Ik denk dat het goed voor Nederland zou zijn, aantal aardbevingen in Groningen zou dan drastisch gaan dalenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Alsof je daar eventueel iets van zou moeten merken.
Ga dan ook maandag ofzo...quote:Op donderdag 28 april 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga zondagavond ofzo
een drukke bios
hilarisch, was haast vergeten hoe grappig je bentquote:Op donderdag 28 april 2016 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed voor Nederland zou zijn, aantal aardbevingen in Groningen zou dan drastisch gaan dalen
Geen probleem zeer!quote:Op donderdag 28 april 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
hilarisch, was haast vergeten hoe grappig je bent
Late voorstelling...quote:Op donderdag 28 april 2016 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vorige keer dat ik zondagavond ging was er bijna niemand
Veel te hard gecared weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
Lol al die autisten hier.Of gaan jullie naar zo'n skere bios waar je niet fatsoenlijk kan zitten als je buren hebt?
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een late voorstelling
ik kan niet tegen ander geluid als ik een film aan het kijken ben. die ritselende kutzakjes en gepraat en gelach, val allemaal van de trap af godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
Lol al die autisten hier.Of gaan jullie naar zo'n skere bios waar je niet fatsoenlijk kan zitten als je buren hebt?
o laat even weten wnnr ticket moet kopen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1 week
[..]
Dat is voor stagenu gwn vakantie
Ja is goed. Zetten we voor jou ook even internet uit op zondag, draaien het gas dicht en kappen de elektriciteitsvoorziening voor je af. Top!quote:Op donderdag 28 april 2016 17:38 schreef Milan. het volgende:
Sowieso op een zondagavond naar de bios gaanZondag is een rustdag.
Echt hequote:Op donderdag 28 april 2016 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet een eigen bioscoopzaal hebben thuis
Zijn jullie skeer of zo
Wait whut!?quote:
Over 1,5 jaarquote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o laat even weten wnnr ticket moet kopen.
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=don't+try+mequote:Op donderdag 28 april 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij probeert niet eens goed te sneren.
Bedankt dat ik het kraanwater mag houden.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja is goed. Zetten we voor jou ook even internet uit op zondag, draaien het gas dicht en kappen de elektriciteitsvoorziening voor je af. Top!
Beter is nog de gehele week dat.
van wie bende gij een kloonquote:Op donderdag 28 april 2016 17:42 schreef Milan. het volgende:
[..]
Bedankt dat ik het kraanwater mag houden.
Tina ken ik welquote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met minder posts dan deadprez in 5 seconden
okequote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Manisch, sorry.
Ja dat is gewoon gebaseerd op het patroon wat jij hier telkens laat zien.
Alsof dat zo moeilijk isquote:Op donderdag 28 april 2016 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met minder posts dan deadprez in 5 seconden
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.quote:
Nou leuk je gekend te hebben ik ben weg met 23 juniquote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou leuk je gekend te hebben ik ben weg met 23 juni
#kowloon
Niet druk genoeg, jammer weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.
Een mens wel. Jij niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
Mag een mens geen dagje vrij hebben na Koningsdag?
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
4e*quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Jij maakt voor de 3e keer een 1e vlog.
Sorry ben geen Fylax die al sinds zijn 14e op FOK! zit.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is Chai? Die weet meteen wie Milan is
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderzoek is al gestart.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.
Even opzoeken in d'r Excel file bedoel je?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax was idd laat.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry ben geen Fylax die al sinds zijn 14e op FOK! zit.
Uiteraardquote:Op donderdag 28 april 2016 17:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Even opzoeken in d'r Excel file bedoel je?
Mensen die zeggen dat ze het druk hebben zijn altijd zwak en kunnen niks hebben.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ja, fuck ditquote:
Thnx even de FOK!spreadsheet bijwerken. Kan het ook zien in mijn Braddie vlog archief natuurlijk, want heb elk filmpje van YouTube geripped.quote:
karma omdat je gemeen tegen me deed laatstquote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, fuck dit.
Hebben een paar collega's met kinderen ook een week vakantie.
Krijg ik al hun werk in mijn schoenen geschoven waar deze week de deadline aan hangt of nog een hoop voor geregeld moet worden.
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
En rot nu maar weer op en heb niks met nieuwe mensen. Dat is ook van toepassing op die Haagse sjonnie!!!!!
Het is geen zondag, vandaag is gewoon een werkdag he.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
gvd.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.
ok Jimmyquote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.
Een dag na de Koningsdag is ook een rustdag en gaat van mijn vakantieuren af.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is geen zondag, vandaag is gewoon een werkdag he.
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
karma omdat je gemeen tegen me deed laatst
Ha, wacht maar.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.
hahahahaahaquote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx even de FOK!spreadsheet bijwerken. Kan het ook zien in mijn Braddie vlog archief natuurlijk, want heb elk filmpje van YouTube geripped.
Gewoon schijt aan hebben. Zijn hun verantwoordelijk voor toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, fuck dit.
Hebben een paar collega's met kinderen ook een week vakantie.
Krijg ik al hun werk in mijn schoenen geschoven waar deze week de deadline aan hangt of nog een hoop voor geregeld moet worden.
Is omdat je een stinkbus hebt.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
Wat de neuk is 'wegenheffing gebruikers' a 39,08 euro nou weerbetaald toch al wegenbelasting
.
Ga fietsenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
Wat de neuk is 'wegenheffing gebruikers' a 39,08 euro nou weerbetaald toch al wegenbelasting
.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
.
Iedereen op Grote Markt schrok alquote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had echt vieze klapband gister. Dacht dat er op mij geschoten werd het deed srs "BOEM"
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Zijn hun verantwoordelijk voor toch?
lekker voor je linksequote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
.
Jammer.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had echt vieze klapband gister. Dacht dat er op mij geschoten werd het deed srs "BOEM"
Aber is Madam Mikmakquote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat zit er een kraai voor mijn raam te schreeuwen rot op man
Is de dood die je komt halen.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Had jij niet eerder problemen met een duif voor je huis?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
dat ben ik doe je shirtje eens omhoogquote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Komt wel vaker voor bij dikkiesquote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Communicatie blijft lastigquote:Op donderdag 28 april 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Zou wel fijn zijn als ze mij daar even over hadden ingelicht i.p.v. dat de baas alles op mijn bureau dumpt.
Jammer dat ober niet minderjarig isquote:Op donderdag 28 april 2016 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ben ik doe je shirtje eens omhoog
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben wel een beetje kortademig ineens ja
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |