Ik denk dat het goed voor Nederland zou zijn, aantal aardbevingen in Groningen zou dan drastisch gaan dalenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Alsof je daar eventueel iets van zou moeten merken.
Ga dan ook maandag ofzo...quote:Op donderdag 28 april 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga zondagavond ofzo
een drukke bios
hilarisch, was haast vergeten hoe grappig je bentquote:Op donderdag 28 april 2016 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed voor Nederland zou zijn, aantal aardbevingen in Groningen zou dan drastisch gaan dalen
Geen probleem zeer!quote:Op donderdag 28 april 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
hilarisch, was haast vergeten hoe grappig je bent
Late voorstelling...quote:Op donderdag 28 april 2016 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vorige keer dat ik zondagavond ging was er bijna niemand
Veel te hard gecared weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
Lol al die autisten hier.Of gaan jullie naar zo'n skere bios waar je niet fatsoenlijk kan zitten als je buren hebt?
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een late voorstelling
ik kan niet tegen ander geluid als ik een film aan het kijken ben. die ritselende kutzakjes en gepraat en gelach, val allemaal van de trap af godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 17:37 schreef Chai het volgende:
Lol al die autisten hier.Of gaan jullie naar zo'n skere bios waar je niet fatsoenlijk kan zitten als je buren hebt?
o laat even weten wnnr ticket moet kopen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1 week
[..]
Dat is voor stagenu gwn vakantie
Ja is goed. Zetten we voor jou ook even internet uit op zondag, draaien het gas dicht en kappen de elektriciteitsvoorziening voor je af. Top!quote:Op donderdag 28 april 2016 17:38 schreef Milan. het volgende:
Sowieso op een zondagavond naar de bios gaanZondag is een rustdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |