Niet druk genoeg, jammer weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.
Een mens wel. Jij niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
Mag een mens geen dagje vrij hebben na Koningsdag?
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:47 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt in mijn studententijd en nu werkende. Zoals ik al zei: ik heb nou eenmaal een druk leven.
4e*quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Jij maakt voor de 3e keer een 1e vlog.
Sorry ben geen Fylax die al sinds zijn 14e op FOK! zit.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is Chai? Die weet meteen wie Milan is
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderzoek is al gestart.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.
Even opzoeken in d'r Excel file bedoel je?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax was idd laat.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry ben geen Fylax die al sinds zijn 14e op FOK! zit.
Uiteraardquote:Op donderdag 28 april 2016 17:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Even opzoeken in d'r Excel file bedoel je?
Mensen die zeggen dat ze het druk hebben zijn altijd zwak en kunnen niks hebben.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ja, fuck ditquote:
Thnx even de FOK!spreadsheet bijwerken. Kan het ook zien in mijn Braddie vlog archief natuurlijk, want heb elk filmpje van YouTube geripped.quote:
karma omdat je gemeen tegen me deed laatstquote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, fuck dit.
Hebben een paar collega's met kinderen ook een week vakantie.
Krijg ik al hun werk in mijn schoenen geschoven waar deze week de deadline aan hangt of nog een hoop voor geregeld moet worden.
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
En rot nu maar weer op en heb niks met nieuwe mensen. Dat is ook van toepassing op die Haagse sjonnie!!!!!
Het is geen zondag, vandaag is gewoon een werkdag he.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Milan. het volgende:
[..]
gvd.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deed je als student in PUB dan viespeuk.
ok Jimmyquote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Milan. het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik vind het wel gezellig hier voor vanavond.
Een dag na de Koningsdag is ook een rustdag en gaat van mijn vakantieuren af.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is geen zondag, vandaag is gewoon een werkdag he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |