Werkenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:33 schreef TVKijkert het volgende:
Ik begrijp uit de TT dat de TS voor de AH werkt en dankzij koevermansgod 70¤ kon besparen.
85quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:34 schreef TVKijkert het volgende:
Of wat kosten die shirtjes tegenwoordig? Eurootje of 90?
De Croky Cupquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luik? Hoe dan... die hebben zich nergens voor geplaatst.
Die flikkers hebben de beker...
Volg hem ook op snapchat, maar bij hem thuis zitten ze bijna constant met een groep te basketballen in de tuin. Aardig optrekje ook wel, maar je zal er als kakgezin een huisje naast hebbenquote:
Doen ze mooi tochquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Volg hem ook op snapchat, maar bij hem thuis zitten ze bijna constant met een groep te basketballen in de tuin. Aardig optrekje ook wel, maar je zal er als kakgezin een huisje naast hebben
Ja van mij mogen ze. Maar zie het al helemaal voor me hoe Huib met z'n vrouw eindelijk dat dikke huis hebben kunnen kopen en dan elke dag het geluid van hangjeugd uit Rotterdam naast zich hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen ze mooi toch. Lijkt zich wel te vermaken, maar neemt z'n werk wel serieus.
En dan heb je dit lichtpunt erbij lopen:quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja van mij mogen ze. Maar zie het al helemaal voor me hoe Huib met z'n vrouw eindelijk dat dikke huis hebben kunnen kopen en dan elke dag het geluid van hangjeugd uit Rotterdam naast zich hebben.
Heeft een maat van hem die gezet na het stappen die avond na de winst vraag ik mij af? Dan heb je zoveel geld en dan vind je zo tattoo artiest.....quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon nog enigzins hersteld worden, gelukkig voor hem
[ afbeelding ]
Heb je godverdomme een van de dikste salarissen van het land, ga je naar zo'n dronken tattoo artistquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goffetomme zeg. Moet makkelijk leven zijn wanneer je niet wordt gehinderd door enige vorm van intelligentie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fenenoord
24 mei
Man, man, man
Waarschijnlijk geld gekregen van het AD.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:07 schreef MPC60 het volgende:
Tering jantje. Kijkt hij dan niet voor hij iets online zet?Beker is erg lelijk gezet, letters zien er ook niet uit. Probeert hij weer een vriend wat business te brengen ofzo? Tering christus Elia wat doe je.
Fenenoordquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme zeg. Moet makkelijk leven zijn wanneer je niet wordt gehinderd door enige vorm van intelligentie.
Plaatsvervangende schaamte!quote:
We hadden ook bijna een linksback met een fc 020-aarsgewei.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:34 schreef Boma het volgende:
Een spelert met 'Feyenoord' op z'n lichaam gegraveerd :x dalijk krijgen we nog een of andere Haagse tokkie met een FCDH tattoo op z'n rug.
Helaas. Doet me steeds meer denken aan idiocrazy:quote:
Zou ik ook zetten als ik zo'n wereldgoal zou maken in de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die keeper van de tegenstanderquote:
Nooit ben je hier.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:50 schreef yvette1982 het volgende:
Als iemand zondag nog naar Feyenoord wilt dan kan hij mijn kaartje voor vak T kopen op viagogo. Heb het er net voor een spotprijs op gezet.
Daar bovenop komt het feit dat witte inkt slechts heel kort blijft zittenquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:17 schreef raptorix het volgende:
Al afgezien van de spelfouten is het gewoon een pruts tatoo, de verhoudingen kloppen voor geen meter, lijnen zijn slecht, tatoo is scheef, en ruimtelijke diepte lijkt al helemaal nergens op.
Dat is niet helemaal waar, ze post soms wel eens wat.quote:
Wat ben je dan voor prutserquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat de kuip het enig stadion in Nederland is waar ik nooit ben geweest
Het mooiste voor het laatst bewaard?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat de kuip het enig stadion in Nederland is waar ik nooit ben geweest
Ga een keer mee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:09 schreef raptorix het volgende:
Kan ie weer lekker 2 keer per seizoen een bal in de kruising krullenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik lees dat bisseswar terug wil komen? Volgt iemand hem nog de laatste tijd?
Drenthe hadden we er prima bij kunnen hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:55 schreef Pascalus het volgende:
Biseswar zou wel een goeie zijn voor het Feyenoord bierteam. Burgerking in de spits, Bruins op het middenveld en Drenthe aanvoerder.
Als die jongen voor de sport had geleefd had het een hele goede voetballer kunnen worden. Inmiddels komt ie zelfs tekort voor de middenmoot in de Eredivisie, die moet je er echt niet bij willen hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Drenthe hadden we er prima bij kunnen hebben.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ah man ik lig hier in m'n ziekenhuisbed helemaal kapot te gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:55 schreef Pascalus het volgende:
Biseswar zou wel een goeie zijn voor het Feyenoord bierteam. Burgerking in de spits, Bruins op het middenveld en Drenthe aanvoerder.
Istie het voetballen verleerd dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die jongen voor de sport had geleefd had het een hele goede voetballer kunnen worden. Inmiddels komt ie zelfs tekort voor de middenmoot in de Eredivisie, die moet je er echt niet bij willen hebben.
Hofs en Lucius erbij Timmer of Aerts op goal.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:55 schreef Pascalus het volgende:
Alleen De Cler. Heb je verder niemand nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hofs en Lucius erbij Timmer of Aerts op goal.
2015 belde.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ruikt_drugs_dri.html
Lucius gek geworden.
Is transfervrij geloof ik, Yellow zal het wel een buitenkansje noemen. Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef MPC60 het volgende:
Ik lees dat bisseswar terug wil komen? Volgt iemand hem nog de laatste tijd?
Eenzijdig bericht wel. Wellicht dat ze bij Milaan denken dat een 21 jarige jeugdinternational wel binnen te halen valt voor een paar ton salaris, maar blijkt hij 8/9 ton te vragen ..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees dat zelfs AC Milan zou zijn geschrokken van de eisen van Vilhena, en Vilhena mogelijk op zoek moet naar een andere club.
Maar het ligt allemaal aan Van Geel hoor.
Past precies in het beeld van Vilhena dat ik al van hem had, dat van onoprechte en verwende kutvoetballer.
Over enkele jaren zien we hem voor een miljoenensalaris spelen bij een Turkse laagvlieger ofzo.
En Bellamy!quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Milan van dergelijke bedragen schrikt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eenzijdig bericht wel. Wellicht dat ze bij Milaan denken dat een 21 jarige jeugdinternational wel binnen te halen valt voor een paar ton salaris, maar blijkt hij 8/9 ton te vragen ..
In de winterstop sloeg hij nog een miljoenensalaris van Sampdoria af. Als dat soort salarissen worden geboden is het niet gek dat ze nu weer inzetten op een soortgelijk salaris.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Milan van dergelijke bedragen schrikt.
Maar ondertussen ontstaat meer en meer de indruk dat Vilhena een onrealistisch hoog eisenpakket heeft.
Enige bescheidenheid zou hem sieren. Zo goed is hij niet. Het is niet de nieuwe Seedorf ofzo (om het even bij Nederlandse Milan helden te houden).
Vilhena heeft al van jongs af aan te horen gekregen hoe goed hij is, dat verklaart een hoop van zijn gedrag. Zodra meneertje een keer een bal goed heeft geraakt, krijgt hij meteen vervelende maniertjes.. boos worden als hij een vrij trap niet mag nemen etc. Een over het paard getild pleurisjong dat door papa altijd het woord laat doen omdat hij zelf te dom is om te poepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees dat zelfs AC Milan zou zijn geschrokken van de eisen van Vilhena, en Vilhena mogelijk op zoek moet naar een andere club.
Past precies in het beeld van Vilhena dat ik al van hem had, dat van onoprechte en verwende kutvoetballer.
Over enkele jaren zien we hem voor een miljoenensalaris spelen bij een Turkse laagvlieger ofzo.
Heeft meer met zijn afkomst te maken natuurlijk. Zonder verder te willen discrimineren, maar jongens van die afkomst hebben er wel een handje van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja leuk. Had liever Drenthe gratis erbij gehad, die overal kan spelen, dan een Vejinovic, die ons 3,5 miljoen heeft gekost en het niveau niet aan kan.quote:
Zeker. Aardig detail ja, die drie sterren. Jammer dat Feyenoord niet als een A merk wordt gezien en dus van die standaard templates krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:59 schreef H.FR het volgende:
Goftedomme, Ajax heeft een alleraardigst uitshirt.
Ja, zeker jammer...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeker. Aardig detail ja, die drie sterren. Jammer dat Feyenoord niet als een A merk wordt gezien en dus van die standaard templates krijgt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft al van jongs af aan te horen gekregen hoe goed hij is, dat verklaart een hoop van zijn gedrag. Zodra meneertje een keer een bal goed heeft geraakt, krijgt hij meteen vervelende maniertjes.. boos worden als hij een vrij trap niet mag nemen etc. Een over het paard getild pleurisjong dat door papa altijd het woord laat doen omdat hij zelf te dom is om te poepen.
Het is overigens opvallend dat de spelers uit de eigen opleiding die gratis of voor weinig de poort uitlopen, bijna altijd de donkere spelers zijn.. die gasten hebben denk ik toch minder loyaliteit naar de club dan de oer-Hollandse knapen als De Vrij, Vlaar, Clasie..
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft al van jongs af aan te horen gekregen hoe goed hij is, dat verklaart een hoop van zijn gedrag. Zodra meneertje een keer een bal goed heeft geraakt, krijgt hij meteen vervelende maniertjes.. boos worden als hij een vrij trap niet mag nemen etc. Een over het paard getild pleurisjong dat door papa altijd het woord laat doen omdat hij zelf te dom is om te poepen.
Het is overigens opvallend dat de spelers uit de eigen opleiding die gratis of voor weinig de poort uitlopen, bijna altijd de donkere spelers zijn.. die gasten hebben denk ik toch minder loyaliteit naar de club dan de oer-Hollandse knapen als De Vrij, Vlaar, Clasie..
Eens, wat je ook van hem vind sommige teksten hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:23 schreef Scrummie het volgende:
"Ik heb gelezen dat"
"Vilhena is een verwend kut negert!"
Jongens jongens jongens toch.
?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:06 schreef timmmmm het volgende:
Altijd hetzelfde met die luie, onbetrouwbare kankernegers he
Heb ik zo ongeveer alle racistische stereotypes benoemd? Wat een mongool joh, die Pleun
Vlaar verlengde zijn contract op een moment dat het voor Feyenoord gunstiger was als voor hemzelf. Clasie verlengde zijn contract ook op een moment dat het voor hemzelf niet echt nodig was. De Vrij weet ik even niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Men (lees Pleun) lijkt ook een vrij kort geheugen te hebben. Rond alle drie spelers die hij noemt als 'blanke' spelers (de Vrij, Clasie, Vlaar) was er wel wat qua transfer/contract. Vlaar die "ik blijf" zegt, vervolgens 3 dagen later in Engeland zit. Clasie en zijn contractverlenging was ook problematisch, en ook met de Vrij waren er genoeg momenten dat je dacht "dat komt niet meer goed".
Alle 3 topgozers verder overigens.
Ja, het dubbeltje viel de goeie kant op ja. Maar het had weinig gescheeld of zowel De Vrij als Clasie konden transfervrij weg. Net zoals het weinig had gescheeld of Vilhena had pakweg 2 jaar terug wél langere tijd bijgetekend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Vlaar verlengde zijn contract op een moment dat het voor Feyenoord gunstiger was als voor hemzelf. Clasie verlengde zijn contract ook op een moment dat het voor hemzelf niet echt nodig was. De Vrij weet ik even niet meer
Woorden als luie tyfusneger of kanker etc. zou ik nooit gebruiken, maar zegt genoeg over je geestelijke vermogens denk ik. Ik reageer bijna nooit op de man op forums, vind dat tamelijk zinloos.. beetje gaan kutten op elkaar op internet.. mensjes achter een schermpje die je niet kent.. lekker boeiend. Mensen mogen best kritiek hebben op mijn posts..geen problemen mee. Maar jij zou wel eens in de spiegel mogen kijken.. je hebt zelf vaak een stevige mening maar kan die van een ander niet hebben.. dan word je persoonlijk. Zwaktebodquote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het dubbeltje viel de goeie kant op ja. Maar het had weinig gescheeld of zowel De Vrij als Clasie konden transfervrij weg. Net zoals het weinig had gescheeld of Vilhena had pakweg 2 jaar terug wél langere tijd bijgetekend.
De ene is een luie tyfus neger, en de anderen zijn helden.
Joh, waar word ik nu weer persoonlijk? Je begint op tim te lijken. Zwaktebod. De enige die hier niet tegen een andere mening lijkt te kunnen ben jij op dit moment.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Woorden als luie tyfusneger of kanker etc. zou ik nooit gebruiken, maar zegt genoeg over je geestelijke vermogens denk ik. Ik reageer bijna nooit op de man op forums, vind dat tamelijk zinloos.. beetje gaan kutten op elkaar op internet.. mensjes achter een schermpje die je niet kent.. lekker boeiend. Mensen mogen best kritiek hebben op mijn posts..geen problemen mee. Maar jij zou wel eens in de spiegel mogen kijken.. je hebt zelf vaak een stevige mening maar kan die van een ander niet hebben.. dan word je persoonlijk. Zwaktebod
Ik doel meer op vorige posts, maar goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, waar word ik nu weer persoonlijk? Je begint op tim te lijken. Zwaktebod. De enige die hier niet tegen een andere mening lijkt te kunnen ben jij op dit moment.
quote:Chery valt in de prijzen bij Queens Park Rangers
Tjaronn Chery is bij Queens Park Rangers uitgeroepen tot Speler van het Jaar. De middenvelder vertrok afgelopen zomer van FC Groningen naar Queens Park Rangers en is bezig aan een uitstekend eerste seizoen in Londen.
Chery werd door de spelersselectie van Queens Park Rangers verkozen tot Speler van het Jaar, terwijl ook de jeugdafdeling van de supportersvereniging Chery verkoos tot Speler van het Jaar. Verdediger Grant Hall werd door de volwassen supporters verkozen tot Speler van het Jaar, terwijl Junior Hoilett het Doelpunt van het Seizoen scoorde tijdens het duel met Brentford (3-0 winst).
Chery speelde dit seizoen, met nog één competitiewedstrijd te gaan, 38 competitiewedstrijden namens Queens Park Rangers, daarin wist de Nederlandse middenvelder tien keer te scoren. Het was overigens geen succesvol seizoen voor Queens Park Rangers. Afgelopen seizoen degradeerde het uit de Premier League en op dit moment staat de club op de dertiende plaats in de Championship.
Wat leuk! Wist helemaal niet dat ie kinderen had joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kuyt was gisteren op anfield.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef Boma het volgende:
[..]
Wat leuk! Wist helemaal niet dat ie kinderen had joh.
Prima speler om in je selectie te hebben.quote:Jens Toornstra gaf vrijdagochtend antwoord op verschillende vragen van supporters via een chatsessie. De middenvelder geeft aan trots te zijn op de supporters. ‘Een uitverkocht stadion is altijd mooi. Zondag zijn we eigenlijk al uitgespeeld, maar is De Kuip toch uitverkocht.’
Toornstra benoemt ook zijn persoonlijke hoogtepunt in zijn carrière. ‘Mijn persoonlijke hoogtepunt is de bekerwinst vorige week. Het mooiste was de Coolsingel en de ontlading bij de 2-1.’
De middenvelder geeft aan graag te willen blijven bij Feyenoord. ‘Je weet nooit wat de toekomst brengt, maar ik heb net een huis gekocht in Ter Aar dus wat mij betreft blijf ik nog wel eventjes in Rotterdam.’
Met privejet hoorde ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kuyt was gisteren op anfield.
Als Vilhena alsnog bijtekent mag jij mijn UI kiezen voor 2 weken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef GGMM het volgende:
Wederom een reden om Van Bronckhorst totaal niet serieus te nemen.
Joepie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Vilhena alsnog bijtekent mag jij mijn UI kiezen voor 2 weken.
Nee joh, die mensen bestaan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:17 schreef De_Pel het volgende:
Voor de mensen die blijven volhouden dat Kramer het best aardig doet:
Spits AZ: 26 doelpunten
Spits PSV: 24 doelpunten
Spit Ajax: 21 doelpunten
Spits Feyenoord: 14 doelpunten
Mindere dan Havenaar![]()
Als we toen wisten wat voor brandhout we gingen kopen, hadden we polonaise gelopen als we Cherry hadden gekocht...quote:
Ik vond hem erg meevallen dit seizoen, zelfs tijdens die debiele verliesreeks speelde hij nog ok.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Bronson_ het volgende:
Vilhena kan er helemaal niet zo veel van. Die zou ik zo snel mogelijk eruit kanjeren.
Imo dit seizoen één van de betere spelersquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond hem erg meevallen dit seizoen, zelfs tijdens die debiele verliesreeks speelde hij nog ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |