Omdat Gio nog de ijdele hoop heeft hem over te kunnen halen te blijvenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam meneer Vilhena opstellen in deze wedstrijd.
Waarom zou je Achahbar niet opstellen?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam meneer Vilhena opstellen in deze wedstrijd.
hoogtepuntjes :quote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geweldige man die tenminste lekker kritisch durft te zijn. Groot gemis wel
quote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef MPC60 het volgende:
Wedstrijd niet gezien, lig in het ziekenhuis, maar deze middag kan nu al niet kapot. Iemand opperkneus ggmm al gespot met z'n troostprijs?
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt kom ik 34 dagen niet op FOK
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op zondag 8 mei 2016 18:15 schreef Pascalus het volgende:
Overigens heeft Excelsior het gered dus volgend seizoen 3 Rotterdamse clubs in de Eredivisie.
Ik heb nog nooit zo genoten van het kampioenschap van PSV.quote:
Beterschap gozer!quote:Op zondag 8 mei 2016 18:11 schreef MPC60 het volgende:
Wedstrijd niet gezien, lig in het ziekenhuis, maar deze middag kan nu al niet kapot. Iemand opperkneus ggmm al gespot met z'n troostprijs?
Aldus Schuurman, die hoeven we dus het komende seizoen niet in Feyenoord 1 te verwachten.quote:“We zijn bezig met verhuur naar een Eredivisieclub zodat ik meer minuten kan maken. Ik ben natuurlijk een echte Feyenoorder, maar als een andere optie beter is, dan moet ik dat doen.”
Toch mooi vier minuten kunnen pakken vandaag!!quote:Op zondag 8 mei 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Schuurman, die hoeven we dus het komende seizoen niet in Feyenoord 1 te verwachten.
En dan halen we weer een matige middenvelder uit de eredivisie om Vilhena te vervangen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Schuurman, die hoeven we dus het komende seizoen niet in Feyenoord 1 te verwachten.
Ach, hij had anders toch geen minuten gemaakt volgend seizoen aangezien er nog wel wat bij gaat komen + Gustafson die er volgend seizoen echt moet staan.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De man die nu mijn huidige ringtone is, als waardig opvolger van Van Vlietquote:Op zondag 8 mei 2016 17:08 schreef Zipportal het volgende:
Jan DirkGodtwitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:36:00Het was een enorme eer om dit prachtige werk al die jaren te mogen doen. https://t.co/9ji8bOqOSE reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!quote:
Al die miskopen die gedaan zijn, nog een wonder dat je derde bent geworden uiteindelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:15 schreef H.FR het volgende:
Bilal had vandaag kansen zat om zn basisplek voor volgend seizoen vast te leggen. Wat een kutvoetballer. Schuurman en Achahbar moeten lekker weg gaan, met deze coach krijgen ze toch geen kansen.
De Kuip heeft het verschil gemaakt.. als we in een stadion als dat van, pak 'm beet, Zwolle hadden gespeeld, dan waren we ergens in de middenmoot geeindigdquote:Op zondag 8 mei 2016 20:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Al die miskopen die gedaan zijn, nog een wonder dat je derde bent geworden uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |