Meidjes houden van sletten.quote:
Dat denken wij allemaal van jouw zinnen...quote:Op donderdag 28 april 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik lees wel vaker mijn zinnen terug dat ik denk van hoe heeft dit kunnen ontstaan![]()
Niet verwacht, dit.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat denken wij allemaal van jouw zinnen...
Fijn dat je dat nu eindelijk inziet.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik lees wel vaker mijn zinnen terug dat ik denk van hoe heeft dit kunnen ontstaan![]()
wink hehe ;pquote:Op donderdag 28 april 2016 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die die regel bevestigt
Is voor iedereen beter, denk ik. Al denk ik niet dat er veel veranderd ondanks dat ik me er nu bewust van ben.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn dat je dat nu eindelijk inziet.
hij heeft je begluurd?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Dat je mij hebt begluurd is nou niet echt relevant
verandertquote:Op donderdag 28 april 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is voor iedereen beter, denk ik. Al denk ik niet dat er veel veranderd ondanks dat ik me er nu bewust van ben.
Waar kan ik dit innen?quote:
Echt? onwerkelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef Kurovski het volgende:
lol, Cypruscontract 15 eur meer per dag dan Nederlands. wat denken ze nou? Kijk 300 per dag verschil ga ik er over nadenken.
Wat een onzin weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier niet tegen in gaan, Tardis kent alle vrouwen van FOK! en heeft ook met ze allemaal seks gehad hoor.
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? onwerkelijkdenken die mensen wel?
Ik ben onbegluurbaar want ik gebruik de laatste Secret Service technieken om mijn anonimiteit te garanderen.quote:
Ik had die laatst weer een keer maar ze waren echt heel droog dus nu vind ik ze niet lekker meerquote:
Serieus!?quote:
Echt belachelijk. Het gaat sowieso niet. Ik ben Nederlands staatsburger, hun hoofdkantoor staat in Nederland en dat van de klant ook ook al varen ze onder Panamese vlag, dus ik mag sowieso tikken in Nederland, nou wat erg zeg.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? onwerkelijkdenken die mensen wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |