Tja ben nu eenmaal door hen geïndoctrineerd, dus verwacht er altijd veel van.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had die laatst weer een keer maar ze waren echt heel droog dus nu vind ik ze niet lekker meer
[..]
Serieus!?
Echt he, vertel ze dat het niet kan en vraag 15 euro minderquote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef Kurovski het volgende:
lol, Cypruscontract 15 eur meer per dag dan Nederlands. wat denken ze nou? Kijk 300 per dag verschil ga ik er over nadenken.
Absoluut.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had die laatst weer een keer maar ze waren echt heel droog dus nu vind ik ze niet lekker meer
[..]
Serieus!?
Ik wil ook een keer een krabburgerquote:Op donderdag 28 april 2016 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja ben nu eenmaal door hen geïndoctrineerd, dus verwacht er altijd veel van.
Net als de krabburger van SpongeBob.
Sorry ik snap er helemaal niks vanquote:Op donderdag 28 april 2016 16:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Het gaat sowieso niet. Ik ben Nederlands staatsburger, hun hoofdkantoor staat in Nederland en dat van de klant ook ook al varen ze onder Panamese vlag, dus ik mag sowieso tikken in Nederland, nou wat erg zeg.. 15 euro voordeel voor belastingontduiking en geen aow/pensioenrechten enzo. Voor een paarhonderd verschil per dag kan ik best wat regelen, maar voor 15 eur... Sporen nie die lui.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Milan! als je ook liefde wil, kan je hier klikken. Succes!
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Milan! als je ook liefde wil, kan je hier klikken. Succes!
Nee, ik doe het Nederlands of niet. Ik wil niet eens weten hoe veel voordeel ze er zelf uit zouden halen. Het is nog illegaal ook. Alsof ik daaraan mee ga werken. Nogmaals, als het me honderden euros per dag meer oplevert kan ik dingen regelen, maar voor 15 euro niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he, vertel ze dat het niet kan en vraag 15 euro minder
quote:
Je kent in elk geval de SC regels al. Leuk. Is voor iedereen makkelijker zo.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Je kent in elk geval de SC regels al. Leuk. Is voor iedereen makkelijker zo.
quote:
Smerigquote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Heeft iemand hier wel eens churros gehad?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Heeft iemand hier wel eens churros gehad?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |