Ja sorryquote:
Lolquote:Op donderdag 28 april 2016 19:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Met piepende banden ben ik wel weggereden ja, en heb hem verrot gescholdenTerwijl ik wegreed. Dat hoeft niet zo nodig op YouTube
Wat gebeurde er precies? Het lijkt er namelijk op dat jij niet echt aan het doorrijden was, terwijl je wel voorrang kreeg van die prius?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja sorry
Die man scheld nogal graag
Ik had echt zoiets van "Wat doe jij dan?" Toen die Prius van links kwam. Eerste gedachte door mijn hoofd waren, k*t m`n auto. En daarna dacht ik.. Oh nee, laat hem maar in m`n zijkant komen, hij zit fout, dus dan kan hij betalen.
Ik denk toch liever aan m'n gezondheid dan aan geld. Gewoon blij zijn dat hij niet is geknald, een gebroken been/arm whatever is dat echt niet waard.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik had echt zoiets van "Wat doe jij dan?" Toen die Prius van links kwam. Eerste gedachte door mijn hoofd waren, k*t m`n auto. En daarna dacht ik.. Oh nee, laat hem maar in m`n zijkant komen, hij zit fout, dus dan kan hij betalen.
Niks mis met een beetje defensief rijden hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja sorry
Er staat daar een stopbord, dus ik wachtte en lette op rechts of daar niks aan kwam, op het moment dat ik reed en naar voren keek (En lette op wat die Prius aan het doen was, of hij mij inderdaad voorrang gaf of niet) Besloot die Prius ook maar gas te geven en naar mijn kant te sturenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies? Het lijkt er namelijk op dat jij niet echt aan het doorrijden was, terwijl je wel voorrang kreeg van die prius?
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Met piepende banden ben ik wel weggereden ja, en heb hem verrot gescholdenTerwijl ik wegreed. Dat hoeft niet zo nodig op YouTube
en dan 300 euro voor een total loss twingo krijgenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje defensief rijden hoor.
Het risico op schade nemen, omdat jij in je gelijk staat
Nee, geen risico op schade nemenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje defensief rijden hoor.
Het risico op schade nemen, omdat jij in je gelijk staat
Dagwaarde van die Twingo is wel iets meer dan 300 euro denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan 300 euro voor een total loss twingo krijgen
ja, de gemoederen liepen de laatste tijd erg hoog op, dus vandaarquote:
Dan kun je wel gelijk hebben maar als die Twingo total loss is ga je alsnog hard huilen want dan heb je niks.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, geen risico op schade nemen
Ik rij hartstikke defensief vaak.
Maar stel hij had in mij gezeten, dan was dat nou eenmaal gebeurd, en dan had ik gelijk gehad, wánt hij kwam van links.
Maar dat is niet gebeurd, we rijden nog.
Vertel, vertelquote:Op donderdag 28 april 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mahl ik zag een videoclip en dacht aan jou
Ober plsquote:Op donderdag 28 april 2016 19:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan kun je wel gelijk hebben maar als die Twingo total loss is ga je alsnog hard huilen want dan heb je niks.
Wel tokens geven hequote:Op donderdag 28 april 2016 19:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, maar zit wel een leuke op Chaturbate nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |