Ruikt beter dan het smaakt.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Heeft iemand hier wel eens churros gehad?
[ afbeelding ]
ja, met vanillesaus. Wel lekker. Oliebol achtig.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dan koop je een portie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Ze staan hier altijd op de vrijdagmarkt daarmee, ben wel nieuwsgierig.
vergeet geen foto te nemen en op instagram te zettenquote:
Dan kun je het inderdaad beter naar de kringloop brengen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het maar raar dat mensen hun jaren oude H&M kleding verkopen op MP
Volgens mij zoeken mensen alleen op mp als ze het merk in de winkel te duur vinden.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
dat is best snelquote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
Net 10 minuten geleden een jurkje op marktplaats gezet. Nu al een melding dat 'ie verder dan pagina 10 staat.
Hopeloos.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Dan kun je het inderdaad beter naar de kringloop brengen.
Sowieso kleren kopen op MPquote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee ik laat me nooit in me die shizzle. Maar je jurkje is dan van een duur merk?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken mensen alleen op mp als ze het merk in de winkel te duur vinden.
Weet niet of dit sarcasme is, maar ja.. vind ik wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Dan kun je het inderdaad beter naar de kringloop brengen.
Ik heb er weleens schoenen op gezet, waren binnen 10 min verkochtquote:Op donderdag 28 april 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
Net 10 minuten geleden een jurkje op marktplaats gezet. Nu al een melding dat 'ie verder dan pagina 10 staat.
Hopeloos.
Tja, ieder zijn meug... ook nog nooit gedaan, wil liever ook nieuw spul.quote:
haha zoute haring met slagroomquote:Op donderdag 28 april 2016 16:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb er weleens schoenen op gezet, waren binnen 10 min verkocht
ik doe het af en toe wel eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn meug... ook nog nooit gedaan, wil liever ook nieuw spul.
Helingquote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe het af en toe wel eens.
er worden ook vaker kleren op gezet waar de prijskaartjes en alles nog aan hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |