Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
karma omdat je gemeen tegen me deed laatst
Ha, wacht maar.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.
hahahahaahaquote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx even de FOK!spreadsheet bijwerken. Kan het ook zien in mijn Braddie vlog archief natuurlijk, want heb elk filmpje van YouTube geripped.
Gewoon schijt aan hebben. Zijn hun verantwoordelijk voor toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, fuck dit.
Hebben een paar collega's met kinderen ook een week vakantie.
Krijg ik al hun werk in mijn schoenen geschoven waar deze week de deadline aan hangt of nog een hoop voor geregeld moet worden.
Is omdat je een stinkbus hebt.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
Wat de neuk is 'wegenheffing gebruikers' a 39,08 euro nou weerbetaald toch al wegenbelasting
.
Ga fietsenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
Wat de neuk is 'wegenheffing gebruikers' a 39,08 euro nou weerbetaald toch al wegenbelasting
.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
.
Iedereen op Grote Markt schrok alquote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had echt vieze klapband gister. Dacht dat er op mij geschoten werd het deed srs "BOEM"
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Zijn hun verantwoordelijk voor toch?
lekker voor je linksequote:Op donderdag 28 april 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
.
Jammer.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had echt vieze klapband gister. Dacht dat er op mij geschoten werd het deed srs "BOEM"
Aber is Madam Mikmakquote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat zit er een kraai voor mijn raam te schreeuwen rot op man
Is de dood die je komt halen.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Had jij niet eerder problemen met een duif voor je huis?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
dat ben ik doe je shirtje eens omhoogquote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Komt wel vaker voor bij dikkiesquote:Op donderdag 28 april 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Communicatie blijft lastigquote:Op donderdag 28 april 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Zou wel fijn zijn als ze mij daar even over hadden ingelicht i.p.v. dat de baas alles op mijn bureau dumpt.
Jammer dat ober niet minderjarig isquote:Op donderdag 28 april 2016 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat ben ik doe je shirtje eens omhoog
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben wel een beetje kortademig ineens ja
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |