Dat is al heel lang zo toch? Na 5 kaarten ben je geschorst, schorsingen neem je mee. Wat ik vreemder vind is dat je ook gele kaarten uit de laatste 2 competitieronden meeneemt naar het nieuwe seizoen (althans, dat was wel altijd zo)quote:Op zondag 8 mei 2016 03:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is dat trouwens voor iets mafs? Dat de vijfde gele kaart zorgt voor een schorsing in het nieuwe seizoen.Geldt dan toch hopelijk ook voor de JC schaal...
Oh, dat is zeker raar...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is al heel lang zo toch? Na 5 kaarten ben je geschorst, schorsingen neem je mee. Wat ik vreemder vind is dat je ook gele kaarten uit de laatste 2 competitieronden meeneemt naar het nieuwe seizoen (althans, dat was wel altijd zo)
Echt belachelijk triest weer jaquote:Op zondag 8 mei 2016 13:41 schreef Caland het volgende:
Kuyt weer in de spits
Ik ga lekker iets anders doen vanmiddag.
Als er een WK voorzetten onder kniehoogte geven bestond dan was ie een godquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Gio heeft 0 vertrouwen in Achahbar. Ik heb 0 vertrouwen in Gio.
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Gio heeft 0 vertrouwen in Achahbar. Ik heb 0 vertrouwen in Gio.
Proficiat kerelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dekatria op 08-05-2016 16:29:15 ]
Dat wordt dan het excuus voor volgend jaar.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef Kaas- het volgende:
Tegen PSV dus voor de JC-schaal. Op voor een tweede prijs.
Eerst nog even in de vCL uitgeschakeld worden door Bratislava.quote:
Of juist een excuus voor als we weer traditioneel falen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:56 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat wordt dan het excuus voor volgend jaar.
Serieus jammer dat Gio niet eens tijdens een zinloze wedstrijd als vandaag Anass de kans heeft gegeven.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of juist een excuus voor als we weer traditioneel falen.
"Ja je ziet toch dat die wedstrijd voor de JC-schaal veel kracht heeft gekost bij de spelers. Dat is natuurlijk geen reden om de eerste vijf wedstrijden te verliezen, maar het is wel de realiteit."
- Gio, september 2016.
Geen enkele Nederlandse club voegt wat toe aan de Europese competities... Wat dat betreft, hebben PSV en Feyenoord als enige een echte (hoofd)prijsquote:Op zondag 8 mei 2016 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst nog even in de vCL uitgeschakeld worden door Bratislava.
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:36:00Het was een enorme eer om dit prachtige werk al die jaren te mogen doen. https://t.co/9ji8bOqOSE reageer retweet
Geweldige man die tenminste lekker kritisch durft te zijn. Groot gemis welquote:Op zondag 8 mei 2016 17:08 schreef Zipportal het volgende:
Jan DirkGodtwitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:36:00Het was een enorme eer om dit prachtige werk al die jaren te mogen doen. https://t.co/9ji8bOqOSE reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |