Werkenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:33 schreef TVKijkert het volgende:
Ik begrijp uit de TT dat de TS voor de AH werkt en dankzij koevermansgod 70¤ kon besparen.
85quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:34 schreef TVKijkert het volgende:
Of wat kosten die shirtjes tegenwoordig? Eurootje of 90?
De Croky Cupquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luik? Hoe dan... die hebben zich nergens voor geplaatst.
Die flikkers hebben de beker...
Volg hem ook op snapchat, maar bij hem thuis zitten ze bijna constant met een groep te basketballen in de tuin. Aardig optrekje ook wel, maar je zal er als kakgezin een huisje naast hebbenquote:
Doen ze mooi tochquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Volg hem ook op snapchat, maar bij hem thuis zitten ze bijna constant met een groep te basketballen in de tuin. Aardig optrekje ook wel, maar je zal er als kakgezin een huisje naast hebben
Ja van mij mogen ze. Maar zie het al helemaal voor me hoe Huib met z'n vrouw eindelijk dat dikke huis hebben kunnen kopen en dan elke dag het geluid van hangjeugd uit Rotterdam naast zich hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen ze mooi toch. Lijkt zich wel te vermaken, maar neemt z'n werk wel serieus.
En dan heb je dit lichtpunt erbij lopen:quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja van mij mogen ze. Maar zie het al helemaal voor me hoe Huib met z'n vrouw eindelijk dat dikke huis hebben kunnen kopen en dan elke dag het geluid van hangjeugd uit Rotterdam naast zich hebben.
Heeft een maat van hem die gezet na het stappen die avond na de winst vraag ik mij af? Dan heb je zoveel geld en dan vind je zo tattoo artiest.....quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon nog enigzins hersteld worden, gelukkig voor hem
[ afbeelding ]
Heb je godverdomme een van de dikste salarissen van het land, ga je naar zo'n dronken tattoo artistquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goffetomme zeg. Moet makkelijk leven zijn wanneer je niet wordt gehinderd door enige vorm van intelligentie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fenenoord
24 mei
Man, man, man
Waarschijnlijk geld gekregen van het AD.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:07 schreef MPC60 het volgende:
Tering jantje. Kijkt hij dan niet voor hij iets online zet?Beker is erg lelijk gezet, letters zien er ook niet uit. Probeert hij weer een vriend wat business te brengen ofzo? Tering christus Elia wat doe je.
Fenenoordquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme zeg. Moet makkelijk leven zijn wanneer je niet wordt gehinderd door enige vorm van intelligentie.
Plaatsvervangende schaamte!quote:
We hadden ook bijna een linksback met een fc 020-aarsgewei.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:34 schreef Boma het volgende:
Een spelert met 'Feyenoord' op z'n lichaam gegraveerd :x dalijk krijgen we nog een of andere Haagse tokkie met een FCDH tattoo op z'n rug.
Helaas. Doet me steeds meer denken aan idiocrazy:quote:
Zou ik ook zetten als ik zo'n wereldgoal zou maken in de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die keeper van de tegenstanderquote:
Nooit ben je hier.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:50 schreef yvette1982 het volgende:
Als iemand zondag nog naar Feyenoord wilt dan kan hij mijn kaartje voor vak T kopen op viagogo. Heb het er net voor een spotprijs op gezet.
Daar bovenop komt het feit dat witte inkt slechts heel kort blijft zittenquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:17 schreef raptorix het volgende:
Al afgezien van de spelfouten is het gewoon een pruts tatoo, de verhoudingen kloppen voor geen meter, lijnen zijn slecht, tatoo is scheef, en ruimtelijke diepte lijkt al helemaal nergens op.
Dat is niet helemaal waar, ze post soms wel eens wat.quote:
Wat ben je dan voor prutserquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat de kuip het enig stadion in Nederland is waar ik nooit ben geweest
Het mooiste voor het laatst bewaard?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat de kuip het enig stadion in Nederland is waar ik nooit ben geweest
Ga een keer mee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Kan ie weer lekker 2 keer per seizoen een bal in de kruising krullenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik lees dat bisseswar terug wil komen? Volgt iemand hem nog de laatste tijd?
Drenthe hadden we er prima bij kunnen hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:55 schreef Pascalus het volgende:
Biseswar zou wel een goeie zijn voor het Feyenoord bierteam. Burgerking in de spits, Bruins op het middenveld en Drenthe aanvoerder.
Als die jongen voor de sport had geleefd had het een hele goede voetballer kunnen worden. Inmiddels komt ie zelfs tekort voor de middenmoot in de Eredivisie, die moet je er echt niet bij willen hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Drenthe hadden we er prima bij kunnen hebben.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ah man ik lig hier in m'n ziekenhuisbed helemaal kapot te gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:55 schreef Pascalus het volgende:
Biseswar zou wel een goeie zijn voor het Feyenoord bierteam. Burgerking in de spits, Bruins op het middenveld en Drenthe aanvoerder.
Istie het voetballen verleerd dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die jongen voor de sport had geleefd had het een hele goede voetballer kunnen worden. Inmiddels komt ie zelfs tekort voor de middenmoot in de Eredivisie, die moet je er echt niet bij willen hebben.
Hofs en Lucius erbij Timmer of Aerts op goal.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:55 schreef Pascalus het volgende:
Alleen De Cler. Heb je verder niemand nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hofs en Lucius erbij Timmer of Aerts op goal.
2015 belde.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ruikt_drugs_dri.html
Lucius gek geworden.
Is transfervrij geloof ik, Yellow zal het wel een buitenkansje noemen. Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik lees dat bisseswar terug wil komen? Volgt iemand hem nog de laatste tijd?
Eenzijdig bericht wel. Wellicht dat ze bij Milaan denken dat een 21 jarige jeugdinternational wel binnen te halen valt voor een paar ton salaris, maar blijkt hij 8/9 ton te vragen ..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees dat zelfs AC Milan zou zijn geschrokken van de eisen van Vilhena, en Vilhena mogelijk op zoek moet naar een andere club.
Maar het ligt allemaal aan Van Geel hoor.
Past precies in het beeld van Vilhena dat ik al van hem had, dat van onoprechte en verwende kutvoetballer.
Over enkele jaren zien we hem voor een miljoenensalaris spelen bij een Turkse laagvlieger ofzo.
En Bellamy!quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Milan van dergelijke bedragen schrikt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eenzijdig bericht wel. Wellicht dat ze bij Milaan denken dat een 21 jarige jeugdinternational wel binnen te halen valt voor een paar ton salaris, maar blijkt hij 8/9 ton te vragen ..
In de winterstop sloeg hij nog een miljoenensalaris van Sampdoria af. Als dat soort salarissen worden geboden is het niet gek dat ze nu weer inzetten op een soortgelijk salaris.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Milan van dergelijke bedragen schrikt.
Maar ondertussen ontstaat meer en meer de indruk dat Vilhena een onrealistisch hoog eisenpakket heeft.
Enige bescheidenheid zou hem sieren. Zo goed is hij niet. Het is niet de nieuwe Seedorf ofzo (om het even bij Nederlandse Milan helden te houden).
Vilhena heeft al van jongs af aan te horen gekregen hoe goed hij is, dat verklaart een hoop van zijn gedrag. Zodra meneertje een keer een bal goed heeft geraakt, krijgt hij meteen vervelende maniertjes.. boos worden als hij een vrij trap niet mag nemen etc. Een over het paard getild pleurisjong dat door papa altijd het woord laat doen omdat hij zelf te dom is om te poepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees dat zelfs AC Milan zou zijn geschrokken van de eisen van Vilhena, en Vilhena mogelijk op zoek moet naar een andere club.
Past precies in het beeld van Vilhena dat ik al van hem had, dat van onoprechte en verwende kutvoetballer.
Over enkele jaren zien we hem voor een miljoenensalaris spelen bij een Turkse laagvlieger ofzo.
Heeft meer met zijn afkomst te maken natuurlijk. Zonder verder te willen discrimineren, maar jongens van die afkomst hebben er wel een handje van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja leuk. Had liever Drenthe gratis erbij gehad, die overal kan spelen, dan een Vejinovic, die ons 3,5 miljoen heeft gekost en het niveau niet aan kan.quote:
Zeker. Aardig detail ja, die drie sterren. Jammer dat Feyenoord niet als een A merk wordt gezien en dus van die standaard templates krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:59 schreef H.FR het volgende:
Goftedomme, Ajax heeft een alleraardigst uitshirt.
Ja, zeker jammer...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeker. Aardig detail ja, die drie sterren. Jammer dat Feyenoord niet als een A merk wordt gezien en dus van die standaard templates krijgt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft al van jongs af aan te horen gekregen hoe goed hij is, dat verklaart een hoop van zijn gedrag. Zodra meneertje een keer een bal goed heeft geraakt, krijgt hij meteen vervelende maniertjes.. boos worden als hij een vrij trap niet mag nemen etc. Een over het paard getild pleurisjong dat door papa altijd het woord laat doen omdat hij zelf te dom is om te poepen.
Het is overigens opvallend dat de spelers uit de eigen opleiding die gratis of voor weinig de poort uitlopen, bijna altijd de donkere spelers zijn.. die gasten hebben denk ik toch minder loyaliteit naar de club dan de oer-Hollandse knapen als De Vrij, Vlaar, Clasie..
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft al van jongs af aan te horen gekregen hoe goed hij is, dat verklaart een hoop van zijn gedrag. Zodra meneertje een keer een bal goed heeft geraakt, krijgt hij meteen vervelende maniertjes.. boos worden als hij een vrij trap niet mag nemen etc. Een over het paard getild pleurisjong dat door papa altijd het woord laat doen omdat hij zelf te dom is om te poepen.
Het is overigens opvallend dat de spelers uit de eigen opleiding die gratis of voor weinig de poort uitlopen, bijna altijd de donkere spelers zijn.. die gasten hebben denk ik toch minder loyaliteit naar de club dan de oer-Hollandse knapen als De Vrij, Vlaar, Clasie..
Eens, wat je ook van hem vind sommige teksten hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:23 schreef Scrummie het volgende:
"Ik heb gelezen dat"
"Vilhena is een verwend kut negert!"
Jongens jongens jongens toch.
?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:06 schreef timmmmm het volgende:
Altijd hetzelfde met die luie, onbetrouwbare kankernegers he
Heb ik zo ongeveer alle racistische stereotypes benoemd? Wat een mongool joh, die Pleun
Vlaar verlengde zijn contract op een moment dat het voor Feyenoord gunstiger was als voor hemzelf. Clasie verlengde zijn contract ook op een moment dat het voor hemzelf niet echt nodig was. De Vrij weet ik even niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Men (lees Pleun) lijkt ook een vrij kort geheugen te hebben. Rond alle drie spelers die hij noemt als 'blanke' spelers (de Vrij, Clasie, Vlaar) was er wel wat qua transfer/contract. Vlaar die "ik blijf" zegt, vervolgens 3 dagen later in Engeland zit. Clasie en zijn contractverlenging was ook problematisch, en ook met de Vrij waren er genoeg momenten dat je dacht "dat komt niet meer goed".
Alle 3 topgozers verder overigens.
Ja, het dubbeltje viel de goeie kant op ja. Maar het had weinig gescheeld of zowel De Vrij als Clasie konden transfervrij weg. Net zoals het weinig had gescheeld of Vilhena had pakweg 2 jaar terug wél langere tijd bijgetekend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Vlaar verlengde zijn contract op een moment dat het voor Feyenoord gunstiger was als voor hemzelf. Clasie verlengde zijn contract ook op een moment dat het voor hemzelf niet echt nodig was. De Vrij weet ik even niet meer
Woorden als luie tyfusneger of kanker etc. zou ik nooit gebruiken, maar zegt genoeg over je geestelijke vermogens denk ik. Ik reageer bijna nooit op de man op forums, vind dat tamelijk zinloos.. beetje gaan kutten op elkaar op internet.. mensjes achter een schermpje die je niet kent.. lekker boeiend. Mensen mogen best kritiek hebben op mijn posts..geen problemen mee. Maar jij zou wel eens in de spiegel mogen kijken.. je hebt zelf vaak een stevige mening maar kan die van een ander niet hebben.. dan word je persoonlijk. Zwaktebodquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het dubbeltje viel de goeie kant op ja. Maar het had weinig gescheeld of zowel De Vrij als Clasie konden transfervrij weg. Net zoals het weinig had gescheeld of Vilhena had pakweg 2 jaar terug wél langere tijd bijgetekend.
De ene is een luie tyfus neger, en de anderen zijn helden.
Joh, waar word ik nu weer persoonlijk? Je begint op tim te lijken. Zwaktebod. De enige die hier niet tegen een andere mening lijkt te kunnen ben jij op dit moment.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Woorden als luie tyfusneger of kanker etc. zou ik nooit gebruiken, maar zegt genoeg over je geestelijke vermogens denk ik. Ik reageer bijna nooit op de man op forums, vind dat tamelijk zinloos.. beetje gaan kutten op elkaar op internet.. mensjes achter een schermpje die je niet kent.. lekker boeiend. Mensen mogen best kritiek hebben op mijn posts..geen problemen mee. Maar jij zou wel eens in de spiegel mogen kijken.. je hebt zelf vaak een stevige mening maar kan die van een ander niet hebben.. dan word je persoonlijk. Zwaktebod
Ik doel meer op vorige posts, maar goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, waar word ik nu weer persoonlijk? Je begint op tim te lijken. Zwaktebod. De enige die hier niet tegen een andere mening lijkt te kunnen ben jij op dit moment.
quote:Chery valt in de prijzen bij Queens Park Rangers
Tjaronn Chery is bij Queens Park Rangers uitgeroepen tot Speler van het Jaar. De middenvelder vertrok afgelopen zomer van FC Groningen naar Queens Park Rangers en is bezig aan een uitstekend eerste seizoen in Londen.
Chery werd door de spelersselectie van Queens Park Rangers verkozen tot Speler van het Jaar, terwijl ook de jeugdafdeling van de supportersvereniging Chery verkoos tot Speler van het Jaar. Verdediger Grant Hall werd door de volwassen supporters verkozen tot Speler van het Jaar, terwijl Junior Hoilett het Doelpunt van het Seizoen scoorde tijdens het duel met Brentford (3-0 winst).
Chery speelde dit seizoen, met nog één competitiewedstrijd te gaan, 38 competitiewedstrijden namens Queens Park Rangers, daarin wist de Nederlandse middenvelder tien keer te scoren. Het was overigens geen succesvol seizoen voor Queens Park Rangers. Afgelopen seizoen degradeerde het uit de Premier League en op dit moment staat de club op de dertiende plaats in de Championship.
Wat leuk! Wist helemaal niet dat ie kinderen had joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kuyt was gisteren op anfield.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef Boma het volgende:
[..]
Wat leuk! Wist helemaal niet dat ie kinderen had joh.
Prima speler om in je selectie te hebben.quote:Jens Toornstra gaf vrijdagochtend antwoord op verschillende vragen van supporters via een chatsessie. De middenvelder geeft aan trots te zijn op de supporters. ‘Een uitverkocht stadion is altijd mooi. Zondag zijn we eigenlijk al uitgespeeld, maar is De Kuip toch uitverkocht.’
Toornstra benoemt ook zijn persoonlijke hoogtepunt in zijn carrière. ‘Mijn persoonlijke hoogtepunt is de bekerwinst vorige week. Het mooiste was de Coolsingel en de ontlading bij de 2-1.’
De middenvelder geeft aan graag te willen blijven bij Feyenoord. ‘Je weet nooit wat de toekomst brengt, maar ik heb net een huis gekocht in Ter Aar dus wat mij betreft blijf ik nog wel eventjes in Rotterdam.’
Met privejet hoorde ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kuyt was gisteren op anfield.
Als Vilhena alsnog bijtekent mag jij mijn UI kiezen voor 2 weken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef GGMM het volgende:
Wederom een reden om Van Bronckhorst totaal niet serieus te nemen.
Joepie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Vilhena alsnog bijtekent mag jij mijn UI kiezen voor 2 weken.
Nee joh, die mensen bestaan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:17 schreef De_Pel het volgende:
Voor de mensen die blijven volhouden dat Kramer het best aardig doet:
Spits AZ: 26 doelpunten
Spits PSV: 24 doelpunten
Spit Ajax: 21 doelpunten
Spits Feyenoord: 14 doelpunten
Mindere dan Havenaar![]()
Als we toen wisten wat voor brandhout we gingen kopen, hadden we polonaise gelopen als we Cherry hadden gekocht...quote:
Ik vond hem erg meevallen dit seizoen, zelfs tijdens die debiele verliesreeks speelde hij nog ok.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Bronson_ het volgende:
Vilhena kan er helemaal niet zo veel van. Die zou ik zo snel mogelijk eruit kanjeren.
Imo dit seizoen één van de betere spelersquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond hem erg meevallen dit seizoen, zelfs tijdens die debiele verliesreeks speelde hij nog ok.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:18 schreef De_Pel het volgende:
Vilhena in de voorlopige selectie van Oranje. Loopt straks als transfervrij international de deur uit
International van Nederland. Dan ben je een grote hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:18 schreef De_Pel het volgende:
Vilhena in de voorlopige selectie van Oranje. Loopt straks als transfervrij international de deur uit
Havenaar is dan ook gewoon een betere spits.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:17 schreef De_Pel het volgende:
Voor de mensen die blijven volhouden dat Kramer het best aardig doet:
Spits AZ: 26 doelpunten
Spits PSV: 24 doelpunten
Spit Ajax: 21 doelpunten
Spits Feyenoord: 14 doelpunten
Mindere dan Havenaar![]()
Ja? En bij welke topclubs heeft hij het zoal laten zien bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Havenaar is dan ook gewoon een betere spits.
Bij welke topclubs heeft Kramer het laten zien dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja? En bij welke topclubs heeft hij het zoal laten zien bijvoorbeeld?
Geen maar ik denk dat je er hier niemand mee hebt als je zegt dat Kramer er geen pepernoot van kan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij welke topclubs heeft Kramer het laten zien dan?
Boehoe, niet kramert plagen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Havenaar is dan ook gewoon een betere spits.
Had dat geen leuk hoofd-jeugdopleiding geweest?quote:Ricardo Moniz keert na elf jaar terug als hoofdtrainer in Nederland
Ricardo Moniz is met ingang van het seizoen 2016/17 de hoofdtrainer van FC Eindhoven. De club heeft dat vrijdag bevestigd aan het Eindhovens Dagblad.
[...]
Moniz was sinds eind jaren negentig werkzaam als assistent bij de Verenigde Arabische Emiraten en Feyenoord, vervulde functies bij Grasshoppers, Tottenham Hotspur, Hamburger SV en Red Bull Salzburg en stond als hoofdcoach voor de groep bij Jong PSV, Red Bull Salzburg, Ferencváros, Lechia Gdansk, 1860 München en Notts County.
Zo'n voorspelbare reactie dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij welke topclubs heeft Kramer het laten zien dan?
Ik vond die opmerking van Johan wel mooi gisteren; 'ze staan straks met lege handen zelfs Feyenoord heeft een hoofdprijs.'quote:
Heeft in elk geval meer clubs gezien dan die vriend van Gudde. Maar alleen assistent, nooit een vergelijkbare functie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Had dat geen leuk hoofd-jeugdopleiding geweest?
Mag van mij vertrekken.quote:In FeyenoordTV werd er gesproken met Eljero Elia, de man die na de bekerwinst voor nogal wat ophef zorgde. Op zijn tatoeage waren de clubnaam en de datum verkeerd gespeld.
'Een paar vrienden van me zaten een beetje te kloten.' Ik zat voetbal te kijken en lette niet op. Ik zei: Maak een foto. Toen hebben ze het geplaatst, heb ik de foto weggehaald en de goede erop gezet. Maar toen was er zoveel commotie dat ik alle foto's maar heb weggehaald. Zolang ik weet dat het goed op mijn lichaam staat, is het goed.'
Wat komend seizoen betreft houdt Elia alle opties open. Hij meldde dat hij een goed gesprek met Martin van Geel achter de rug heeft en dat hij niet per se weg hoeft. Maar waar zijn toekomst ligt? 'Ik zou het echt niet weten.'
Heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar had er meer van verwacht. Geen groot gemis alstie gaat dus, maar haal maar eens een vervanger die beter is ..quote:
In het begin en op 't eind was het prima. Ertussen in voor iemand van zijn kaliber zwaar ondermaats. Maar wat je zegt, vind maar 's een ander. (in de eredivise, want Martin 'bord op schoot' kijkt nauwelijks verder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar had er meer van verwacht. Geen groot gemis alstie gaat dus, maar haal maar eens een vervanger die beter is ..
Gewoon JPB terughalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar had er meer van verwacht. Geen groot gemis alstie gaat dus, maar haal maar eens een vervanger die beter is ..
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, vooral Vilhena.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:39 schreef eight het volgende:
[..]
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.
Vilhena in dit voorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:39 schreef eight het volgende:
[..]
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.
Stuk beter dan dat van ons. Nazi's hadden trouwens bruine shirts, vandaar de term bruinhemden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef exile79 het volgende:
Die aanvoerder van Ajax lijkt wel een nazi in dat zwarte uitshirt en die rode aanvoerdersband. Treffend.
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Stuk beter dan dat van ons. Nazi's hadden trouwens bruine shirts, vandaar de term bruinhemden.
Bedoelde hij daar de beker mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking van Johan wel mooi gisteren; 'ze staan straks met lege handen zelfs Feyenoord heeft een hoofdprijs.'
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?quote:
Uh.. is dit grappig bedoeld ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?
Wen er maar aan knul, als Nederlandse club speel je nog maar voor twee prijzen.quote:
Uh Vermeer?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net even wat beelden van 99 bekeken ongelooflijk dat we toen nog eredivisie spelers als Bosvelt Van Wonderen Paauwe Van Gastel en Konterman konden halen die ook gelijk een versterking waren.
Sindsdien zo uit het hoofd waren alleen Kuijt Janmaat en Toornstra daarna echt een versterking Immers en Schaken misschien ook maar die hadden ook altijd veel gezeik.
Zo'n goden waren die gasten nou ook weer niet. Heel degelijke spelers die in een hecht collectief speelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net even wat beelden van 99 bekeken ongelooflijk dat we toen nog eredivisie spelers als Bosvelt Van Wonderen Paauwe Van Gastel en Konterman konden halen die ook gelijk een versterking waren.
Sindsdien zo uit het hoofd waren alleen Kuijt Janmaat en Toornstra daarna echt een versterking Immers en Schaken misschien ook maar die hadden ook altijd veel gezeik.
Allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?
Inderdaad. Ik ben er een voorstander van om niet zoveel domme spelers in het team te hebben, dat komt de mentaliteit en teamspirit echt niet ten goede. Zeker als je je bedenkt dat we eerst ook nog Kazim hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde net zeggen. Met het IQ van Elia en Vilhena bij elkaar haal je nog geen 500 punten met de CITO.
Wat gênant dit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van mij mag hij oprotten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, vooral Vilhena.
[ afbeelding ]
SA iddquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploeg
Duitse leger =/= van origine Nazi.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploeg
Liep er toen ook niet gewoon veel meer kwaliteit rond in de eredivisie en dus haalbaar voor ons? Die namen van '99 waren natuurlijk ook geen wereldtoppers. Kan je eigenlijk niet vergelijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is al heel lang zo toch? Na 5 kaarten ben je geschorst, schorsingen neem je mee. Wat ik vreemder vind is dat je ook gele kaarten uit de laatste 2 competitieronden meeneemt naar het nieuwe seizoen (althans, dat was wel altijd zo)quote:Op zondag 8 mei 2016 03:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is dat trouwens voor iets mafs? Dat de vijfde gele kaart zorgt voor een schorsing in het nieuwe seizoen.Geldt dan toch hopelijk ook voor de JC schaal...
Oh, dat is zeker raar...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is al heel lang zo toch? Na 5 kaarten ben je geschorst, schorsingen neem je mee. Wat ik vreemder vind is dat je ook gele kaarten uit de laatste 2 competitieronden meeneemt naar het nieuwe seizoen (althans, dat was wel altijd zo)
Echt belachelijk triest weer jaquote:Op zondag 8 mei 2016 13:41 schreef Caland het volgende:
Kuyt weer in de spits
Ik ga lekker iets anders doen vanmiddag.
Als er een WK voorzetten onder kniehoogte geven bestond dan was ie een godquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Gio heeft 0 vertrouwen in Achahbar. Ik heb 0 vertrouwen in Gio.
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Gio heeft 0 vertrouwen in Achahbar. Ik heb 0 vertrouwen in Gio.
Proficiat kerelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dekatria op 08-05-2016 16:29:15 ]
Dat wordt dan het excuus voor volgend jaar.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef Kaas- het volgende:
Tegen PSV dus voor de JC-schaal. Op voor een tweede prijs.
Eerst nog even in de vCL uitgeschakeld worden door Bratislava.quote:
Of juist een excuus voor als we weer traditioneel falen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:56 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat wordt dan het excuus voor volgend jaar.
Serieus jammer dat Gio niet eens tijdens een zinloze wedstrijd als vandaag Anass de kans heeft gegeven.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of juist een excuus voor als we weer traditioneel falen.
"Ja je ziet toch dat die wedstrijd voor de JC-schaal veel kracht heeft gekost bij de spelers. Dat is natuurlijk geen reden om de eerste vijf wedstrijden te verliezen, maar het is wel de realiteit."
- Gio, september 2016.
Geen enkele Nederlandse club voegt wat toe aan de Europese competities... Wat dat betreft, hebben PSV en Feyenoord als enige een echte (hoofd)prijsquote:Op zondag 8 mei 2016 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst nog even in de vCL uitgeschakeld worden door Bratislava.
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:36:00Het was een enorme eer om dit prachtige werk al die jaren te mogen doen. https://t.co/9ji8bOqOSE reageer retweet
Geweldige man die tenminste lekker kritisch durft te zijn. Groot gemis welquote:Op zondag 8 mei 2016 17:08 schreef Zipportal het volgende:
Jan DirkGodtwitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:36:00Het was een enorme eer om dit prachtige werk al die jaren te mogen doen. https://t.co/9ji8bOqOSE reageer retweet
Omdat Gio nog de ijdele hoop heeft hem over te kunnen halen te blijvenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam meneer Vilhena opstellen in deze wedstrijd.
Waarom zou je Achahbar niet opstellen?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam meneer Vilhena opstellen in deze wedstrijd.
hoogtepuntjes :quote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geweldige man die tenminste lekker kritisch durft te zijn. Groot gemis wel
quote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef MPC60 het volgende:
Wedstrijd niet gezien, lig in het ziekenhuis, maar deze middag kan nu al niet kapot. Iemand opperkneus ggmm al gespot met z'n troostprijs?
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt kom ik 34 dagen niet op FOK
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op zondag 8 mei 2016 18:15 schreef Pascalus het volgende:
Overigens heeft Excelsior het gered dus volgend seizoen 3 Rotterdamse clubs in de Eredivisie.
Ik heb nog nooit zo genoten van het kampioenschap van PSV.quote:
Beterschap gozer!quote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef MPC60 het volgende:
Wedstrijd niet gezien, lig in het ziekenhuis, maar deze middag kan nu al niet kapot. Iemand opperkneus ggmm al gespot met z'n troostprijs?
Aldus Schuurman, die hoeven we dus het komende seizoen niet in Feyenoord 1 te verwachten.quote:“We zijn bezig met verhuur naar een Eredivisieclub zodat ik meer minuten kan maken. Ik ben natuurlijk een echte Feyenoorder, maar als een andere optie beter is, dan moet ik dat doen.”
Toch mooi vier minuten kunnen pakken vandaag!!quote:Op zondag 8 mei 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Schuurman, die hoeven we dus het komende seizoen niet in Feyenoord 1 te verwachten.
En dan halen we weer een matige middenvelder uit de eredivisie om Vilhena te vervangen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Schuurman, die hoeven we dus het komende seizoen niet in Feyenoord 1 te verwachten.
Ach, hij had anders toch geen minuten gemaakt volgend seizoen aangezien er nog wel wat bij gaat komen + Gustafson die er volgend seizoen echt moet staan.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De man die nu mijn huidige ringtone is, als waardig opvolger van Van Vlietquote:Op zondag 8 mei 2016 17:08 schreef Zipportal het volgende:
Jan DirkGodtwitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:36:00Het was een enorme eer om dit prachtige werk al die jaren te mogen doen. https://t.co/9ji8bOqOSE reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!quote:
Al die miskopen die gedaan zijn, nog een wonder dat je derde bent geworden uiteindelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:15 schreef H.FR het volgende:
Bilal had vandaag kansen zat om zn basisplek voor volgend seizoen vast te leggen. Wat een kutvoetballer. Schuurman en Achahbar moeten lekker weg gaan, met deze coach krijgen ze toch geen kansen.
De Kuip heeft het verschil gemaakt.. als we in een stadion als dat van, pak 'm beet, Zwolle hadden gespeeld, dan waren we ergens in de middenmoot geeindigdquote:Op zondag 8 mei 2016 20:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Al die miskopen die gedaan zijn, nog een wonder dat je derde bent geworden uiteindelijk.
Ach welnee. De rest is gewoon nog een stuk slechter.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Kuip heeft het verschil gemaakt.. als we in een stadion als dat van, pak 'm beet, Zwolle hadden gespeeld, dan waren we ergens in de middenmoot geeindigd
quote:Feyenoord - NEC (1-0)
Feyenoord: Vermeer 6,5; Karsdorp 6, Van Beek 6, Botteghin 6, Kongolo 6; El Ahmadi 6, Toornstra 5,5, Vilhena 6 (87. Schuurman -); Basaçikoglu 5,5, Kuyt 6,5 (75. Achabar -), Elia 6,5 (51. Gustafson 6).
NEC: Jones 7,5; Appiah 5,5, Dumic 6, Van Eijden 6, Woudenberg 5,5; Bikel 5,5 (67. Grot -), Foor 5,5 (82. Sleegers -), Ritzmaier 5,5 (64. Rayhi -), Breinburg 5,5; Santos 5, Limbombe 5.
Deze keer niet. De Kuip heeft het nadeel dat het ook indruk maakt op onze spelers. Bovendien was het dit seizoen ook een stuk stiller in de Kuip vanwege alle zaadwedstrijden die we voorgeschoteld kregen. Die slechte wedstrijden zijn eigenlijk al sinds de 2e seizoenshelft van Sliske en onder van Bronckhorst is het spel alleen maar saaier geworden.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Kuip heeft het verschil gemaakt.. als we in een stadion als dat van, pak 'm beet, Zwolle hadden gespeeld, dan waren we ergens in de middenmoot geeindigd
Dat is waarquote:Op zondag 8 mei 2016 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach welnee. De rest is gewoon nog een stuk slechter.
Inderdaad. Dit seizoen eerder het idee gehad dat de Kuip zogenaamd tegen je werkte. Op hooguit de twee potten tegen Utrecht na.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Deze keer niet. De Kuip heeft het nadeel dat het ook indruk maakt op onze spelers. Bovendien was het dit seizoen ook een stuk stiller in de Kuip vanwege alle zaadwedstrijden die we voorgeschoteld kregen. Die slechte wedstrijden zijn eigenlijk al sinds de 2e seizoenshelft van Sliske en onder van Bronckhorst is het spel alleen maar saaier geworden.
Gio omschrijft het als zakelijk maar het is gewoon een gebrek aan kwaliteit en ervaring, vooral van zijn zijde.
Het is vooral een gebrek aan een tactisch plan. Geen vleugelspelers met voorzet bij een spits van 2 meter, wel vleugelspelers bij een spits van drie turven hoog, twee postbodes op het middenveld, en dan die ene met het kutste schot en totaal gebrek aan afmaak-skills steeds naar voren sturen, geen enkel dynamisch besef in het hele elftal behalve opnieuw El Ahmadi die dus totaal verkeerd gebruikt wordt (ontzettend nuttige speler anders vind ik), spastisch gedoe om elke zwabberkop en zijn moeder in de spits te zetten behalve eerder genoemde magische kabouter, het lijkt gewoon ner-gens op. Ik ben geen fan van Gio (meer), als trainer...quote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Deze keer niet. De Kuip heeft het nadeel dat het ook indruk maakt op onze spelers. Bovendien was het dit seizoen ook een stuk stiller in de Kuip vanwege alle zaadwedstrijden die we voorgeschoteld kregen. Die slechte wedstrijden zijn eigenlijk al sinds de 2e seizoenshelft van Sliske en onder van Bronckhorst is het spel alleen maar saaier geworden.
Gio omschrijft het als zakelijk maar het is gewoon een gebrek aan kwaliteit en ervaring, vooral van zijn zijde.
Eens. Ben ook bang dat het er niet inzit bij hem. Maar hopelijk klopt dat niet (of blijft Dickie toch stiekem op de achtergrond meedraaien).quote:Op zondag 8 mei 2016 22:02 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het is vooral een gebrek aan een tactisch plan. Geen vleugelspelers met voorzet bij een spits van 2 meter, wel vleugelspelers bij een spits van drie turven hoog, twee postbodes op het middenveld, en dan die ene met het kutste schot en totaal gebrek aan afmaak-skills steeds naar voren sturen, geen enkel dynamisch besef in het hele elftal behalve opnieuw El Ahmadi die dus totaal verkeerd gebruikt wordt (ontzettend nuttige speler anders vind ik), spastisch gedoe om elke zwabberkop en zijn moeder in de spits te zetten behalve eerder genoemde magische kabouter, het lijkt gewoon ner-gens op. Ik ben geen fan van Gio (meer), als trainer...
ADquote:
'Zakelijk' voetbal is weinig weggeven en zelf altijd scoren. 40 tegengoals en bijna iedere wedstrijd met hangen en wurgen een resultaat proberen te behalen kan ik niet zakelijk noemen. Dus het klopt wat je zegtquote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Gio als trainer.. vind het ook vreemd dat hij jonge spelers zo weinig kansen geeft.. net of het basisniveau van dit Feyenoord zo enorm hoog is..maar we hebben het toch niet over het niveau-Barcelona Gio.. we spelen hotseknotsvoetbal, dus gastjes als Schuurman hadden best wat vaker mee kunnen doenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:02 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het is vooral een gebrek aan een tactisch plan. Geen vleugelspelers met voorzet bij een spits van 2 meter, wel vleugelspelers bij een spits van drie turven hoog, twee postbodes op het middenveld, en dan die ene met het kutste schot en totaal gebrek aan afmaak-skills steeds naar voren sturen, geen enkel dynamisch besef in het hele elftal behalve opnieuw El Ahmadi die dus totaal verkeerd gebruikt wordt (ontzettend nuttige speler anders vind ik), spastisch gedoe om elke zwabberkop en zijn moeder in de spits te zetten behalve eerder genoemde magische kabouter, het lijkt gewoon ner-gens op. Ik ben geen fan van Gio (meer), als trainer...
Die indruk had ik ook al. Ben zelf ook een paar keer na de rust in de kantine blijven zitten. Soms is het zo slecht dat je het gewoon niet op kan brengen om te blijven schreeuwen.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef eight het volgende:
Bovendien was het dit seizoen ook een stuk stiller in de Kuip vanwege alle zaadwedstrijden die we voorgeschoteld kregen
Ja, die van Ajax. maar de betekenis van de drie kruizen kan ook vanalles zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef Oldground het volgende:
Ik snap nu pas die 3 kruizen op het uitshirt: Europa League, KNVB Beker, Eredivisie.
We gaan het ook niet ineens beter doen. Ik denk niet dat Gio in staat is om de top 2 aan te vallen. Hopelijk worden er deze zomer een paar spelers gehaald die in de toekomst zeer belangrijk worden en niet van die eredivisie middenmoot, maar ik reken er niet op.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:50 schreef Haringkop het volgende:
De beker was leuk, maar er is verder echt nul basis gelegd voor de komende jaren. De verrassendste speler was Kuyt, omdat hij op z'n 35e toch bleek mee te kunnen komen...
Hou m'n hart vast voor volgend jaar, maar ik zou niet weten waarom we het dan ineens veel beter moeten gaan doen.
Jullie ook gefeliciteerd dit seizoen met het vertoonde spel in Euro...ehh de bekerw... eehh het kampioe..Ehm, tsja.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:00 schreef wieisboos het volgende:
Nog gefeliciteerd met het kampioenschap van PSV!
Goed gezien. De eindnotering dan. Maar het tekort van de middelmaat is wel duidelijk naar voren gekomen. Je hebt die neuzen en de lampjes. En wij zijn "the best of the rest". Niet iets wat je na wilt streven lijkt me.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee. We eindigen top 3 en de zanikkers hier zullen tot de conclusie komen dat die middelmaat wel meeviel.
De 3e plaats is met zo'n selectie en zoveel uitgaven natuurlijk een minimale vereiste.quote:Op maandag 9 mei 2016 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed gezien. De eindnotering dan. Maar het tekort van de middelmaat is wel duidelijk naar voren gekomen. Je hebt die neuzen en de lampjes. En wij zijn "the best of the rest". Niet iets wat je na wilt streven lijkt me.
Maar deze zomer verwacht ik gewoon hetzelfde riedeltje af te kunnen steken omtrent de spelers die Feyenoord najaagt.
Gio had het een tijdje terug over het gebrek aan topsportklimaat bij Feyenoord, maar als hij een beetje zelfreflectie zou hebben (wat ik nog nooit bij hem heb kunnen bespeuren) dan zou hij zien dat hij zelf een onderdeel is van het probleem. Zolang je niet kan of wil benoemen dat het spel al tijden om te janken is en je jezelf als club blijft verschuilen achter het argument dat Ajax en PSV een hogere begroting hebben, zal je niet vooruit komen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor volgend seizoen zie ik het echter somber in. Ik verwacht dat er niet veel bijkomt, en met Gio als coach denk ik dat we niet veel progressie mogen verwachten.
Het is wel een soort bekercampagne, misschien is dat juist wel het sterke punt van Gio. Het spel zal natuurlijk wel beter moeten als je tegen de Saint-Etiennes en Schalkes moet.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:26 schreef TVKijkert het volgende:
Europees wordt het weer drie keer kut. Kunnen we Rutten niet aanstellen voor de Europese campagne
Ja, nog een keer dit geweldige grapje?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik gok dat dit het lijstje van van Geel is;
Ron Vlaar
Wout Weghorst
Vincent Janssen
Bryan Smeets
Hakim Ziyech
Mooi dat ik je kan vermaken hiermee.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, nog een keer dit geweldige grapje?
Echt leuk zeg!
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 9 mei 2016 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, nog een keer dit geweldige grapje?
Echt leuk zeg!
Kan er nog wel een #bestuurtegendemuur uitgooien ofzo maar iets zegt me dat je er niet op zit te wachten.quote:
Vlaar heeft net bijgetekend, dus Geel moet nu overstappen op andere opties.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik gok dat dit het lijstje van van Geel is;
Ron Vlaar
Wout Weghorst
Vincent Janssen
Bryan Smeets
Hakim Ziyech
Misschien wil Joris nog wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vlaar heeft net bijgetekend, dus Geel moet nu overstappen op andere opties.
Je vergeet trouwens Dost en Van Wolfswinkel.
Van Persie voor de neus van Excelsior wegkapenquote:
Wolfswinkel roep ik al jaren.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht Bel Hassani. Dat zou echt een Van Geel aankoop zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Word je dan niet raar aangekeken op straat?
Ik vind Gio inderdaad ook te snel tevreden.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gio had het een tijdje terug over het gebrek aan topsportklimaat bij Feyenoord, maar als hij een beetje zelfreflectie zou hebben (wat ik nog nooit bij hem heb kunnen bespeuren) dan zou hij zien dat hij zelf een onderdeel is van het probleem. Zolang je niet kan of wil benoemen dat het spel al tijden om te janken is en je jezelf als club blijft verschuilen achter het argument dat Ajax en PSV een hogere begroting hebben, zal je niet vooruit komen.
'90 tot '05 was de vijver kwalitatief aardige spelers ook veel en veel groter. Het was dus veel simpeler om een aardige selectie bij elkaar te sprokkelen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar mogen we ondertussen toch wel stappen in mogen verlangen. In de jaren 90 tot pakweg 2005 was het verschil tussen de top 3 en de rest van de Eredivisie veel groter volgens mij (dus niet alleen een probleem van Feyenoord, maar Ajax en PSV pakken desondanks vaker gewoon een respectabel aantal punten, hebben over het algemeen minder moeite met 'de kleintjes' en winnen in ieder geval nog prijzen. Hoewel het spel daar ook minder dominant is geworden dan voorheen).
Plus dat nu echt overal, hoe klein ook, het talent direct wordt weggekocht door de grote clubs. Zelfs je jeugd is niet veilig.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'90 tot '05 was de vijver kwalitatief aardige spelers ook veel en veel groter. Het was dus veel simpeler om een aardige selectie bij elkaar te sprokkelen.
Ook ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Plus dat nu echt overal, hoe klein ook, het talent direct wordt weggekocht door de grote clubs. Zelfs je jeugd is niet veilig.
Kan echt niet begrijpen dat die verkapte kinderhandel gewoon toegestaan is.quote:
Tja, dat moet je ze maar een plan voorleggen. Dat praat wat makkelijker. Misschien met het nieuwe hoofd jeugdopleiding.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Plus dat nu echt overal, hoe klein ook, het talent direct wordt weggekocht door de grote clubs. Zelfs je jeugd is niet veilig.
Mwoah. die toch al redelijke kloof met de andere 2 clubs die er echt toe doen is wel weer een paar meter breder geworden dit seizoen.quote:
21 punten op PSV en 19 op Ajax. Qua kwaliteit staat PSV inderdaad een straatlengte voor, maar het verschil met Ajax had veel kleiner moeten zijn. Dat bleek ook gewoon in de 3 onderlinge duels.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah. die toch al redelijke kloof met de andere 2 clubs die er echt toe doen is wel weer een paar meter breder geworden dit seizoen.
Terwijl je eigenlijk nu had moeten aanhaken. Om nog maar te zwijgen over die recordreeks nederlagen en met name het waardeloze spel.
Ajax ligt ook gewoon een straatlengte voor. Anders kom je nooit aan 19 (quote:Op maandag 9 mei 2016 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
21 punten op PSV en 19 op Ajax. Qua kwaliteit staat PSV inderdaad een straatlengte voor, maar het verschil met Ajax had veel kleiner moeten zijn. Dat bleek ook gewoon in de 3 onderlinge duels.
Kijk alleen even naar de onderlinge wedstrijden. Tegen PSV hebben we 2x geen kans gehad, tegen Ajax had het 3x beide kanten op gekund. Die inzinking van 9 wedstrijden was bizar, maar zegt volgens mij niet direct iets over de kwaliteit van de selectie.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax ligt ook gewoon een straatlengte voor. Anders kom je nooit aan 19 () punten verschil.
Ik kan aan de andere kant niet zo snel een seizoen opnoemen waarin het spel zo armoedig en perspectiefloos was als dit seizoen. Zo weinig kwaliteit op en naast het veld (bestuur+technische staf). Dit seizoen heeft me een serieuze Feyenoord-depressie opgeleverdquote:Op maandag 9 mei 2016 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk alleen even naar de onderlinge wedstrijden. Tegen PSV hebben we 2x geen kans gehad, tegen Ajax had het 3x beide kanten op gekund. Die inzinking van 9 wedstrijden was bizar, maar zegt volgens mij niet direct iets over de kwaliteit van de selectie.
Laten we het een leerjaar voor Gio noemen...
Je bent wel erg positief Don.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk alleen even naar de onderlinge wedstrijden. Tegen PSV hebben we 2x geen kans gehad, tegen Ajax had het 3x beide kanten op gekund. Die inzinking van 9 wedstrijden was bizar, maar zegt volgens mij niet direct iets over de kwaliteit van de selectie.
Laten we het een leerjaar voor Gio noemen...
Misschien heb je ook wel gewoon gelijk...quote:Op maandag 9 mei 2016 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent wel erg positief Don.
Kramer wordt niet beter, Dirk is met 35 de beste man van ons seizoen en jonge spelers worden nauwelijks beter (eerder slechter) onder Gio.
Dan loopt onze sterkhouder op het middenveld ook nog eens gratis de deur uit, en hebben we een TD die garant staat voor een shitload aan miskopen liefst in de breedte.
Ik heb nog wel een beetje hoop dat er nog een spits wordt aangetrokken.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent wel erg positief Don.
Kramer wordt niet beter, Dirk is met 35 de beste man van ons seizoen en jonge spelers worden nauwelijks beter (eerder slechter) onder Gio.
Dan loopt onze sterkhouder op het middenveld ook nog eens gratis de deur uit, en hebben we een TD die garant staat voor een shitload aan miskopen liefst in de breedte.
Ja, ik mag met name hopen dat het spel komend jaar wat interessanter is. Soms echt een verschrikking dit jaar. Komt de sfeer ook niet ten goede.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah. die toch al redelijke kloof met de andere 2 clubs die er echt toe doen is wel weer een paar meter breder geworden dit seizoen.
Terwijl je eigenlijk nu had moeten aanhaken. Om nog maar te zwijgen over die recordreeks nederlagen en met name het waardeloze spel.
Daar moet je heel hard op hopen inderdaad. Dat die zandbakclub nog een keer terugkomt voor Kramer. Maar Van Geel kennende komt die daarna aan met een spits van het niveau Santos.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje hoop dat er nog een spits wordt aangetrokken.
Kramer mag van mij best banken, al is het ook weer niet echt iemand die iets kan forceren. Maar wellicht dat men ook met het vertrek van Achahbar zich genoodzaakt voelt om naar een (beter) alternatief te kijken.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet je heel hard op hopen inderdaad. Dat die zandbakclub nog een keer terugkomt voor Kramer. Maar Van Geel kennende komt die daarna aan met een spits van het niveau Santos.
Het was geen onverklaarbare dip.. dat is een misverstand. Als je slecht voetbal speelt dan kan je vroeg of laat zo'n dip verwachten, alleen dringt dat niet echt door tot de botte harses van Gio en zijn vrolijke kaboutervolgelingen.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mja van een kutseizoen zou ik niet willen spreken. Zonder die onverklaarbare dip met die reeks had je wellicht een wat realistischere plek 3 gehad.
Ik heb niet het gevoel dat dat een heel gelukkige bankzitter is of iemand die zich zomaar in die rol schikt.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer mag van mij best banken, al is het ook weer niet echt iemand die iets kan forceren. Maar wellicht dat men ook met het vertrek van Achahbar zich genoodzaakt voelt om naar een (beter) alternatief te kijken.
ADO zal waarschijnlijk hoger staan: zie het onderste zinnetje.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:23 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Wat een gat tussen ADO en Kralingen.
Precies.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was geen onverklaarbare dip.. dat is een misverstand. Als je slecht voetbal speelt dan kan je vroeg of laat zo'n dip verwachten, alleen dringt dat niet echt door tot de botte harses van Gio en zijn vrolijke kaboutervolgelingen.
Dit lag echt wel aan meer dan alleen slecht voetbal. Een goede ervaren trainer had na 3 wedstrijden het tij wel kunnen keren. Maar het werd alleen maar wanhopiger. Ik heb zelden een team met zo weinig vertrouwen gezien als in die wedstrijden tegen AZ, ADO en Heerenveen.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was geen onverklaarbare dip.. dat is een misverstand. Als je slecht voetbal speelt dan kan je vroeg of laat zo'n dip verwachten, alleen dringt dat niet echt door tot de botte harses van Gio en zijn vrolijke kaboutervolgelingen.
Doe eens normaal, kleuter.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen Kashia opmerkelijk. Die heeft toch niet zo'n lekker seizoen gedraaid? De uitverkiezing van Bruma is (tot mijn eigen verbazing) volledig terecht.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef De_Pel het volgende:
Logisch wel, Vermeer heeft een zilveren schoen gewonnen in het VvhJ klassement van de televaag en staat in het beste elftal van het jaar van het AD, maar statistisch gezien staat hij met 66,4% reddingen op schoten tussen de palen 14e
[ afbeelding ]
En wat zegt die statistiek precies?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef De_Pel het volgende:
Logisch wel, Vermeer heeft een zilveren schoen gewonnen in het VvhJ klassement van de televaag en staat in het beste elftal van het jaar van het AD, maar statistisch gezien staat hij met 66,4% reddingen op schoten tussen de palen 14e
[ afbeelding ]
Meer leuke statistiekjes in het AD
quote:1. Marko Vejinovic
Ook in de tweede seizoenshelft wist Marko Vejinovic niet te imponeren. Voor 3,5 miljoen werd de Feyenoord-middenvelder afgelopen zomer weggehaald bij Vitesse. Bij Feyenoord heeft hij tot op heden nog niet laten zien de miljoenen waard te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |