Ruikt beter dan het smaakt.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Heeft iemand hier wel eens churros gehad?
[ afbeelding ]
ja, met vanillesaus. Wel lekker. Oliebol achtig.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dan koop je een portie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Ze staan hier altijd op de vrijdagmarkt daarmee, ben wel nieuwsgierig.
vergeet geen foto te nemen en op instagram te zettenquote:
Dan kun je het inderdaad beter naar de kringloop brengen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het maar raar dat mensen hun jaren oude H&M kleding verkopen op MP
Volgens mij zoeken mensen alleen op mp als ze het merk in de winkel te duur vinden.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
dat is best snelquote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
Net 10 minuten geleden een jurkje op marktplaats gezet. Nu al een melding dat 'ie verder dan pagina 10 staat.
Hopeloos.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Dan kun je het inderdaad beter naar de kringloop brengen.
Sowieso kleren kopen op MPquote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee ik laat me nooit in me die shizzle. Maar je jurkje is dan van een duur merk?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken mensen alleen op mp als ze het merk in de winkel te duur vinden.
Weet niet of dit sarcasme is, maar ja.. vind ik wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Dan kun je het inderdaad beter naar de kringloop brengen.
Ik heb er weleens schoenen op gezet, waren binnen 10 min verkochtquote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
Net 10 minuten geleden een jurkje op marktplaats gezet. Nu al een melding dat 'ie verder dan pagina 10 staat.
Hopeloos.
Tja, ieder zijn meug... ook nog nooit gedaan, wil liever ook nieuw spul.quote:
haha zoute haring met slagroomquote:Op donderdag 28 april 2016 16:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb er weleens schoenen op gezet, waren binnen 10 min verkocht
ik doe het af en toe wel eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn meug... ook nog nooit gedaan, wil liever ook nieuw spul.
Helingquote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe het af en toe wel eens.
er worden ook vaker kleren op gezet waar de prijskaartjes en alles nog aan hangt
Hm mja dan ms wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe het af en toe wel eens.
er worden ook vaker kleren op gezet waar de prijskaartjes en alles nog aan hangt
Elke vrouw wil hemquote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
Neem ik een gesprek van een collega over omdat ze geen Engels spreekt, smeert ze allemaal handcrème op mijn handen terwijl ik bel. Ik zou haar willen meppen maar dan verpest ik misschien mijn zijdezachte aardbeihanden
Wat is dat voor een rare plek waar jij werktquote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
Neem ik een gesprek van een collega over omdat ze geen Engels spreekt, smeert ze allemaal handcrème op mijn handen terwijl ik bel. Ik zou haar willen meppen maar dan verpest ik misschien mijn zijdezachte aardbeihanden
en soms ook gewoon nepquote:
Nee hoor. Wel leuk jurkje en nooit gedragen. Zonde om maar weg te gooien.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee ik laat me nooit in me die shizzle. Maar je jurkje is dan van een duur merk?
[..]
Weet niet of dit sarcasme is, maar ja.. vind ik wel.
Een plek waar je handen heerlijk ruiken als je even niet oplet.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare plek waar jij werkt
Lol.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
Weggooien kan altijd nog, idd.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Wel leuk jurkje en nooit gedragen. Zonde om maar weg te gooien.
Kan je niet even ergens anders al je negativiteit uitstralen? hele sfeer gaat naar de knoppen hier door jou.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
Dit klinkt alsof ze het zo met haar mond over gaat nemen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Milan! als je ook liefde wil, kan je hier klikken. Succes!
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan je niet even ergens anders al je negativiteit uitstralen? hele sfeer gaat naar de knoppen hier door jou.
Nee, ik ben serieus. 9 van de 10x verkoop je die meuk op marktplaats toch niet en gooi je het uitendelijk toch weg.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee ik laat me nooit in me die shizzle. Maar je jurkje is dan van een duur merk?
[..]
Weet niet of dit sarcasme is, maar ja.. vind ik wel.
Ze zijn best lekkerquote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het handig als je haar ook een linkje geeft.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
direct schrappen uit de vriendenlijstquote:Op donderdag 28 april 2016 16:41 schreef xcachet het volgende:
Zou vandaag eindelijk weer met een vriendin afspreken. Vroeg ik net via WhatsApp hoe laat ze vanavond kon. Zegt ze "Kun je ook ergens volgende week?"![]()
Meteen overal geblokkeerdquote:Op donderdag 28 april 2016 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
direct schrappen uit de vriendenlijst
Fijn zijn dat soort mensen jaquote:Op donderdag 28 april 2016 16:41 schreef xcachet het volgende:
Zou vandaag eindelijk weer met een vriendin afspreken. Vroeg ik net via WhatsApp hoe laat ze vanavond kon. Zegt ze "Kun je ook ergens volgende week?"![]()
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan je niet even ergens anders al je negativiteit uitstralen? hele sfeer gaat naar de knoppen hier door jou.
Vrouwenquote:Op donderdag 28 april 2016 16:41 schreef xcachet het volgende:
Zou vandaag eindelijk weer met een vriendin afspreken. Vroeg ik net via WhatsApp hoe laat ze vanavond kon. Zegt ze "Kun je ook ergens volgende week?"
Wowquote:Op donderdag 28 april 2016 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meteen overal geblokkeerd
Altijd maar blijven vragen wanneer ik terug ben in Nederland. Ben ik nu bijna drie weken terug heeft ze nooit tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |