Ja, zeker jammer...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeker. Aardig detail ja, die drie sterren. Jammer dat Feyenoord niet als een A merk wordt gezien en dus van die standaard templates krijgt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft al van jongs af aan te horen gekregen hoe goed hij is, dat verklaart een hoop van zijn gedrag. Zodra meneertje een keer een bal goed heeft geraakt, krijgt hij meteen vervelende maniertjes.. boos worden als hij een vrij trap niet mag nemen etc. Een over het paard getild pleurisjong dat door papa altijd het woord laat doen omdat hij zelf te dom is om te poepen.
Het is overigens opvallend dat de spelers uit de eigen opleiding die gratis of voor weinig de poort uitlopen, bijna altijd de donkere spelers zijn.. die gasten hebben denk ik toch minder loyaliteit naar de club dan de oer-Hollandse knapen als De Vrij, Vlaar, Clasie..
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft al van jongs af aan te horen gekregen hoe goed hij is, dat verklaart een hoop van zijn gedrag. Zodra meneertje een keer een bal goed heeft geraakt, krijgt hij meteen vervelende maniertjes.. boos worden als hij een vrij trap niet mag nemen etc. Een over het paard getild pleurisjong dat door papa altijd het woord laat doen omdat hij zelf te dom is om te poepen.
Het is overigens opvallend dat de spelers uit de eigen opleiding die gratis of voor weinig de poort uitlopen, bijna altijd de donkere spelers zijn.. die gasten hebben denk ik toch minder loyaliteit naar de club dan de oer-Hollandse knapen als De Vrij, Vlaar, Clasie..
Eens, wat je ook van hem vind sommige teksten hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:23 schreef Scrummie het volgende:
"Ik heb gelezen dat"
"Vilhena is een verwend kut negert!"
Jongens jongens jongens toch.
?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:06 schreef timmmmm het volgende:
Altijd hetzelfde met die luie, onbetrouwbare kankernegers he
Heb ik zo ongeveer alle racistische stereotypes benoemd? Wat een mongool joh, die Pleun
Vlaar verlengde zijn contract op een moment dat het voor Feyenoord gunstiger was als voor hemzelf. Clasie verlengde zijn contract ook op een moment dat het voor hemzelf niet echt nodig was. De Vrij weet ik even niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Men (lees Pleun) lijkt ook een vrij kort geheugen te hebben. Rond alle drie spelers die hij noemt als 'blanke' spelers (de Vrij, Clasie, Vlaar) was er wel wat qua transfer/contract. Vlaar die "ik blijf" zegt, vervolgens 3 dagen later in Engeland zit. Clasie en zijn contractverlenging was ook problematisch, en ook met de Vrij waren er genoeg momenten dat je dacht "dat komt niet meer goed".
Alle 3 topgozers verder overigens.
Ja, het dubbeltje viel de goeie kant op ja. Maar het had weinig gescheeld of zowel De Vrij als Clasie konden transfervrij weg. Net zoals het weinig had gescheeld of Vilhena had pakweg 2 jaar terug wél langere tijd bijgetekend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Vlaar verlengde zijn contract op een moment dat het voor Feyenoord gunstiger was als voor hemzelf. Clasie verlengde zijn contract ook op een moment dat het voor hemzelf niet echt nodig was. De Vrij weet ik even niet meer
Woorden als luie tyfusneger of kanker etc. zou ik nooit gebruiken, maar zegt genoeg over je geestelijke vermogens denk ik. Ik reageer bijna nooit op de man op forums, vind dat tamelijk zinloos.. beetje gaan kutten op elkaar op internet.. mensjes achter een schermpje die je niet kent.. lekker boeiend. Mensen mogen best kritiek hebben op mijn posts..geen problemen mee. Maar jij zou wel eens in de spiegel mogen kijken.. je hebt zelf vaak een stevige mening maar kan die van een ander niet hebben.. dan word je persoonlijk. Zwaktebodquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het dubbeltje viel de goeie kant op ja. Maar het had weinig gescheeld of zowel De Vrij als Clasie konden transfervrij weg. Net zoals het weinig had gescheeld of Vilhena had pakweg 2 jaar terug wél langere tijd bijgetekend.
De ene is een luie tyfus neger, en de anderen zijn helden.
Joh, waar word ik nu weer persoonlijk? Je begint op tim te lijken. Zwaktebod. De enige die hier niet tegen een andere mening lijkt te kunnen ben jij op dit moment.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Woorden als luie tyfusneger of kanker etc. zou ik nooit gebruiken, maar zegt genoeg over je geestelijke vermogens denk ik. Ik reageer bijna nooit op de man op forums, vind dat tamelijk zinloos.. beetje gaan kutten op elkaar op internet.. mensjes achter een schermpje die je niet kent.. lekker boeiend. Mensen mogen best kritiek hebben op mijn posts..geen problemen mee. Maar jij zou wel eens in de spiegel mogen kijken.. je hebt zelf vaak een stevige mening maar kan die van een ander niet hebben.. dan word je persoonlijk. Zwaktebod
Ik doel meer op vorige posts, maar goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, waar word ik nu weer persoonlijk? Je begint op tim te lijken. Zwaktebod. De enige die hier niet tegen een andere mening lijkt te kunnen ben jij op dit moment.
quote:Chery valt in de prijzen bij Queens Park Rangers
Tjaronn Chery is bij Queens Park Rangers uitgeroepen tot Speler van het Jaar. De middenvelder vertrok afgelopen zomer van FC Groningen naar Queens Park Rangers en is bezig aan een uitstekend eerste seizoen in Londen.
Chery werd door de spelersselectie van Queens Park Rangers verkozen tot Speler van het Jaar, terwijl ook de jeugdafdeling van de supportersvereniging Chery verkoos tot Speler van het Jaar. Verdediger Grant Hall werd door de volwassen supporters verkozen tot Speler van het Jaar, terwijl Junior Hoilett het Doelpunt van het Seizoen scoorde tijdens het duel met Brentford (3-0 winst).
Chery speelde dit seizoen, met nog één competitiewedstrijd te gaan, 38 competitiewedstrijden namens Queens Park Rangers, daarin wist de Nederlandse middenvelder tien keer te scoren. Het was overigens geen succesvol seizoen voor Queens Park Rangers. Afgelopen seizoen degradeerde het uit de Premier League en op dit moment staat de club op de dertiende plaats in de Championship.
Wat leuk! Wist helemaal niet dat ie kinderen had joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kuyt was gisteren op anfield.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef Boma het volgende:
[..]
Wat leuk! Wist helemaal niet dat ie kinderen had joh.
Prima speler om in je selectie te hebben.quote:Jens Toornstra gaf vrijdagochtend antwoord op verschillende vragen van supporters via een chatsessie. De middenvelder geeft aan trots te zijn op de supporters. ‘Een uitverkocht stadion is altijd mooi. Zondag zijn we eigenlijk al uitgespeeld, maar is De Kuip toch uitverkocht.’
Toornstra benoemt ook zijn persoonlijke hoogtepunt in zijn carrière. ‘Mijn persoonlijke hoogtepunt is de bekerwinst vorige week. Het mooiste was de Coolsingel en de ontlading bij de 2-1.’
De middenvelder geeft aan graag te willen blijven bij Feyenoord. ‘Je weet nooit wat de toekomst brengt, maar ik heb net een huis gekocht in Ter Aar dus wat mij betreft blijf ik nog wel eventjes in Rotterdam.’
Met privejet hoorde ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kuyt was gisteren op anfield.
Als Vilhena alsnog bijtekent mag jij mijn UI kiezen voor 2 weken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef GGMM het volgende:
Wederom een reden om Van Bronckhorst totaal niet serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |