroc ettercultuur.
Google stuk? Geen nieuws gezien de laatste week?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef Aloulu het volgende:
Waarom rellen ze nou? Is me totaal nieut duidelijk na een week dit soort nieuwsberichten. Wat is het probleem?
Dus zonder die beelden van geenstijl weten ze niet wat er speelt daar?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Juist veel aandacht geven, zodat het wel aangepakt moet worden.
Door laten etteren heeft geen zin.
Ede, het begin van het einde van de Maroc ettercultuur.
Gelet op de Marokkaanse wetten omtrent nationaliteit is de kans groot dat ze ook de Marokkaanse nationaliteit hebben.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dus zonder die beelden van geenstijl weten ze niet wat er speelt daar?
Waarom moeten ze elk dag langs gaan?
PS : het zijn Nederlanders.
Dan zijn ze zowel Nederander als Marokkaan , jaloers?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:45 schreef SR4 het volgende:
[..]
Gelet op de Marokkaanse wetten omtrent nationaliteit is de kans groot dat ze ook de Marokkaanse nationaliteit hebben.
Ze worden in zowel Nederland als Marokko uitgekotst, en volledig terecht.
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ipv dat jij je ff minder stoer gaat gedragen hier...
Als er 1tje ook in de eigenschappen van mijn vorige post hier past, ben jij het.
Klopt maar dat was toen volkomen onterecht. Toen wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze refereren wrs naar die keer dat een clubje mariniers het Damplein een keer schoon veegde in de jaren 60 ergens.
sorry, maar 521 normale marokkanen ga je enkel vinden in marokko. Bijna elke marokkaan zal niet normaal voor een camera kunnen reageren. Of denk je dat het toeval is dat ook zoveel andere journalisten problemen hebben als het aankomt op marokkanen interviewen?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gasten van Geenstijl kunnen laten zien wat ze willen.Misschien hebben ze wel 521 "normale" Marokkanen voor de camera gehad.
Overigens weet ik zeker dat Wilders, de PVV, Geenstijl en Powned banden heeft met Hebreeuwen. Dat zie je aan alles.²
Dat kan. Maar feit is toch dat Marokkaantjes aldaar massaal vernielingen aan het aanrichten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gasten van Geenstijl kunnen laten zien wat ze willen.Misschien hebben ze wel 521 "normale" Marokkanen voor de camera gehad.
Waarschijnlijk omdat jij, in tegenstelling tot wat jij hier laat zien, nog beschaafd bent. Het probleem is niet de dubbele nationaliteit of het meer verbonden voelen met Marokko, het probleem is het zich niet willen gedragen in Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan zijn ze zowel Nederander als Marokkaan , jaloers?
Nee hoor ben nog nooit uitgekotst in Marokko.
PSVCL denkt dat het de schuld is van de Hebreeuwenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:27 schreef Old_Pal het volgende:
Hebben die Marokkaantjes in Ede al gezegd dat de vernielingen door zionisten en CIA-agenten zijn gepleegd?
Ja, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Een groepje van (hooguit) 10 baldadige/hitsige Marokkaanse pubers. Of de overheid die zich hier geen raad mee weet.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:49 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat kan. Maar feit is toch dat Marokkaantjes aldaar massaal vernielingen aan het aanrichten zijn.
De klootzakjes zijn er dus wel. Zelfs de consul bemoeit zich er mee - is dat ook een zionist ?
Als PSVCL in die wijk woont, dan hoogstwaarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:27 schreef Old_Pal het volgende:
Hebben die Marokkaantjes in Ede al gezegd dat de vernielingen door zionisten en CIA-agenten zijn gepleegd?
In het filmpje is duidelijk te zien dat de betreffende politie-agenten (die aan de telefoon en die in de wijk) uiterst passief, lethargisch en ongeïnteresseerd reageren. "Serieus meid, val jij mij lastig omdat er stenen naar je hoofd worden gegooid?"quote:Op zondag 8 mei 2016 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ik weet niet wat ik erger moet vinden. Een groepje van 10 baldadige/hitsige Marokkaanse pubers. Of de overheid die zich hier geen raad mee weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk had het meisje kunnen vluchten en zodoende haar veiligheid kunnen waarborgen maar daarmee blijven twee problemen aanwezig:
- ondertussen had een van die stenen letsel kunnen opleveren en ik praat hier over iets ergers dan een blauwe plek (hersenletsel, schade aan het oog...)
- dat tuig blijft zich als tuig gedragen
Nu doen ze dit, over een jaar plegen sommigen van hen een gewapende overval. Je moet het juist stevig aanpakken op het moment dat het nog niet al te ernstig is zodat je voorkomt dat het ooit ernstig wordt. Stevig aanpakken != hard straffen.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Heb je de toon van het telefoongesprek gezien van de Geenstijl girl. Ik zou voor haar geen meter harder lopen. Totaal geen respect voor het politieapparaat.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In het filmpje is duidelijk te zien dat de betreffende politie-agenten (die aan de telefoon en die in de wijk) uiterst passief, lethargisch en ongeïnteresseerd reageren. "Serieus meid, val jij mij lastig omdat er stenen naar je hoofd worden gegooid?"
"Kankerhoeren Kankermoeders", alsdus een van de snotneuzen die voorbij komt gefietst.quote:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de politie daar zo reageert eerlijk gezegd, en dat is niet de schuld van de politie. Die mensen die werken daar misschien al jaren en in het begin waren ze waarschijnlijk nog wel gemotiveerd, maar als je 10 keer je uiterste best doen om die jongens op te pakken en 10 keer staan ze na een paar uur weer buiten vanwege wetten en je weer te vernederen en je mag niets terug doen, kan ik me goed voorstellen dat ik denk laat maar waaien.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In het filmpje is duidelijk te zien dat de betreffende politie-agenten (die aan de telefoon en die in de wijk) uiterst passief, lethargisch en ongeïnteresseerd reageren. "Serieus meid, val jij mij lastig omdat er stenen naar je hoofd worden gegooid?"
Natuurlijk te zot voor woorden dat de politie daar niet in staat is veelal minderjarige Marokkaanse relschoppertjes aan te pakken. Als ze dat in Marokko hadden gedaan waren ze keihard aangepakt. Daar heb je geen Marokkaans consultadvies voor nodig.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
"Kankerhoeren Kankermoeders", alsdus een van de snotneuzen die voorbij komt gefietst.
Geroepen door de voorste van de drie, die zichzelf heel erg macho waant en die ongezond dik is voor een jongen van die leeftijd. Ondertussen fietsen ze wel op een Nederlandse fiets terwijl ze zich zo afzetten tegen Nederland.
Vervolgens twee bromfietsmongooltjes waarvan eentje "Hoeren! Kankerhoeren!" roept, direct gevolgd door een Marokkaans kindje wat zich ermee bemoeit terwijl hij niet eens uit de wijk komt volgens een andere Marokkaan (een die het wel goed doet) die hem hierop aanspreekt.
Ik denk niet dat die knulletjes het leuk vinden om de ene na de andere boete te krijgen. Maar dan moet je de politie wel toestaan om boetes te geven, ik weet niet zeker hoe het nu geregeld is maar ik vermoed dat deze criminelen in de dop met erg veel wegkomen doordat ze minderjarig zijn. Voorstel: maak het wettelijk mogelijk dat de ouders in zo'n geval een boete krijgen. Dan nemen die ouders misschien eens een keer hun verantwoordelijkheid. Dan krijgen die kindjes thuis een draai om hun horen en een straf, dat vinden ze veel erger dan dat ze eventjes met de politie mee moeten.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:17 schreef tfors het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat de politie daar zo reageert eerlijk gezegd, en dat is niet de schuld van de politie. Die mensen die werken daar misschien al jaren en in het begin waren ze waarschijnlijk nog wel gemotiveerd, maar als je 10 keer je uiterste best doen om die jongens op te pakken en 10 keer staan ze na een paar uur weer buiten vanwege wetten en je weer te vernederen, kan ik me goed voorstellen dat ik denk laat maar waaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |