Echt hequote:Op donderdag 28 april 2016 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet een eigen bioscoopzaal hebben thuis
Zijn jullie skeer of zo
Wait whut!?quote:
Over 1,5 jaarquote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o laat even weten wnnr ticket moet kopen.
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=don't+try+mequote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij probeert niet eens goed te sneren.
Bedankt dat ik het kraanwater mag houden.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja is goed. Zetten we voor jou ook even internet uit op zondag, draaien het gas dicht en kappen de elektriciteitsvoorziening voor je af. Top!
Beter is nog de gehele week dat.
van wie bende gij een kloonquote:Op donderdag 28 april 2016 17:42 schreef Milan. het volgende:
[..]
Bedankt dat ik het kraanwater mag houden.
Tina ken ik welquote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met minder posts dan deadprez in 5 seconden
okequote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Manisch, sorry.
Ja dat is gewoon gebaseerd op het patroon wat jij hier telkens laat zien.
Alsof dat zo moeilijk isquote:Op donderdag 28 april 2016 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met minder posts dan deadprez in 5 seconden
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.quote:
Nou leuk je gekend te hebben ik ben weg met 23 juniquote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou leuk je gekend te hebben ik ben weg met 23 juni
#kowloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |