In het begin en op 't eind was het prima. Ertussen in voor iemand van zijn kaliber zwaar ondermaats. Maar wat je zegt, vind maar 's een ander. (in de eredivise, want Martin 'bord op schoot' kijkt nauwelijks verder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar had er meer van verwacht. Geen groot gemis alstie gaat dus, maar haal maar eens een vervanger die beter is ..
Gewoon JPB terughalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar had er meer van verwacht. Geen groot gemis alstie gaat dus, maar haal maar eens een vervanger die beter is ..
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, vooral Vilhena.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:39 schreef eight het volgende:
[..]
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.
Vilhena in dit voorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:39 schreef eight het volgende:
[..]
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.
Stuk beter dan dat van ons. Nazi's hadden trouwens bruine shirts, vandaar de term bruinhemden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef exile79 het volgende:
Die aanvoerder van Ajax lijkt wel een nazi in dat zwarte uitshirt en die rode aanvoerdersband. Treffend.
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Stuk beter dan dat van ons. Nazi's hadden trouwens bruine shirts, vandaar de term bruinhemden.
Bedoelde hij daar de beker mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking van Johan wel mooi gisteren; 'ze staan straks met lege handen zelfs Feyenoord heeft een hoofdprijs.'
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?quote:
Uh.. is dit grappig bedoeld ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?
Wen er maar aan knul, als Nederlandse club speel je nog maar voor twee prijzen.quote:
Uh Vermeer?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net even wat beelden van 99 bekeken ongelooflijk dat we toen nog eredivisie spelers als Bosvelt Van Wonderen Paauwe Van Gastel en Konterman konden halen die ook gelijk een versterking waren.
Sindsdien zo uit het hoofd waren alleen Kuijt Janmaat en Toornstra daarna echt een versterking Immers en Schaken misschien ook maar die hadden ook altijd veel gezeik.
Zo'n goden waren die gasten nou ook weer niet. Heel degelijke spelers die in een hecht collectief speelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net even wat beelden van 99 bekeken ongelooflijk dat we toen nog eredivisie spelers als Bosvelt Van Wonderen Paauwe Van Gastel en Konterman konden halen die ook gelijk een versterking waren.
Sindsdien zo uit het hoofd waren alleen Kuijt Janmaat en Toornstra daarna echt een versterking Immers en Schaken misschien ook maar die hadden ook altijd veel gezeik.
Allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?
Inderdaad. Ik ben er een voorstander van om niet zoveel domme spelers in het team te hebben, dat komt de mentaliteit en teamspirit echt niet ten goede. Zeker als je je bedenkt dat we eerst ook nog Kazim hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde net zeggen. Met het IQ van Elia en Vilhena bij elkaar haal je nog geen 500 punten met de CITO.
Wat gênant dit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van mij mag hij oprotten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, vooral Vilhena.
[ afbeelding ]
SA iddquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploeg
Duitse leger =/= van origine Nazi.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploeg
Liep er toen ook niet gewoon veel meer kwaliteit rond in de eredivisie en dus haalbaar voor ons? Die namen van '99 waren natuurlijk ook geen wereldtoppers. Kan je eigenlijk niet vergelijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |