Oja, goeie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:42 schreef Milan. het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je haar ook een linkje geeft.
Ja, precies. Ook zonde van de tijd. Beter doorfokken en dat shirtje gewoon in een rode zakquote:Op donderdag 28 april 2016 16:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. 9 van de 10x verkoop je die meuk op marktplaats toch niet en gooi je het uitendelijk toch weg.
Ik aan croma.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:49 schreef xcachet het volgende:
Ik moet bij Braddie ook altijd aan braadworst denken
Eerste vlog ja hehaheequote:Op donderdag 28 april 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Bakken en Braddie
haha
no offence hoor Braddie. Ik ga even mijn oortjes pakken om je eerste vlog te kijken
Ja leuk beestje is het he?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:50 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie wat heb jij een lief hondje
is m`n 4e eerste vlog ondertussenquote:
Maar neem aan dat je haar regelmatig uitlaat? En dat je dan wel minimaal 400 loopt?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk beestje is het he?
Heb haar samen met m`n moeder opnieuw opgevoed, beestje durfde niets meer, was voor alles bang, nou is het meeste er wel uitgekregen, ze is een stuk socialer. Minder snel bang (al blijft ze zoals in dat filmpje te zien is, wel redelijk angstig..) En ook veel vriendelijker. Maar dit heeft wel ruim 2 jaar geduurd.
Ja fucking lame. Wij zijn je enige publiek en wij weten allemaal hoe het zit. Je liegt tegen je publiek en we weten het Braddie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
is m`n 4e eerste vlog ondertussen
Zijn die honden niet van zichzelf al heel zenuwachtig?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja leuk beestje is het he?
Heb haar samen met m`n moeder opnieuw opgevoed, beestje durfde niets meer, was voor alles bang, nou is het meeste er wel uitgekregen, ze is een stuk socialer. Minder snel bang (al blijft ze zoals in dat filmpje te zien is, wel redelijk angstig..) En ook veel vriendelijker. Maar dit heeft wel ruim 2 jaar geduurd.
Zo baasje zo hond zeggen ze wel eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zijn die honden niet van zichzelf al heel zenuwachtig?
Uitlaten gaat niet met haar.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je haar regelmatig uitlaat? En dat je dan wel minimaal 400 loopt?
Van een hond heb je die basisconditie toch wel?
Valt op zich wel mee, ligt helemaal aan de opvoeding.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zijn die honden niet van zichzelf al heel zenuwachtig?
Dat is vervelend, want behalve voor het pissen/poepen is de beweging ook belangrijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Uitlaten gaat niet met haar.
Hebben zowel mijn moeder als ik meerdere malen geprobeerd in de 3 jaar dat we haar nu hebben. Maar ze is nog wel (zeker buiten) Heel erg agressief naar andere toe (honden, geluiden, mensen die onverwachte bewegingen maken)
En ze is ook voor de kleinste dingetjes bang (Als er een blaadje voor d`r neus valt, of er rent opeens een kind voorbij of er hoest iemand? Dan duikt ze helemaal in elkaar en valt er niet meer mee te lopen)
Dit is uiteraard verschrikkelijk vervelend, dus we houden het bij de achtertuin en zo nu en dan loop ik een klein rondje met haar in de straat s'avonds. Maar verder dan dat gaat helaas niet, want ze is gewoon verschrikkelijk bang op straat.
Wat sneu, gelukkig gaat het nu al beter!!quote:Op donderdag 28 april 2016 16:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, ligt helemaal aan de opvoeding.
Dit beestje is door de vorige eigenaar niet zo best behandeld, en ze hadden een dochtertje van 1,5 die constant aan Bibi zat te trekken, optillen, hardhandig met haar zijn.. Dus zodoende is ze heel erg angstig voor andere mensen geworden.
Doe er mee wat je wilt, maar ik heb afgelopen zaterdag aardig wat lesjes geleerd op de hondentraining en een daarvan is vertellen dat je hond normaal moet doen. Hoe suf dat ook klinkt. Ik snap best dat jij niet met je hond nu de straat op wilt en 't zielig voor haar vindt. Maar jij bevestigd volgens mij ook dat het eng is.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Uitlaten gaat niet met haar.
Hebben zowel mijn moeder als ik meerdere malen geprobeerd in de 3 jaar dat we haar nu hebben. Maar ze is nog wel (zeker buiten) Heel erg agressief naar andere toe (honden, geluiden, mensen die onverwachte bewegingen maken)
En ze is ook voor de kleinste dingetjes bang (Als er een blaadje voor d`r neus valt, of er rent opeens een kind voorbij of er hoest iemand? Dan duikt ze helemaal in elkaar en valt er niet meer mee te lopen)
Dit is uiteraard verschrikkelijk vervelend, dus we houden het bij de achtertuin en zo nu en dan loop ik een klein rondje met haar in de straat s'avonds. Maar verder dan dat gaat helaas niet, want ze is gewoon verschrikkelijk bang op straat.
Klopt zeer zeker.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is vervelend, want behalve voor het pissen/poepen is de beweging ook belangrijk.
Neem je haar weleens mee met toeren?
Alsof je die hebtquote:Op donderdag 28 april 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt een zwaar gevoel bij m'n hart wtf. Rip opso.
Heb je mdma gebruiktquote:Op donderdag 28 april 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt een zwaar gevoel bij m'n hart wtf. Rip opso.
Als ze naar andere honden of mensen of dergelijke agressief begon te doen of als ze gaat piepen dan roep ik altijd "Bibi, doe normaal!" Maar dat maakt het vaak alleen maar erger tot het punt dat als ik haar wil aaien ze begint te piepen (Zo bang is ze..)quote:Op donderdag 28 april 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wilt, maar ik heb afgelopen zaterdag aardig wat lesjes geleerd op de hondentraining en een daarvan is vertellen dat je hond normaal moet doen. Hoe suf dat ook klinkt. Ik snap best dat jij niet met je hond nu de straat op wilt en 't zielig voor haar vindt. Maar jij bevestigd volgens mij ook dat het eng is.
Als een hond in een roedel bang is en begint te piepen zullen de andere honden die hond bijten. De zwakste wordt altijd te grazen genomen. Niet om die hond uit de groep te weren maar om die hond te vertellen dat 'ie normaal moet doen. Jouw hond is agressief naar andere honden. Aan jou om haar te vertellen dat ze normaal moet doen.
Opso is alleen high on lifequote:
Ja, het is nog steeds niet helemaal goed hoor, wat ik al zei. Uitlaten is onmogelijk, en ze is nog wel redelijk bang voor sommige mensen. Maar het is echt al veel beter dan wat het wasquote:Op donderdag 28 april 2016 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat sneu, gelukkig gaat het nu al beter!!
Zou toch echt overwegen een hondentraining te gaan doen. Die trainingen zijn voor jonge, oude, bange, rustige, ervaren etc. honden en is onder professionele begeleiding. Bij ons in de groep ook een hond die totaal niet met andere honden om kan gaan maar dat nu wel leert. Daar hou jij straks een blije hond aan over.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ze naar andere honden of mensen of dergelijke agressief begon te doen of als ze gaat piepen dan roep ik altijd "Bibi, doe normaal!" Maar dat maakt het vaak alleen maar erger tot het punt dat als ik haar wil aaien ze begint te piepen (Zo bang is ze..)
Als ik naar haar toe kom en ze ligt in d`r mandje gaat ze heel vaak al op d`r rug liggen, en als ik haar dan op d`r rug kan aaien op een gegeven moment en ik wil haar op tillen gaat ze piepen, maar niet een kort piepje, maar echt gillen.. en krijsen... Verschrikkelijk sneu
Dat zou dat zware gevoel verklaren.quote:
Misschien leert hij er zelf ook nog wat van ahaha xDquote:Op donderdag 28 april 2016 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou toch echt overwegen een hondentraining te gaan doen. Die trainingen zijn voor jonge, oude, bange, rustige, ervaren etc. honden en is onder professionele begeleiding. Bij ons in de groep ook een hond die totaal niet met andere honden om kan gaan maar dat nu wel leert. Daar hou jij straks een blije hond aan over.
Ik wist gewoon dat dit een reactie was op een jank verhaal van braddie.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou toch echt overwegen een hondentraining te gaan doen. Die trainingen zijn voor jonge, oude, bange, rustige, ervaren etc. honden en is onder professionele begeleiding. Bij ons in de groep ook een hond die totaal niet met andere honden om kan gaan maar dat nu wel leert. Daar hou jij straks een blije hond aan over.
Goed bezig. Hondenmensen stinken altijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben aan het knuffelen met mn kads
Kat>hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |