Oja, goeie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:42 schreef Milan. het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je haar ook een linkje geeft.
Ja, precies. Ook zonde van de tijd. Beter doorfokken en dat shirtje gewoon in een rode zakquote:Op donderdag 28 april 2016 16:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. 9 van de 10x verkoop je die meuk op marktplaats toch niet en gooi je het uitendelijk toch weg.
Ik aan croma.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
Ik moet bij Braddie ook altijd aan braadworst denken
Eerste vlog ja hehaheequote:Op donderdag 28 april 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Bakken en Braddie
haha
no offence hoor Braddie. Ik ga even mijn oortjes pakken om je eerste vlog te kijken
Ja leuk beestje is het he?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:50 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie wat heb jij een lief hondje
is m`n 4e eerste vlog ondertussenquote:
Maar neem aan dat je haar regelmatig uitlaat? En dat je dan wel minimaal 400 loopt?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk beestje is het he?
Heb haar samen met m`n moeder opnieuw opgevoed, beestje durfde niets meer, was voor alles bang, nou is het meeste er wel uitgekregen, ze is een stuk socialer. Minder snel bang (al blijft ze zoals in dat filmpje te zien is, wel redelijk angstig..) En ook veel vriendelijker. Maar dit heeft wel ruim 2 jaar geduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |