Inderdaad, een van je ouders moet Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:34 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In NL geboren zijn geeft volgens mij niet automatisch recht op een nederlands paspoort.
Zo denken Marokkanen ook, zou het hem en de Marokkaanse gemeenschap veel subsidie opleveren dan was hij Marokkaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo denken de de autochtonen idd, Afellay is een Nederlader.
Was ie een crimineel dat is het een Marokkaan.
Ik zei: overal waar Marokkaanse immigranten zijn gaan wonen, niet dat alle mensen met een Marokkaanse achtergrond immigranten zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Immigranten? ze zijn hier geboren man.
Zijn Nederlanders
Die agent ook: "Wat bedoelt u met raak?"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe de houding van de Nederlandse burger veranderd
Lijkt ook op dezelfde die vorige wegreed zonder de klacht op te nemen. Lijkt mij eigenlijk vrij eng om 'beschermt' te worden door zo een politieapparaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Die agent ook: "Wat bedoelt u met raak?"![]()
Lekker je kop in het zand steken, meneer de agent.
En dan vinden mensen het gek als men het heft in eigen handen gaat nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt ook op dezelfde die vorige wegreed zonder de klacht op te nemen. Lijkt mij eigenlijk vrij eng om 'beschermt' te worden door zo een politieapparaat.
100 punten voor die ene Marokkaanse gast die de 'kankerhoertjes' terecht wijst.quote:
Die laatste kerelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe de houding van de Nederlandse burger veranderd
Zoals die PowNews gozer al zegt: "We hebben meer types als jij nodig"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
100 punten voor die ene Marokkaanse gast die de 'kankerhoertjes' terecht wijst.
Grappig mannetje wel die interviewer Tukker.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
100 punten voor die ene Marokkaanse gast die de 'kankerhoertjes' terecht wijst.
Die was wrs een weekendje kamperen in Zeeland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft de zelfbenoemd woordvoerder van de Marokkaanse gemeenschap al van zich laten horen? Toen Derksen wat zei over Kut-Marokkanen was hij er als de kippen bij om het allemaal tegen te spreken. Nu blijft het oorverdovend stil.
[ afbeelding ]
Je bedoelt die ruimte die jij ook logischerwijze had op die leeftijd ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
(..)
Overigens ze hebben nog een nieuwe ruimte ook dus, dat was mij eerder niet bekend.
Is cultuur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef Aloulu het volgende:
Waarom rellen ze nou? Is me totaal nieut duidelijk na een week dit soort nieuwsberichten. Wat is het probleem?
Vooralsnog 50/50 van de geïnterviewdequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grappig mannetje wel die interviewer Tukker.
Maar idd, is natuurlijk niet zo dat alle Marokkanen hier achter staan gelukkig.
En ja, mensen zitten met hun handen in het haar in die buurt, of op hun blote hoofd zo te zien.
Overigens ze hebben nog een nieuwe ruimte ook dus, dat was mij eerder niet bekend.
Nee, ik heb nooit een ruimte gehad. Te druk met studeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Je bedoelt die ruimte die jij ook logischerwijze had op die leeftijd ?
En waardoor je op het rechte pad bent gebleven.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit een ruimte gehad. Te druk met studeren.
Ja, lang geleden hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:09 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Leuk excuus natuurlijk om te rellen, maar als je even nadenkt gaat het nergens over.
Ach, dit zelfverklaarde vertegenwoordigertje heeft ook maar 1 doel, hemzelf. Dan wel over de kaarten waarover het makkelijkst te scoren is natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft de zelfbenoemd woordvoerder van de Marokkaanse gemeenschap al van zich laten horen? Toen Derksen wat zei over Kut-Marokkanen was hij er als de kippen bij om het allemaal tegen te spreken. Nu blijft het oorverdovend stil.
[ afbeelding ]
Juist veel aandacht geven, zodat het wel aangepakt moet worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:46 schreef PSVCL het volgende:
Vooral veel aandacht geven geenstijl kneuzen , vinden ze alleen maar stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |