Het is wel een soort bekercampagne, misschien is dat juist wel het sterke punt van Gio. Het spel zal natuurlijk wel beter moeten als je tegen de Saint-Etiennes en Schalkes moet.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:26 schreef TVKijkert het volgende:
Europees wordt het weer drie keer kut. Kunnen we Rutten niet aanstellen voor de Europese campagne
Ja, nog een keer dit geweldige grapje?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik gok dat dit het lijstje van van Geel is;
Ron Vlaar
Wout Weghorst
Vincent Janssen
Bryan Smeets
Hakim Ziyech
Mooi dat ik je kan vermaken hiermee.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, nog een keer dit geweldige grapje?
Echt leuk zeg!
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 9 mei 2016 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, nog een keer dit geweldige grapje?
Echt leuk zeg!
Kan er nog wel een #bestuurtegendemuur uitgooien ofzo maar iets zegt me dat je er niet op zit te wachten.quote:
Vlaar heeft net bijgetekend, dus Geel moet nu overstappen op andere opties.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik gok dat dit het lijstje van van Geel is;
Ron Vlaar
Wout Weghorst
Vincent Janssen
Bryan Smeets
Hakim Ziyech
Misschien wil Joris nog wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vlaar heeft net bijgetekend, dus Geel moet nu overstappen op andere opties.
Je vergeet trouwens Dost en Van Wolfswinkel.
Van Persie voor de neus van Excelsior wegkapenquote:
Wolfswinkel roep ik al jaren.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht Bel Hassani. Dat zou echt een Van Geel aankoop zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Word je dan niet raar aangekeken op straat?
Ik vind Gio inderdaad ook te snel tevreden.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gio had het een tijdje terug over het gebrek aan topsportklimaat bij Feyenoord, maar als hij een beetje zelfreflectie zou hebben (wat ik nog nooit bij hem heb kunnen bespeuren) dan zou hij zien dat hij zelf een onderdeel is van het probleem. Zolang je niet kan of wil benoemen dat het spel al tijden om te janken is en je jezelf als club blijft verschuilen achter het argument dat Ajax en PSV een hogere begroting hebben, zal je niet vooruit komen.
'90 tot '05 was de vijver kwalitatief aardige spelers ook veel en veel groter. Het was dus veel simpeler om een aardige selectie bij elkaar te sprokkelen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar mogen we ondertussen toch wel stappen in mogen verlangen. In de jaren 90 tot pakweg 2005 was het verschil tussen de top 3 en de rest van de Eredivisie veel groter volgens mij (dus niet alleen een probleem van Feyenoord, maar Ajax en PSV pakken desondanks vaker gewoon een respectabel aantal punten, hebben over het algemeen minder moeite met 'de kleintjes' en winnen in ieder geval nog prijzen. Hoewel het spel daar ook minder dominant is geworden dan voorheen).
Plus dat nu echt overal, hoe klein ook, het talent direct wordt weggekocht door de grote clubs. Zelfs je jeugd is niet veilig.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'90 tot '05 was de vijver kwalitatief aardige spelers ook veel en veel groter. Het was dus veel simpeler om een aardige selectie bij elkaar te sprokkelen.
Ook ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Plus dat nu echt overal, hoe klein ook, het talent direct wordt weggekocht door de grote clubs. Zelfs je jeugd is niet veilig.
Kan echt niet begrijpen dat die verkapte kinderhandel gewoon toegestaan is.quote:
Tja, dat moet je ze maar een plan voorleggen. Dat praat wat makkelijker. Misschien met het nieuwe hoofd jeugdopleiding.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Plus dat nu echt overal, hoe klein ook, het talent direct wordt weggekocht door de grote clubs. Zelfs je jeugd is niet veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |