Joepie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Vilhena alsnog bijtekent mag jij mijn UI kiezen voor 2 weken.
Nee joh, die mensen bestaan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:17 schreef De_Pel het volgende:
Voor de mensen die blijven volhouden dat Kramer het best aardig doet:
Spits AZ: 26 doelpunten
Spits PSV: 24 doelpunten
Spit Ajax: 21 doelpunten
Spits Feyenoord: 14 doelpunten
Mindere dan Havenaar![]()
Als we toen wisten wat voor brandhout we gingen kopen, hadden we polonaise gelopen als we Cherry hadden gekocht...quote:
Ik vond hem erg meevallen dit seizoen, zelfs tijdens die debiele verliesreeks speelde hij nog ok.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Bronson_ het volgende:
Vilhena kan er helemaal niet zo veel van. Die zou ik zo snel mogelijk eruit kanjeren.
Imo dit seizoen één van de betere spelersquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond hem erg meevallen dit seizoen, zelfs tijdens die debiele verliesreeks speelde hij nog ok.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:18 schreef De_Pel het volgende:
Vilhena in de voorlopige selectie van Oranje. Loopt straks als transfervrij international de deur uit
International van Nederland. Dan ben je een grote hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:18 schreef De_Pel het volgende:
Vilhena in de voorlopige selectie van Oranje. Loopt straks als transfervrij international de deur uit
Havenaar is dan ook gewoon een betere spits.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:17 schreef De_Pel het volgende:
Voor de mensen die blijven volhouden dat Kramer het best aardig doet:
Spits AZ: 26 doelpunten
Spits PSV: 24 doelpunten
Spit Ajax: 21 doelpunten
Spits Feyenoord: 14 doelpunten
Mindere dan Havenaar![]()
Ja? En bij welke topclubs heeft hij het zoal laten zien bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Havenaar is dan ook gewoon een betere spits.
Bij welke topclubs heeft Kramer het laten zien dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja? En bij welke topclubs heeft hij het zoal laten zien bijvoorbeeld?
Geen maar ik denk dat je er hier niemand mee hebt als je zegt dat Kramer er geen pepernoot van kan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij welke topclubs heeft Kramer het laten zien dan?
Boehoe, niet kramert plagen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Havenaar is dan ook gewoon een betere spits.
Had dat geen leuk hoofd-jeugdopleiding geweest?quote:Ricardo Moniz keert na elf jaar terug als hoofdtrainer in Nederland
Ricardo Moniz is met ingang van het seizoen 2016/17 de hoofdtrainer van FC Eindhoven. De club heeft dat vrijdag bevestigd aan het Eindhovens Dagblad.
[...]
Moniz was sinds eind jaren negentig werkzaam als assistent bij de Verenigde Arabische Emiraten en Feyenoord, vervulde functies bij Grasshoppers, Tottenham Hotspur, Hamburger SV en Red Bull Salzburg en stond als hoofdcoach voor de groep bij Jong PSV, Red Bull Salzburg, Ferencváros, Lechia Gdansk, 1860 München en Notts County.
Zo'n voorspelbare reactie dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij welke topclubs heeft Kramer het laten zien dan?
Ik vond die opmerking van Johan wel mooi gisteren; 'ze staan straks met lege handen zelfs Feyenoord heeft een hoofdprijs.'quote:
Heeft in elk geval meer clubs gezien dan die vriend van Gudde. Maar alleen assistent, nooit een vergelijkbare functie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Had dat geen leuk hoofd-jeugdopleiding geweest?
Mag van mij vertrekken.quote:In FeyenoordTV werd er gesproken met Eljero Elia, de man die na de bekerwinst voor nogal wat ophef zorgde. Op zijn tatoeage waren de clubnaam en de datum verkeerd gespeld.
'Een paar vrienden van me zaten een beetje te kloten.' Ik zat voetbal te kijken en lette niet op. Ik zei: Maak een foto. Toen hebben ze het geplaatst, heb ik de foto weggehaald en de goede erop gezet. Maar toen was er zoveel commotie dat ik alle foto's maar heb weggehaald. Zolang ik weet dat het goed op mijn lichaam staat, is het goed.'
Wat komend seizoen betreft houdt Elia alle opties open. Hij meldde dat hij een goed gesprek met Martin van Geel achter de rug heeft en dat hij niet per se weg hoeft. Maar waar zijn toekomst ligt? 'Ik zou het echt niet weten.'
Heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar had er meer van verwacht. Geen groot gemis alstie gaat dus, maar haal maar eens een vervanger die beter is ..quote:
In het begin en op 't eind was het prima. Ertussen in voor iemand van zijn kaliber zwaar ondermaats. Maar wat je zegt, vind maar 's een ander. (in de eredivise, want Martin 'bord op schoot' kijkt nauwelijks verder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar had er meer van verwacht. Geen groot gemis alstie gaat dus, maar haal maar eens een vervanger die beter is ..
Gewoon JPB terughalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar had er meer van verwacht. Geen groot gemis alstie gaat dus, maar haal maar eens een vervanger die beter is ..
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, vooral Vilhena.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:39 schreef eight het volgende:
[..]
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.
Vilhena in dit voorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:39 schreef eight het volgende:
[..]
Eens. Als je toch bedenkt dat ie al 28 is terwijl hij zo ontzettend kinderachtig overkomt op het veld en tijdens een interview. Ik denk eerder dat jonge spelers als Vilhena hem iets leren dan andersom.
Stuk beter dan dat van ons. Nazi's hadden trouwens bruine shirts, vandaar de term bruinhemden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef exile79 het volgende:
Die aanvoerder van Ajax lijkt wel een nazi in dat zwarte uitshirt en die rode aanvoerdersband. Treffend.
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Stuk beter dan dat van ons. Nazi's hadden trouwens bruine shirts, vandaar de term bruinhemden.
Bedoelde hij daar de beker mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking van Johan wel mooi gisteren; 'ze staan straks met lege handen zelfs Feyenoord heeft een hoofdprijs.'
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?quote:
Uh.. is dit grappig bedoeld ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?
Wen er maar aan knul, als Nederlandse club speel je nog maar voor twee prijzen.quote:
Uh Vermeer?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net even wat beelden van 99 bekeken ongelooflijk dat we toen nog eredivisie spelers als Bosvelt Van Wonderen Paauwe Van Gastel en Konterman konden halen die ook gelijk een versterking waren.
Sindsdien zo uit het hoofd waren alleen Kuijt Janmaat en Toornstra daarna echt een versterking Immers en Schaken misschien ook maar die hadden ook altijd veel gezeik.
Zo'n goden waren die gasten nou ook weer niet. Heel degelijke spelers die in een hecht collectief speelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net even wat beelden van 99 bekeken ongelooflijk dat we toen nog eredivisie spelers als Bosvelt Van Wonderen Paauwe Van Gastel en Konterman konden halen die ook gelijk een versterking waren.
Sindsdien zo uit het hoofd waren alleen Kuijt Janmaat en Toornstra daarna echt een versterking Immers en Schaken misschien ook maar die hadden ook altijd veel gezeik.
Allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, een bepaald vrouwelijk familielid van je, daar heeft namelijk ook de hele selectie + technisch staf met z'n klauwen aan gezeten. Trouwens, de gouden microfoon van Lee is sinds die bekerfinale spoorloos. Toeval?
Inderdaad. Ik ben er een voorstander van om niet zoveel domme spelers in het team te hebben, dat komt de mentaliteit en teamspirit echt niet ten goede. Zeker als je je bedenkt dat we eerst ook nog Kazim hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde net zeggen. Met het IQ van Elia en Vilhena bij elkaar haal je nog geen 500 punten met de CITO.
Wat gênant dit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van mij mag hij oprotten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, vooral Vilhena.
[ afbeelding ]
SA iddquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploeg
Duitse leger =/= van origine Nazi.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het nazi-uniform was bij mijn weten gewoon zwart en een bruinhemd de bijnaam voor de nsdapknokploeg
Liep er toen ook niet gewoon veel meer kwaliteit rond in de eredivisie en dus haalbaar voor ons? Die namen van '99 waren natuurlijk ook geen wereldtoppers. Kan je eigenlijk niet vergelijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |