Oja, goeie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:42 schreef Milan. het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je haar ook een linkje geeft.
Ja, precies. Ook zonde van de tijd. Beter doorfokken en dat shirtje gewoon in een rode zakquote:Op donderdag 28 april 2016 16:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. 9 van de 10x verkoop je die meuk op marktplaats toch niet en gooi je het uitendelijk toch weg.
Ik aan croma.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
Ik moet bij Braddie ook altijd aan braadworst denken
Eerste vlog ja hehaheequote:Op donderdag 28 april 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Bakken en Braddie
haha
no offence hoor Braddie. Ik ga even mijn oortjes pakken om je eerste vlog te kijken
Ja leuk beestje is het he?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:50 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie wat heb jij een lief hondje
is m`n 4e eerste vlog ondertussenquote:
Maar neem aan dat je haar regelmatig uitlaat? En dat je dan wel minimaal 400 loopt?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk beestje is het he?
Heb haar samen met m`n moeder opnieuw opgevoed, beestje durfde niets meer, was voor alles bang, nou is het meeste er wel uitgekregen, ze is een stuk socialer. Minder snel bang (al blijft ze zoals in dat filmpje te zien is, wel redelijk angstig..) En ook veel vriendelijker. Maar dit heeft wel ruim 2 jaar geduurd.
Ja fucking lame. Wij zijn je enige publiek en wij weten allemaal hoe het zit. Je liegt tegen je publiek en we weten het Braddie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
is m`n 4e eerste vlog ondertussen
Zijn die honden niet van zichzelf al heel zenuwachtig?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk beestje is het he?
Heb haar samen met m`n moeder opnieuw opgevoed, beestje durfde niets meer, was voor alles bang, nou is het meeste er wel uitgekregen, ze is een stuk socialer. Minder snel bang (al blijft ze zoals in dat filmpje te zien is, wel redelijk angstig..) En ook veel vriendelijker. Maar dit heeft wel ruim 2 jaar geduurd.
Zo baasje zo hond zeggen ze wel eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zijn die honden niet van zichzelf al heel zenuwachtig?
Uitlaten gaat niet met haar.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je haar regelmatig uitlaat? En dat je dan wel minimaal 400 loopt?
Van een hond heb je die basisconditie toch wel?
Valt op zich wel mee, ligt helemaal aan de opvoeding.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zijn die honden niet van zichzelf al heel zenuwachtig?
Dat is vervelend, want behalve voor het pissen/poepen is de beweging ook belangrijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Uitlaten gaat niet met haar.
Hebben zowel mijn moeder als ik meerdere malen geprobeerd in de 3 jaar dat we haar nu hebben. Maar ze is nog wel (zeker buiten) Heel erg agressief naar andere toe (honden, geluiden, mensen die onverwachte bewegingen maken)
En ze is ook voor de kleinste dingetjes bang (Als er een blaadje voor d`r neus valt, of er rent opeens een kind voorbij of er hoest iemand? Dan duikt ze helemaal in elkaar en valt er niet meer mee te lopen)
Dit is uiteraard verschrikkelijk vervelend, dus we houden het bij de achtertuin en zo nu en dan loop ik een klein rondje met haar in de straat s'avonds. Maar verder dan dat gaat helaas niet, want ze is gewoon verschrikkelijk bang op straat.
Wat sneu, gelukkig gaat het nu al beter!!quote:Op donderdag 28 april 2016 16:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, ligt helemaal aan de opvoeding.
Dit beestje is door de vorige eigenaar niet zo best behandeld, en ze hadden een dochtertje van 1,5 die constant aan Bibi zat te trekken, optillen, hardhandig met haar zijn.. Dus zodoende is ze heel erg angstig voor andere mensen geworden.
Doe er mee wat je wilt, maar ik heb afgelopen zaterdag aardig wat lesjes geleerd op de hondentraining en een daarvan is vertellen dat je hond normaal moet doen. Hoe suf dat ook klinkt. Ik snap best dat jij niet met je hond nu de straat op wilt en 't zielig voor haar vindt. Maar jij bevestigd volgens mij ook dat het eng is.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Uitlaten gaat niet met haar.
Hebben zowel mijn moeder als ik meerdere malen geprobeerd in de 3 jaar dat we haar nu hebben. Maar ze is nog wel (zeker buiten) Heel erg agressief naar andere toe (honden, geluiden, mensen die onverwachte bewegingen maken)
En ze is ook voor de kleinste dingetjes bang (Als er een blaadje voor d`r neus valt, of er rent opeens een kind voorbij of er hoest iemand? Dan duikt ze helemaal in elkaar en valt er niet meer mee te lopen)
Dit is uiteraard verschrikkelijk vervelend, dus we houden het bij de achtertuin en zo nu en dan loop ik een klein rondje met haar in de straat s'avonds. Maar verder dan dat gaat helaas niet, want ze is gewoon verschrikkelijk bang op straat.
Klopt zeer zeker.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is vervelend, want behalve voor het pissen/poepen is de beweging ook belangrijk.
Neem je haar weleens mee met toeren?
Alsof je die hebtquote:Op donderdag 28 april 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt een zwaar gevoel bij m'n hart wtf. Rip opso.
Heb je mdma gebruiktquote:Op donderdag 28 april 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt een zwaar gevoel bij m'n hart wtf. Rip opso.
Als ze naar andere honden of mensen of dergelijke agressief begon te doen of als ze gaat piepen dan roep ik altijd "Bibi, doe normaal!" Maar dat maakt het vaak alleen maar erger tot het punt dat als ik haar wil aaien ze begint te piepen (Zo bang is ze..)quote:Op donderdag 28 april 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wilt, maar ik heb afgelopen zaterdag aardig wat lesjes geleerd op de hondentraining en een daarvan is vertellen dat je hond normaal moet doen. Hoe suf dat ook klinkt. Ik snap best dat jij niet met je hond nu de straat op wilt en 't zielig voor haar vindt. Maar jij bevestigd volgens mij ook dat het eng is.
Als een hond in een roedel bang is en begint te piepen zullen de andere honden die hond bijten. De zwakste wordt altijd te grazen genomen. Niet om die hond uit de groep te weren maar om die hond te vertellen dat 'ie normaal moet doen. Jouw hond is agressief naar andere honden. Aan jou om haar te vertellen dat ze normaal moet doen.
Opso is alleen high on lifequote:
Ja, het is nog steeds niet helemaal goed hoor, wat ik al zei. Uitlaten is onmogelijk, en ze is nog wel redelijk bang voor sommige mensen. Maar het is echt al veel beter dan wat het wasquote:Op donderdag 28 april 2016 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat sneu, gelukkig gaat het nu al beter!!
Zou toch echt overwegen een hondentraining te gaan doen. Die trainingen zijn voor jonge, oude, bange, rustige, ervaren etc. honden en is onder professionele begeleiding. Bij ons in de groep ook een hond die totaal niet met andere honden om kan gaan maar dat nu wel leert. Daar hou jij straks een blije hond aan over.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ze naar andere honden of mensen of dergelijke agressief begon te doen of als ze gaat piepen dan roep ik altijd "Bibi, doe normaal!" Maar dat maakt het vaak alleen maar erger tot het punt dat als ik haar wil aaien ze begint te piepen (Zo bang is ze..)
Als ik naar haar toe kom en ze ligt in d`r mandje gaat ze heel vaak al op d`r rug liggen, en als ik haar dan op d`r rug kan aaien op een gegeven moment en ik wil haar op tillen gaat ze piepen, maar niet een kort piepje, maar echt gillen.. en krijsen... Verschrikkelijk sneu
Dat zou dat zware gevoel verklaren.quote:
Misschien leert hij er zelf ook nog wat van ahaha xDquote:Op donderdag 28 april 2016 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou toch echt overwegen een hondentraining te gaan doen. Die trainingen zijn voor jonge, oude, bange, rustige, ervaren etc. honden en is onder professionele begeleiding. Bij ons in de groep ook een hond die totaal niet met andere honden om kan gaan maar dat nu wel leert. Daar hou jij straks een blije hond aan over.
Ik wist gewoon dat dit een reactie was op een jank verhaal van braddie.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou toch echt overwegen een hondentraining te gaan doen. Die trainingen zijn voor jonge, oude, bange, rustige, ervaren etc. honden en is onder professionele begeleiding. Bij ons in de groep ook een hond die totaal niet met andere honden om kan gaan maar dat nu wel leert. Daar hou jij straks een blije hond aan over.
Goed bezig. Hondenmensen stinken altijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben aan het knuffelen met mn kads
Kat>hond
Doe eens nietquote:Op donderdag 28 april 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit een reactie was op een jank verhaal van braddie.
Gekwetst zijn is een keuze, gun hem het plezier niet.quote:
Waarom zo butthurt? Dit is toch een magische week waarin je lekker weer vlogs maakt enz.quote:
Magische week?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zo butthurt? Dit is toch een magische week waarin je lekker weer vlogs maakt enz.
Volgende week ben je weer depressief en haal je er alles weer af.
Waarom zo butthurt? Dit is toch een magische week waarin je lekker weer naar menst.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Magische week?
Is goed Chai.
Dan ben ik volgende week depressief.Naar mens.
Hij wilde vast terug naar PUB SC, maar dat bestaat niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat brengt jou naar de klb sc na 5 jaar afwezigheid?
Chaiquote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Magische week?
Is goed Chai.
tardis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP PUB SCquote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wilde vast terug naar PUB SC, maar dat bestaat niet meer.
Manisch, sorry.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Magische week?
Is goed Chai.
Ik nam een kijkje in KLB en dit topic stond bovenaan. En ik heb nou eenmaal een druk leven.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat brengt jou naar de klb sc na 5 jaar afwezigheid?
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef zeer het volgende:
[..]
tardis.
Echt he, van die users die nuances niet snappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk leven hebbenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik nam een kijkje in KLB en dit topic stond bovenaan. En ik heb nou eenmaal een druk leven.
Mag dat niet?
Lijkt van niet zo te zienquote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik nam een kijkje in KLB en dit topic stond bovenaan. En ik heb nou eenmaal een druk leven.
Mag dat niet?
Het mag maar deze SC komt je productiviteit niet ten goede.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Milan. het volgende:
[..]
Mag dat niet?
ik noem dat geen usersquote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he, van die users die nuances niet snappen.
Mijn hallo negeerden ze ook, dus ik had begrepen dat het zo hoorde, dus daarom reageerde ik niet op je.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme wat een kut SC is dit joh
Care niet zo haags :squote:Op donderdag 28 april 2016 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme wat een kut SC is dit joh
maakt mij niet uitquote:Op donderdag 28 april 2016 17:28 schreef Milan. het volgende:
[..]
Mijn hallo negeerden ze ook, dus ik had begrepen dat het zo hoorde, dus daarom reageerde ik niet op je.
wiequote:Op donderdag 28 april 2016 17:29 schreef TARDIS. het volgende:
Echt blij dat MMG hier niet meer komt.
Ik ga ook kijken.quote:
Ik denk dat het goed voor Nederland zou zijn, aantal aardbevingen in Groningen zou dan drastisch gaan dalenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Alsof je daar eventueel iets van zou moeten merken.
Ga dan ook maandag ofzo...quote:Op donderdag 28 april 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga zondagavond ofzo
een drukke bios
hilarisch, was haast vergeten hoe grappig je bentquote:Op donderdag 28 april 2016 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed voor Nederland zou zijn, aantal aardbevingen in Groningen zou dan drastisch gaan dalen
Geen probleem zeer!quote:Op donderdag 28 april 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
hilarisch, was haast vergeten hoe grappig je bent
Late voorstelling...quote:Op donderdag 28 april 2016 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vorige keer dat ik zondagavond ging was er bijna niemand
Veel te hard gecared weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
Lol al die autisten hier.Of gaan jullie naar zo'n skere bios waar je niet fatsoenlijk kan zitten als je buren hebt?
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een late voorstelling
ik kan niet tegen ander geluid als ik een film aan het kijken ben. die ritselende kutzakjes en gepraat en gelach, val allemaal van de trap af godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
Lol al die autisten hier.Of gaan jullie naar zo'n skere bios waar je niet fatsoenlijk kan zitten als je buren hebt?
o laat even weten wnnr ticket moet kopen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1 week
[..]
Dat is voor stagenu gwn vakantie
Ja is goed. Zetten we voor jou ook even internet uit op zondag, draaien het gas dicht en kappen de elektriciteitsvoorziening voor je af. Top!quote:Op donderdag 28 april 2016 17:38 schreef Milan. het volgende:
Sowieso op een zondagavond naar de bios gaanZondag is een rustdag.
Echt hequote:Op donderdag 28 april 2016 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet een eigen bioscoopzaal hebben thuis
Zijn jullie skeer of zo
Wait whut!?quote:
Over 1,5 jaarquote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o laat even weten wnnr ticket moet kopen.
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=don't+try+mequote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij probeert niet eens goed te sneren.
Bedankt dat ik het kraanwater mag houden.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja is goed. Zetten we voor jou ook even internet uit op zondag, draaien het gas dicht en kappen de elektriciteitsvoorziening voor je af. Top!
Beter is nog de gehele week dat.
van wie bende gij een kloonquote:Op donderdag 28 april 2016 17:42 schreef Milan. het volgende:
[..]
Bedankt dat ik het kraanwater mag houden.
Tina ken ik welquote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met minder posts dan deadprez in 5 seconden
okequote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Manisch, sorry.
Ja dat is gewoon gebaseerd op het patroon wat jij hier telkens laat zien.
Alsof dat zo moeilijk isquote:Op donderdag 28 april 2016 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met minder posts dan deadprez in 5 seconden
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.quote:
Nou leuk je gekend te hebben ik ben weg met 23 juniquote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou leuk je gekend te hebben ik ben weg met 23 juni
#kowloon
Niet druk genoeg, jammer weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.
Een mens wel. Jij niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
Mag een mens geen dagje vrij hebben na Koningsdag?
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
4e*quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Jij maakt voor de 3e keer een 1e vlog.
Sorry ben geen Fylax die al sinds zijn 14e op FOK! zit.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is Chai? Die weet meteen wie Milan is
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderzoek is al gestart.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.
Even opzoeken in d'r Excel file bedoel je?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax was idd laat.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry ben geen Fylax die al sinds zijn 14e op FOK! zit.
Uiteraardquote:Op donderdag 28 april 2016 17:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Even opzoeken in d'r Excel file bedoel je?
Mensen die zeggen dat ze het druk hebben zijn altijd zwak en kunnen niks hebben.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ja, fuck ditquote:
Thnx even de FOK!spreadsheet bijwerken. Kan het ook zien in mijn Braddie vlog archief natuurlijk, want heb elk filmpje van YouTube geripped.quote:
karma omdat je gemeen tegen me deed laatstquote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, fuck dit.
Hebben een paar collega's met kinderen ook een week vakantie.
Krijg ik al hun werk in mijn schoenen geschoven waar deze week de deadline aan hangt of nog een hoop voor geregeld moet worden.
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
En rot nu maar weer op en heb niks met nieuwe mensen. Dat is ook van toepassing op die Haagse sjonnie!!!!!
Het is geen zondag, vandaag is gewoon een werkdag he.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
gvd.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.
ok Jimmyquote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.
Een dag na de Koningsdag is ook een rustdag en gaat van mijn vakantieuren af.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is geen zondag, vandaag is gewoon een werkdag he.
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
karma omdat je gemeen tegen me deed laatst
Ha, wacht maar.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.
hahahahaahaquote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx even de FOK!spreadsheet bijwerken. Kan het ook zien in mijn Braddie vlog archief natuurlijk, want heb elk filmpje van YouTube geripped.
Gewoon schijt aan hebben. Zijn hun verantwoordelijk voor toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, fuck dit.
Hebben een paar collega's met kinderen ook een week vakantie.
Krijg ik al hun werk in mijn schoenen geschoven waar deze week de deadline aan hangt of nog een hoop voor geregeld moet worden.
Is omdat je een stinkbus hebt.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
Wat de neuk is 'wegenheffing gebruikers' a 39,08 euro nou weerbetaald toch al wegenbelasting
.
Ga fietsenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
Wat de neuk is 'wegenheffing gebruikers' a 39,08 euro nou weerbetaald toch al wegenbelasting
.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
.
Iedereen op Grote Markt schrok alquote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had echt vieze klapband gister. Dacht dat er op mij geschoten werd het deed srs "BOEM"
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Zijn hun verantwoordelijk voor toch?
lekker voor je linksequote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
.
Jammer.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had echt vieze klapband gister. Dacht dat er op mij geschoten werd het deed srs "BOEM"
Aber is Madam Mikmakquote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat zit er een kraai voor mijn raam te schreeuwen rot op man
Is de dood die je komt halen.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Had jij niet eerder problemen met een duif voor je huis?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
dat ben ik doe je shirtje eens omhoogquote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Komt wel vaker voor bij dikkiesquote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Communicatie blijft lastigquote:Op donderdag 28 april 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Zou wel fijn zijn als ze mij daar even over hadden ingelicht i.p.v. dat de baas alles op mijn bureau dumpt.
Jammer dat ober niet minderjarig isquote:Op donderdag 28 april 2016 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ben ik doe je shirtje eens omhoog
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben wel een beetje kortademig ineens ja
quote:
Dan bestel je toch wat?quote:
Och ja, morgen nog 4 uurtjes bikkelen en dan neuk ik hun de moeder.quote:
Ghehequote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx even de FOK!spreadsheet bijwerken. Kan het ook zien in mijn Braddie vlog archief natuurlijk, want heb elk filmpje van YouTube geripped.
Dan moet je er een doodschieten en aan een touwtje onder je raam hangen, dan blijven ze wel weg.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Koop je ook een nieuwe auto als je een lekke band hebt?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Tijd voor nieuwe fiets"
*kijkt paps lief aan*
Ik heb er 3 staan. De oudste mag je voor niets ophalen.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Tijd voor nieuwe fiets"
*kijkt paps lief aan*
hier was een keer de douche kapot gegaan, moeder heeft gelijk nieuw huis gekochtquote:Op donderdag 28 april 2016 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Koop je ook een nieuwe auto als je een lekke band hebt?
Nee, toeren op de velgen.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moeder lekt ook. En nu?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier was een keer de douche kapot gegaan, moeder heeft gelijk nieuw huis gekocht
Godverdomme herman als ik nu de pijp uit ga is het laatste wat iemand iets tegen me zei onaardigquote:
Neh. Ik heb spullen in huis.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan bestel je toch wat?
Gemak dient de mens
Zeker verroest en betalen in natura?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er 3 staan. De oudste mag je voor niets ophalen.
Duhquote:Op donderdag 28 april 2016 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde een lueken je moeder garpje maken maar ik doe het niet iksdeequote:Op donderdag 28 april 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier was een keer de douche kapot gegaan, moeder heeft gelijk nieuw huis gekocht
het spijt mequote:Op donderdag 28 april 2016 18:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Godverdomme herman als ik nu de pijp uit ga is het laatste wat iemand iets tegen me zei onaardig
Nee, fietst als een zonnetje. Is wel niet meer geheel origineelquote:Op donderdag 28 april 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeker verroest en betalen in natura?
Gvd in 1 maand werden 2 puhhrachtige fietsen van mij gestolen he
Hoog dus hihahoquote:Op donderdag 28 april 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jullie humor zit op hetzelfde grandioze niveau
Echt het perfecte misvormde deksel voor het misvormde potje die twee bij elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jullie humor zit op hetzelfde grandioze niveau
Kurkdroog dus.quote:
Wilde eerst woorden omwisselen, maar om zijn moeder kapot te noemen ging mij te ver.quote:
Jij past nog wel bovenop het misvormde dekseltje bbyquote:Op donderdag 28 april 2016 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt het perfecte misvormde deksel voor het misvormde potje die twee bij elkaar.
Nee joh die werkt niet.quote:
WIL IK NIETquote:Op donderdag 28 april 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij past nog wel bovenop het misvormde dekseltje bby
Hahaha, nee. Wat een vraagquote:Op donderdag 28 april 2016 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je een keer in je ribben gestoken?
Sorry. Ik doe dat af en toe.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet meer denken
Niet hier gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:34 schreef xcachet het volgende:
Ik vind dat zulke mensen verbannen mogen worden uit NederlandZou je zomaar eens steun voor kunnen vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
komt doordat al die rechtse mongols zo janken dat hun oma's en opa's maar 1x per week mogen douchenquote:
Ik moet de politiek inquote:Op donderdag 28 april 2016 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je zomaar eens steun voor kunnen vinden!
Dankje nielsquote:Op donderdag 28 april 2016 18:36 schreef Kurovski het volgende:
Goed, het weer.
Er onstaat een brug tussen twee lagedrukgebieden. Die tussen Schotland en Denemarken waardoor de luchtaanvoer meer westelijk of zuidwestelijk wordt. Dat is nog steeds nat, maar niet meer zo lokaal hevig als de laatste dagen. Minder wind en warmere luchtaanvoer op termijn.
Dit is een eigen prognose.
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Interessant. Dankje.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:36 schreef Kurovski het volgende:
Goed, het weer.
Er onstaat een brug tussen twee lagedrukgebieden. Die tussen Schotland en Denemarken waardoor de luchtaanvoer meer westelijk of zuidwestelijk wordt. Dat is nog steeds nat, maar niet meer zo lokaal hevig als de laatste dagen. Minder wind en warmere luchtaanvoer op termijn.
Dit is een eigen prognose.
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Braddie blaast hem 1 v 1quote:Op donderdag 28 april 2016 18:50 schreef Matip het volgende:
braddie, wat had je willen doen dan als je was uitgestapt?
ik kijk die filmpjes nooit maar is het net zoiets als die fietsautist in grunnaquote:Op donderdag 28 april 2016 18:50 schreef Matip het volgende:
braddie, wat had je willen doen dan als je was uitgestapt?
Dat was ik mij ook aan bedenken.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Als het zo'n probleem was dat je moest remmen had je er ook links langs kunnen gaan.
Een echte heer ja;quote:
quote:
Dan komt het wel goed met die rave zaterdagquote:Op donderdag 28 april 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
Komende etmaal is wel ok voor Nederland. Het laatste gezeur is nu aan het wegtrekken vanaf Groningen en Drenthe naar Duitsland.
[ afbeelding ]
TRquote:Op donderdag 28 april 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
"Vieze vuile kkr hond"
Braddie maak je vid onmiddelijk 18+, mag niet he, zoveel vloeken ;sss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
okequote:Op donderdag 28 april 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
"Vieze vuile kkr hond"
Met piepende banden ben ik wel weggereden ja, en heb hem verrot gescholdenquote:Op donderdag 28 april 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
Je had het best langer mogen laten duren trouwens maar waarschijnlijk wilde je niet dat iedereen mee krijgt hoe je huilend en met piepende bandjes er vandoor ging.
Dat was mijn passagier (m`n vaderquote:Op donderdag 28 april 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
"Vieze vuile kkr hond"
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:03 schreef Matip het volgende:
[..]
TRNatte slijmkutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat was mijn passagier (m`n vader)
haha jezus wat een tokkiequote:Op donderdag 28 april 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op donderdag 28 april 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja sorryquote:
Lolquote:Op donderdag 28 april 2016 19:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Met piepende banden ben ik wel weggereden ja, en heb hem verrot gescholdenTerwijl ik wegreed. Dat hoeft niet zo nodig op YouTube
Wat gebeurde er precies? Het lijkt er namelijk op dat jij niet echt aan het doorrijden was, terwijl je wel voorrang kreeg van die prius?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja sorry
Die man scheld nogal graag
Ik had echt zoiets van "Wat doe jij dan?" Toen die Prius van links kwam. Eerste gedachte door mijn hoofd waren, k*t m`n auto. En daarna dacht ik.. Oh nee, laat hem maar in m`n zijkant komen, hij zit fout, dus dan kan hij betalen.
Ik denk toch liever aan m'n gezondheid dan aan geld. Gewoon blij zijn dat hij niet is geknald, een gebroken been/arm whatever is dat echt niet waard.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik had echt zoiets van "Wat doe jij dan?" Toen die Prius van links kwam. Eerste gedachte door mijn hoofd waren, k*t m`n auto. En daarna dacht ik.. Oh nee, laat hem maar in m`n zijkant komen, hij zit fout, dus dan kan hij betalen.
Niks mis met een beetje defensief rijden hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja sorry
Er staat daar een stopbord, dus ik wachtte en lette op rechts of daar niks aan kwam, op het moment dat ik reed en naar voren keek (En lette op wat die Prius aan het doen was, of hij mij inderdaad voorrang gaf of niet) Besloot die Prius ook maar gas te geven en naar mijn kant te sturenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies? Het lijkt er namelijk op dat jij niet echt aan het doorrijden was, terwijl je wel voorrang kreeg van die prius?
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Met piepende banden ben ik wel weggereden ja, en heb hem verrot gescholdenTerwijl ik wegreed. Dat hoeft niet zo nodig op YouTube
en dan 300 euro voor een total loss twingo krijgenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje defensief rijden hoor.
Het risico op schade nemen, omdat jij in je gelijk staat
Nee, geen risico op schade nemenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje defensief rijden hoor.
Het risico op schade nemen, omdat jij in je gelijk staat
Dagwaarde van die Twingo is wel iets meer dan 300 euro denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan 300 euro voor een total loss twingo krijgen
ja, de gemoederen liepen de laatste tijd erg hoog op, dus vandaarquote:
Dan kun je wel gelijk hebben maar als die Twingo total loss is ga je alsnog hard huilen want dan heb je niks.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, geen risico op schade nemen
Ik rij hartstikke defensief vaak.
Maar stel hij had in mij gezeten, dan was dat nou eenmaal gebeurd, en dan had ik gelijk gehad, wánt hij kwam van links.
Maar dat is niet gebeurd, we rijden nog.
Vertel, vertelquote:Op donderdag 28 april 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mahl ik zag een videoclip en dacht aan jou
Ober plsquote:Op donderdag 28 april 2016 19:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan kun je wel gelijk hebben maar als die Twingo total loss is ga je alsnog hard huilen want dan heb je niks.
Wel tokens geven hequote:Op donderdag 28 april 2016 19:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, maar zit wel een leuke op Chaturbate nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |