Braddie blaast hem 1 v 1quote:Op donderdag 28 april 2016 18:50 schreef Matip het volgende:
braddie, wat had je willen doen dan als je was uitgestapt?
ik kijk die filmpjes nooit maar is het net zoiets als die fietsautist in grunnaquote:Op donderdag 28 april 2016 18:50 schreef Matip het volgende:
braddie, wat had je willen doen dan als je was uitgestapt?
Dat was ik mij ook aan bedenken.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Als het zo'n probleem was dat je moest remmen had je er ook links langs kunnen gaan.
Een echte heer ja;quote:
quote:
Dan komt het wel goed met die rave zaterdagquote:Op donderdag 28 april 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
Komende etmaal is wel ok voor Nederland. Het laatste gezeur is nu aan het wegtrekken vanaf Groningen en Drenthe naar Duitsland.
[ afbeelding ]
TRquote:Op donderdag 28 april 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
"Vieze vuile kkr hond"
Braddie maak je vid onmiddelijk 18+, mag niet he, zoveel vloeken ;sss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
okequote:Op donderdag 28 april 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
"Vieze vuile kkr hond"
Met piepende banden ben ik wel weggereden ja, en heb hem verrot gescholdenquote:Op donderdag 28 april 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
Je had het best langer mogen laten duren trouwens maar waarschijnlijk wilde je niet dat iedereen mee krijgt hoe je huilend en met piepende bandjes er vandoor ging.
Dat was mijn passagier (m`n vaderquote:Op donderdag 28 april 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
"Vieze vuile kkr hond"
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:03 schreef Matip het volgende:
[..]
TRNatte slijmkutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat was mijn passagier (m`n vader)
haha jezus wat een tokkiequote:Op donderdag 28 april 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op donderdag 28 april 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |