Fenenoordquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme zeg. Moet makkelijk leven zijn wanneer je niet wordt gehinderd door enige vorm van intelligentie.
Plaatsvervangende schaamte!quote:
We hadden ook bijna een linksback met een fc 020-aarsgewei.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:34 schreef Boma het volgende:
Een spelert met 'Feyenoord' op z'n lichaam gegraveerd :x dalijk krijgen we nog een of andere Haagse tokkie met een FCDH tattoo op z'n rug.
Helaas. Doet me steeds meer denken aan idiocrazy:quote:
Zou ik ook zetten als ik zo'n wereldgoal zou maken in de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon nog enigzins hersteld worden, gelukkig voor hem
[ afbeelding ]
Die keeper van de tegenstanderquote:
Nooit ben je hier.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:50 schreef yvette1982 het volgende:
Als iemand zondag nog naar Feyenoord wilt dan kan hij mijn kaartje voor vak T kopen op viagogo. Heb het er net voor een spotprijs op gezet.
Daar bovenop komt het feit dat witte inkt slechts heel kort blijft zittenquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:17 schreef raptorix het volgende:
Al afgezien van de spelfouten is het gewoon een pruts tatoo, de verhoudingen kloppen voor geen meter, lijnen zijn slecht, tatoo is scheef, en ruimtelijke diepte lijkt al helemaal nergens op.
Dat is niet helemaal waar, ze post soms wel eens wat.quote:
Wat ben je dan voor prutserquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat de kuip het enig stadion in Nederland is waar ik nooit ben geweest
Het mooiste voor het laatst bewaard?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat de kuip het enig stadion in Nederland is waar ik nooit ben geweest
Ga een keer mee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Kan ie weer lekker 2 keer per seizoen een bal in de kruising krullenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik lees dat bisseswar terug wil komen? Volgt iemand hem nog de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |